![]() |
NADA SURF 19-13-2002 tickets peasssseee!!!!!! :'((
IK spreek voor Sir-smoke-a-lot en Timobasso, want wij willen al fucking 3 maanden naar NadaSurf gaan in groningen we hebben alles al geregeld, slaapplaats, mensen om ons de weg te wijzen, enz, enz...
Maar die asswipes @vera doen niet aan ticket-service, ik wilde gisteren mijn ticket halen maar ze kenden het concert niet...... dus hierdoor konden wij niet aan kaartjes komen voor t concert zelf, we hebben ze in Eindhoven /effenaar gezien en gaan echt dood als we niet naar groningen kunnen.... please als je kaartjes hebt..... je kan 3 levens reddennn we are dying out 'ere.............................................. >>money is of no expence! << |
|
uitverkocht btw (n), net maandag
|
Duhhh :(
/me cries..... waarom hebben we dit niet eerder geregeld.... ik vraag me af wat Nada Surf uberhaupt in NL komt doen zonder hun loyal brand of Jesters (of eeehhh fans dan ;)) |
waarom heeft smoke-a-lot dit niet aan mij verteld dan? ik had zo 3 kaarten voor em kunnen kopen(n)
|
grmbl daar kom je nou mee
we gingen er bijde vanuit dat de ticketservice niet bestond omdat t toch z'n haast niet liep, in eindhoven was t nog lang niet uitverkocht plaatsen teveel... dus we gingen er vanuit dat groningen ook wel cool was om lately te checken :( :'*( |
|
In doornroosje, nijmegen spelen ze ook, deze zondag.
|
Citaat:
|
ikke ga as. vrijdag in waterfront :cool:
maar suc6 met je tickets krijgen! |
:( (n)
|
19-13-2002???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
én én én?
hoe vonden jullie nada surf in waterfront? ik vond ze echt waanzinnig leuk en goed enzo :) ik heb danique2 en iemow-kor nog gezien, stond bijna naast ze eventjes, maar durfde niets te zeggen :o maar concert was heel leuk, ik stond gelijk tegen het podium aan en kon zo alles goed volgen. ze speelden leuke verdeling liedjes nieuw/oud, alleen wel heel jammer dat ze popular niet speelden :( kon het me wel voorstellen, maar dar hoopte iedereen op natuurlijk en ik vond het motown-dansje bij 'inside of love' wel leuk om te doen met z'n allen ja, was (y) |
Citaat:
|
Citaat:
dat wil ik wel heel graag weten eigenlijk?!?!!! ik ben na die 2 toegiften idd gelijk weggegaan, moest haasten voor laatste trein :( |
ze gingen weg, kwamen terug, gingen weer weg, kwamen weer terug.
|
Citaat:
|
tja, heb ik zowat altijd, kan bijna nooit echt een concert uitzien, behalve als het vroeg eindigt of dicht bij is, zoals bij Nada surf dit keer, kwoon dr een 10 minuten vandaan.
well...better luck next time ;) |
Ik weet neit of je het weet, maar Nada Surf speelt op woensdag 26 maart 2003 in de Tivoli in Utrecht, voor als je dus in groningen hebt gemist ofzow, ga hierheen :)
Kaart verkoop is al begonnen. en zla vast wel weer snel gaan :( |
Citaat:
|
oeh ik heb ze 3 dagen geleden nog gezien :D
|
Citaat:
kheb de u volgens mij zien rondlopen btw :) |
Citaat:
:p |
Citaat:
och nou zeg, zo staat mijn gezicht gewoon :D |
up.