Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   [jongens] wat zou je doen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=311632)

Muizzz 17-12-2002 16:39

[jongens] wat zou je doen?

..als je vriendin met een meisje gezoend had?
-ze was niet verliefd op het meisje
-ze verteld het eerlijk

wat zou je zeggen/doen?

Methuselah 17-12-2002 16:41

vragen waarom ze het wel gedaan had
vragen of ze tekortkomt ;)

zoiets :)

Syphon 17-12-2002 16:41

Hmm boos zijn, ik had willen toe kijken.
Ach de ontkennings fase, zou het niet erg vinden, als ze het maar niet te vaak doet.

Super Vegeta 17-12-2002 16:50

Citaat:

Muizzz schreef:
-ze verteld het eerlijk

wat zou je zeggen/doen?

Ik zou laten zien waarom ze toch bij mij bleef

TheOneWhoLeft 17-12-2002 16:51

Citaat:

Muizzz schreef:
1) ..als je vriendin met een meisje gezoend had?
2) -ze was niet verliefd op het meisje
3) -ze verteld het eerlijk

wat zou je zeggen/doen?

1) Het niet bepaald leuk vinden
2) Dat maakt het juist erger, als ze het bij haar kan doen zonder gevoelens kan ze het vast ook meerderen en anderen doen.
3) Vragen of we een keer met z'n 3-en kunnen afspreken voor een kinky party bij mij thuis. Zo heb ik er wel plezier aan, en zij ook.

Orion16 17-12-2002 18:24

Eerst heel vreemd kijken, daarna toch eens met haar gaan praten.

martijn1985 17-12-2002 18:46

heel verbaasd zijn. dat sowieso. ik geloof niet dat ik het zou uitmaken...maar toch, ik zou wel willen weten waarom. En eens goed met haar praten...

~Dark Voice~ 17-12-2002 19:02

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Ik zou laten zien waarom ze toch bij mij bleef
Ik heb het idee dat dit een hele seksistische opmerking is, alleen ik weet nog niet helemaal hoe ik hem moet opvatten...

Menahem 17-12-2002 19:04

Een heel goed gesprek met haar hebben en dan dingen vragen als:
-of ze misschien iets miste?
-Ligt het aan mij?
-gebeurt het vaker?
- En natuurlijk de €100 vraag: Hou je nog wel van me?

spacegirl 17-12-2002 20:50

nou ik spreek dan voor mijn vriend want ik had t ook gevraagt:
hij zou nog dieper gekwetst zijn dan met een jongen sowieso omdat hij t vreemdgaan vind en met een meisje, alsof hij de mannensoort belachelijk gemaakt heeft.

Mijn ex daarin tegen zat allemaal doe dan, is geil :rolleyes:

Esmée 17-12-2002 21:15

ik snap nog altijd niet waarom jongens het minder erg vinden als hun vriendin met een meisje zoent dan als ze met een jongen zoent... het blijft toch vreemdgaan > romantische intimiteit met iemand anders?

PIGLY PUFFER 01-01-2003 23:55

trio voorstellen..

Droyd 02-01-2003 00:21

Citaat:

PIGLY PUFFER schreef:
trio voorstellen..
Lijkt me eerlijk gezegd wel iets...dan zou alles mooi geegaliseerd zijn volgens mij (y)

twim 02-01-2003 10:13

Ik zou er niet echt mee kunnen zitten.
Zou het veel minder erg vinden dan als ze dat met een jongen deed.
En als ze beloofd dat het eenmalig was zal ik er niet meer zitten.

Tja en wat iedereen over trio's zegt.
Als die meid leuk is....... :D

Studentje 02-01-2003 11:57

Ik zou het ontzettend kut vinden, en misschien de schuld wel bij mezelf gaan zoeken.

oneMen 02-01-2003 12:35

Ik zou me dood lachen, dat ten eerste. Zo van: 'Nou dan heb ik dan weer'. Maar vreemdgaan blijft vreemdgaan, en dan heb je natuurlijk ook nog dat ik me nog beroerder zou voelen en het bij mij zou zoeken. Nee maar goed, ik acht de kans zeer klein dat zoiets zou gebeuren bij mij.

Studentje 02-01-2003 14:08

Een trio voorstellen is trouwens wel het allerlaatste wat ik zou doen, in dit geval.

ABrules 02-01-2003 14:09

ik zou het uitmaken... als ze het niet nog eens wil doen voor mijn neus :p

Gimson of Gloin 02-01-2003 15:04

Citaat:

Muizzz schreef:
-ze verteld het eerlijk

wat zou je zeggen/doen?

jaloers ben ik niet gauw, dus als het een slippertje was zou ik haar vergeven. Misschien zou k het zelfs wel jammer vinden dat ik het niet gezien heb ...

Destrøyer 02-01-2003 15:09

ik zou lachen en zeggen dat't niet erg was

Last Resort 02-01-2003 17:57

mwoah, ik zou waarschijnlijk eerst willen weten hoe en wat, maar het daarna niet al te erg vinden., mits ze niet doorgaat met dat soort dingen eh

DarkRaven 02-01-2003 19:12

Citaat:

Muizzz schreef:
-ze verteld het eerlijk

wat zou je zeggen/doen?

waarom?

Dminor 02-01-2003 19:57

Hallo, waar slaat dat op? Ten eerste: wie gaat er nou met iemand zoenen op wie je niet verliefd bent? Echt zoenen hè.

Ten tweede: waarom doe je zoiets als je al een relatie hebt? Dat betekent dat je liever die persoon zoent dan degene met wie je een relatie hebt. Maak het dan uit.

Het zal vast zoiets zijn geweest als het genot van het moment. Ze vertelt het, dat is al iets... maar het gaat voor mij alleen door de beugel als ze er spijt van heeft. In de zin van: het gebeurt niet vaker.

Droyd 02-01-2003 19:59

Citaat:

Dminor schreef:
Dat betekent dat je liever die persoon zoent dan degene met wie je een relatie hebt.

Misschien wel...Maar betekent dan dat ze haar liever ziet?

Dminor 02-01-2003 20:07

Citaat:

Droyd schreef:
Misschien wel...Maar betekent dan dat ze haar liever ziet?
Zoenen is een handeling die je doet uit liefde, om liefde te uiten. Dus ja, blijkbaar wel.

Freyja 02-01-2003 20:07

Citaat:

Dminor schreef:
Hallo, waar slaat dat op? Ten eerste: wie gaat er nou met iemand zoenen op wie je niet verliefd bent? Echt zoenen hè.

Ten tweede: waarom doe je zoiets als je al een relatie hebt? Dat betekent dat je liever die persoon zoent dan degene met wie je een relatie hebt. Maak het dan uit.

Dat is helemaal niet waar... ok, ik keur zoenen met anderen niet goed als je in een relatie bent, maar er zijn mensen die doen aan zomaar zoenen en die niet verliefd hoeven te zijn, en in dat geval zoen je helemaal niet liever met een ander, je wilt gewoon eens proberen hoe het met een meisje is... dat lijkt mij nogal een verschil.

Maar als ik een jongen was en mijn vriendin dat deed en ze was niet bi, dan zou ik het niet echt erg vinden, hoewel ook niet leuk dat ze het me achteraf verteld. Als ze wel bi is en dus op meisjes verliefd kan worden, vind ik het niet kunnen.

Dminor 02-01-2003 20:12

Citaat:

Morgan schreef:
Dat is helemaal niet waar... ok, ik keur zoenen met anderen niet goed als je in een relatie bent, maar er zijn mensen die doen aan zomaar zoenen en die niet verliefd hoeven te zijn, en in dat geval zoen je helemaal niet liever met een ander, je wilt gewoon eens proberen hoe het met een meisje is... dat lijkt mij nogal een verschil.
En het lijkt me ook dat dat de daad zo rechtvaardigt hè. :rolleyes: Ík vind gewoon dat je niet met iemand moet zoenen tenzij je verliefd op hem/haar bent. Als het een uitspatting was om het uit te proberen, laat haar dat dan van tevóren vertellen, en niet achteraf.

Freyja 02-01-2003 20:14

Citaat:

Dminor schreef:
En het lijkt me ook dat dat de daad zo rechtvaardigt hè. :rolleyes: Ík vind gewoon dat je niet met iemand moet zoenen tenzij je verliefd op hem/haar bent. Als het een uitspatting was om het uit te proberen, laat haar dat dan van tevóren vertellen, en niet achteraf.
Mjah, ik bedoelde het ook in het algemeen, dat niet iedereen pas met iemand zoent als ze verliefd zijn. Ik zou het ook niet willen in een relatie verder.

Dminor 02-01-2003 20:22

Citaat:

Morgan schreef:
Mjah, ik bedoelde het ook in het algemeen, dat niet iedereen pas met iemand zoent als ze verliefd zijn. Ik zou het ook niet willen in een relatie verder.
Tsja, op zich is het geen vreemde neiging. Alleen is het zo rottig als je vriend(in) zich hier schuldig aan maakt.

Thomas 02-01-2003 20:41

Wat ik zou doen?

Heel goed gesprek voeren met haar, want ik vind dit vreemdgaan. Ze moet van mij wel hele goede redenen aanvoeren wil ze dit goed kunnen praten. Sowieso zal ik de eerste week ofzo eens wat tijd voor mezelf willen, om te kijken of ik het allemaal nog wel wil.

Dat ze het eerlijk vertelt doet er niets af aan het feit dat ze vreemd is gegaan.

Panne 02-01-2003 20:58

pfff nouja ben natuurlijk geen jongen maar ik snap dus niet dat sommige dat erger zouden vinden dan met een jongen... ik bedoel, ik zou t zelf never doen maar misschien was t gewoon t moment of wou ze iets uitproberen? tja, kweenie

Ninnoc 02-01-2003 22:38

waarom ze het niet eerst gevraagd heeft... (serieus)

ik had mijn ex gewoon gevraagd of hij dat erg zou vinden, omdat ik weleens met een meisje wil(de) gaan om te kijken hoe dat nou is. Hij wilde eerst weten waarom ik dat vroeg :) heb het uitgelegd en hij zou er dacht hij een probleem mee hebben, dus niet gedaan (al rekende hij er wel op dat het een keer zou gebeuren en hij het dan ondanks dat hij gekwetst zou zijn waarschijnlijk wel zou accepteren)

Beste is ff vragen:)
nee heb je ja kun je krijgen

Krugdinho 03-01-2003 03:46

Citaat:

Berserker_nl schreef:
mwoah, ik zou waarschijnlijk eerst willen weten hoe en wat, maar het daarna niet al te erg vinden., mits ze niet doorgaat met dat soort dingen eh
zoiets zou ik ook doen.

Rioto 03-01-2003 15:18

Uitmaken

Q 03-01-2003 17:03

Citaat:

TheOneWhoLeft schreef:
3) Vragen of we een keer met z'n 3-en kunnen afspreken voor een kinky party bij mij thuis. Zo heb ik er wel plezier aan, en zij ook.
(y)

Nah :) zolang ze het niet met een jongen doet en me beloofd mij niet te dumpen voor haar, dus dat het incidenteel blijft en ze het eerlijk blijft zeggen vind ik het niet erg.

Alleen mag het niet met een jongen, dat gaat tegen mn instinct in. :)

Citaat:

Dminor schreef:
Wat nou als anderen hebben gezien dat je vriendin een msn-naam heeft gehad als 'I love Pietje' en jij bent niet Pietje? Is dat vergelijkbaar?
Da's een heel ander topic.

Dminor 03-01-2003 19:33

Citaat:

Q schreef:
Da's een heel ander topic.
Nogal nutteloos hè? Kep em maar verwijderd. Ik moest het alleen ff kwijt.. :o

--Sarah-- 03-01-2003 20:50

mijn vriend zou het totaal niet erg vinden, en ik zou het niet erg vinden als hij met een jongen zoent (had laatst bijna met zn beste vriend gezoend odat k dat leuk vond zelfs). Behalve als 1 van ons verliefd is op de ander, maar dat zouden we weten van elkaar..

--Sarah-- 03-01-2003 20:53

Citaat:

Dminor schreef:

omdat het lekker is? Ik zou het nu niet meer doen, maar ik weet wel dat iedereen een periode (zou moeten) hebben/heeft waarin je gewoon een beetje uitbundig bent.. why not? pas alleen op dat je geen naam krijgt of ziektes oploopt.

Dminor 03-01-2003 21:00

Citaat:

**Moonflower** schreef:
omdat het lekker is? Ik zou het nu niet meer doen, maar ik weet wel dat iedereen een periode (zou moeten) hebben/heeft waarin je gewoon een beetje uitbundig bent.. why not? pas alleen op dat je geen naam krijgt of ziektes oploopt.
Ik weet dat het voorkomt. Ik vind het alleen een foute gedachte dat men het ook nog úitvoert.

--Sarah-- 03-01-2003 21:49

Citaat:

Dminor schreef:
Ik weet dat het voorkomt. Ik vind het alleen een foute gedachte dat men het ook nog úitvoert.
(k)

:D

ach joh.. wie ben jij om te oordelen? ja toch

Dminor 03-01-2003 22:09

Citaat:

**Moonflower** schreef:
(k)

:D

ach joh.. wie ben jij om te oordelen? ja toch

Het gaat hier om principes, madame. ;)
Ik zou zelf nooit met iemand zoenen op wie ik niet verliefd ben. Écht zoenen dan. Dat (K)-idee van jou kan idd gewoon voorkomen. Hè, ik lijk wel iemand die moeilijk doet. :D

Maurice 07-01-2003 13:32

Citaat:

Orion16 schreef:
Eerst heel vreemd kijken, daarna toch eens met haar gaan praten.

DiveMaster 12-01-2003 09:02

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Ik heb het idee dat dit een hele seksistische opmerking is, alleen ik weet nog niet helemaal hoe ik hem moet opvatten...

IDD...vind ik ook... :confused: (n)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.