![]() |
plaatje van beveiligde pagina's halen
Ik weet niet precies of ik hier aan 't goede adres ben, maar ik probeer 't ff. Het volgende: Ik probeer een aantal plaatje te downloaden. Als ik echter op een thumb klik, wordt er gevraagd om een gebruikersnaam + wachtwoord. Dit is een Java-script. Ik moet nog even proberen of ik er kom door Java uit te schakelen in IE6. Maar als dit niet werkt, is er een manier om dit te omzijlen> Of ga ik dan heel illegaal bezig? :cool:
|
Ten eerste is die beveiliging er niet voor niks, dus je bent idd illegaal bezig als je er op een andere manier aan wilt komen. Ten tweede denk ik niet dat Java uitschakelen helpt. En ten derde, het klinkt alsof ze het wel goed beveiligd hebben? Of ze moeten zo stom zijn geweest om het password in de broncode te hebben neergezet...
|
Citaat:
in 90% van de gevallen zijn die foto's ook van een website gejat... EN hoe je aan het plaatje kunt komen: manier1: links en rechts direct achter elkaar klikken manier2: printscreen doen manier3: source bekijken manier4: je temporary internet files bekijken en zo zijn er nog wel tig.. |
JAVA uitschakelen zal niet helpen. JAVA is iets heel anders dan Javascript.
|
Citaat:
(maar als je java dan uitschakeld, zie je helemaal niks meer :p) |
plaatje selecteren -> CTRL+C en dan CTRL+V in paint oid
|
indien javascript: kijk in de source of daar iets zinnigs staat
indien applet: download het class file en decompile het met decafe |
Of met XP (of IE6 ofzo) komt er zo'n hokje naast foto's als je je muis erop houdt, waar ook n knopje opzit voor save as :>
Zo heb ik wel es van die verboden pics op kunnen slaan :) |
printscreen
zoals hierboven al stond, is wel he makkelijkste |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |