![]() |
Vanaf die dag...
http://home01.wxs.nl/~berschp/broomolie/bomen.jpg
Vanaf die dag ervaar ik mijn doelloos schrijven als een boom, die blaadjes laat vallen en kille blikken verscherpt. Maar na een donkere koude periode van bittere verveling en gevoelige pijn toch zijn zoete vruchten afwerpt Vanaf die dag ervaar ik een boom als een wereld van gevoel. Als blad, een traan, als tak, een gevaar en toch als steun een dikke stam waarin ik mijn verleden in rust bewaar. |
Ik vind de laatste zinnen van allebei de strofes het beste, met name die van de tweede (die vind ik btw helemaal wat beter en mooier dan de eerste)... 'k vind de foto ook erg mooi...en bij je gedicht passen.
|
Ik vind 'r mooi. Mooie metaforen gebruikt, goed inhoudelijk weergegeven. Verder, ritme en vorm ook goed!:)
*Vindt de plaatjes bij je gedichten altijd wel heel erg leuk* |
Heb je eerst het plaatje gevonden en toen het gedicht geschreven of andersom? (gewoon nieuwsgierig) Het is mooi, heel mooi... :)
|
hij is zo verschrikkelijk mooi!!!zo mooi (y)
|
Citaat:
|
'k ga je n's even helemaal de hemel in prijzen. ;)
Prachtig gedicht, leuk dat je er een foto bij hebt gedaan. Verscherpt de blik waarmee ik je gedicht lees. :p Je woordkeus is echt zo goed als de structuur die je gebruikt hebt. Dit is kwaliteit (y) |
Zal wel weer fout staan omdat het een gedicht van een FB is, maar 't is toch wel een van de beter leesbaren hier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |