![]() |
meisje meisje toch
Ik voel het dit ben jij
jij in de groep verloren Dit is helemaal niet goed heb je het dan niet door dit hoort niet zo je bent verloren in gedachten in tranen verdronken en ondertussen houdt iedereen jou de spiegel voor doe er wat aan denk niet te veel zwemmen meid, zwemmen je verliest jezelf zo verdronken in de menigte te gewoon geworden kan je dat wel aan meisje meisje toch denk eens aan jezelf wees egoistisch red jezelf eerst snap je het dan niet dat het zo niet werkt snap je het dan niet dat ik me zorgen over je maak en al huil je bloed het kan altijd erger geloof me doe er wat aan wordt niet te gewoon dat red jij niet je moet jezelf leren kennen en heel hard leren zwemmen ------------- puur gevoelsgedicht, weinig techniek staat het goed op papier? |
word niet te gewoon
volgens mij moet het hier wordT zijn Je gedicht, gevoel is duidelijk, het geeft duidelijk de boodschap aan, en dat was neem ik aan de bedoeling. Je zou kunnen proberen iets minder te herhalen en proberen dingen mooier te verwoorden. En als er ongedwongen rijm in kan, wordt zo'n gedicht als dit ook stukken sterker |
Citaat:
Het is toch ook "doe(geen T) er wat aan" dus ik zou logischer wijze gewoon "Word niet te gewoon" gaan schrijven. Citaat:
|
Ik vind m :mooiig: ! Stijl spreekt me ook wel aan... (y) ;) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |