![]() |
XTC-Trip
vertel hier over je trip
Ik fietste zaterdag (2 weken) naar huis, had toen wat gesnoept :p en zag toen in de verte een groepje tegen alles aan trappen enzo ben toen een zijstraatje in gefiets. toen kwam ik op een grasveld, ineens :confused: en moest mn fiets over een hek heen gooien want ik d8 dat die lui achter me aan kwamen. Toen ik thuis kwam ben ik nog ff knoeper achter de computer gaan zitten, en vertelde toen alles aan iedereen. gelukkig waren er alleen maar amerikanen online dus die mogen van mij alles weten. toen kwam het ergste, in bed liggen. was echt zo wazig, ik lag op allemaal blokken en ik moest steeds ergens anders gaan liggen omdat het kouder werd. beetje vaag allemaal. maar goed volgende morgen geen hoofdpijn ofzo |
Laatst (ook 2 weken geleden toevallig) had ik 2 blauwe smilies op. En ik begon allemaal apen op de dansvloer te zien en opeens was de hele dansvloer leeg en ik begon te lopen en toen botste ik tegen iedereen aan omdat er dus wel een heleboel mensen stonden :P beetje waus dus :eek: .. en ik weet ook niet meer hoe ik thuis ben gekomen:P
|
misschien heb je lsd gehad ???
ouw kut als je toch van xtc tript ??? xtc is een stimulerend middel ,je gaat wel lekkert hard en ziet wat andere dingen maar trippen ,nooit meegemaakt hoor |
moet je maar eens bij www.partyflock.nl kijken en dan bij topic "wat is het grofste wat je ooit hebt meegemaakt mer drugs" zie je genoeg verhalen.
|
Citaat:
KNOEPER KOP |
heey ja wat toevallig ik was toen naar multidance....
trouwens je lijkt me wel een junk zeg :rolleyes: |
huh ja? ow ik ook
whaha kerel jij met je knoeper kop je ogen kwamen uit je kas |
ok nu ff on-topic blijven anders gaan ze trippe
|
Citaat:
|
Ik kon tenminste nog bewegen jij zat helemaal stil in een hoekje iedereen aan te staren..STAKKER!!!
|
whah was maar ff
toch? of niet jij zat dr zelf ook junk |
2 Angerfist
weet jij welke pillen veel speed in zit want met die blauwe smilies had ik niet echt zin om te gaan dansen of zo... |
Citaat:
maar dat koud in je bed komt me ook wel bekend voor, (heeft trouwens niks met het "trippen" te maken lijkt me) had ik vroeger toen ik er niet bij dronk ook altijd, tegenwoordig val ik meteen als een blok in slaap! maar echt trippen weet ik nie, heb ik met paddo's ook nie gehad heb ik het idee... heus wel eens van xtc de volgende dingen gezien: - de bekende gasten met bril/pleister/gras op hun hoofd - fietser de sloot in zien fietsen - auto tegemoet zien komen die er niet was verder weet ik het ff zo snel niet, gewoon in dingen iets anders zien omdat je helemaal de weg kwijt bent... |
Citaat:
jullie zijn echt heel hardnekkig dom he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zal de grote steden eens afgaan nu blijkt dat de goeie pillen massaal aan urbanisatie doen |
Citaat:
erg intelligent ben je niet he, ik lachte je meer uit ofzo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
blablabla +het feit dat ze iedere pil overal met welk logo of kleur dan ook kunnen maken en die pillen niet in hun grote stad blijven maar overal verhandelt worden conclusie: IK NEEM JOU MAAR NIET TE SERIEUS SNAPTE ;) |
Citaat:
en btw boeit me geen fuuuuuuuuuuck dat je me niet serieus neemt maar ja kom je nog achter pik :D |
Dat gezeik dat limburgse pillen zoo goed zijn is dikke onzin meeste shit hier komt uit zeeland zelf of brabant en limburg maar kan nou echt niet zeggen dat limburg zo geweldig goed is ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verwachtte al wel dat je niet zou ingaan op je eigen tegenstrijdige BULLSHITverhalen. lijkt me tenminste duidelijk dat iedere simpele ziel die dit topic doorleest ziet dat jij gewoon maar wat kletst! maarruuuh..... dream on kid ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik zal je een hint geven: DAT WAS IK NIET EN ZAL IK VAN MIJN LEVENSDAGEN OOK NOOIT DOEN KNULLETJE :rolleyes: |
Whaha, nog steeds nix geleerd?! Normaal = 60 / 80 mg mdma.... :rolleyes:
|
Citaat:
|
labjes zitten meer in zuidholland/zeeland en friesland
|
ik zoek een goeie lab
|
Citaat:
|
Om het compleet te maken:
Ik kan wel aan wat leuke vuurwapens komen. Om het feest compleet te maken! Scholieren.com Kartel! ;) |
Citaat:
Dan kan ik nog wel aan wat gereformeerde zwartkousjes komen :D (je komt uit Ede getto of niet). Kunnen we die lekker neerknallen. |
Citaat:
Maar wat zit daar in voor mij? Doe liever iets waar ik geld mee kan verdienen ;) X handel is opzich wel tof :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een stelletje kuttkoppen.
Coke is weer in! :D |
Citaat:
|
Citaat:
paar weken geleden beweerde jij nog dat alle pillen bij jullie 200/210 mg hebben en je zelfs van 310 hebt... en nu zit je weer te beweren dat de beste 210 mg hebben en uit grote steden komen... status: "stoere praatjes" verklaring: onbekend :confused: (n) ook dat stuk over die appeltjes staat boordevol onzin, hoe krijg je het voor elkaar om in 2/3 regels zoveel bullshit te verkondigen vraag 1: hoe weet jij dat het de beste in Nederland zijn... geloof je alles wat iedereen zegt? vraag 2: 5 euro... ? alle dealers die "de geweldige appeltjes" verkopen rekenen 5 euro voor iedere simpele ziel...? hoe kan jij nou gvd een prijs noemen.......? vraag 3: grote steden? komen alle pillen uit grote steden (onzinnige term sowieso :rolleyes: ) niet via via overal terecht? vraag 4: 210 mG mdma? wederom, hoe weet jij dat? vraag 5: wat moeten we onder geen kutuitwerking verstaan? |
Citaat:
Btw dat ze 210 zijn ,wij testen ze bije en vriend die een lab heeft :D en als kut uitwerking versta ik kut velen na de schijf en volgende dag beetje suffie |
I rest my case.... :D
nog 1 tip zodat je volgende keer wat geloofwaardiger overkomt: pillen testen als je een lab hebt is dus de grootste onzin ooit want dat kan je ook gewoon zelf de beste ooit maken... ;) |
pilletje voor de schrik, mannen? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pillen sucks dan ben je echt dom om dat te doen .mzzl
|
Wat komt Angerfist geloofwaardig over zeg, vinden jullie ook niet? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
had ik nog 1 vraagje... 210 mg he? en je neemt er zeker alsnog 4 op een avond? :rolleyes: |
Citaat:
[/B][/QUOTE] deze zin snap ik niet echt van jou ,en neen ik hoef er maar 1 van 210 te pakke want dan ga ik de hele avond hard terwijl jij van die zielige 50 mg pillen 20 ervan moet nemen om mijn effect te bereiken :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |