![]() |
Upload vraagje
Als ik files op Kazaa deel, dan kan ik na ong. 15 min niet meer internetten. Ook kan diegene niks meer van me downloaden. Moet dus weer helemaal opnieuw inbellen. Erg frustrerend natuurlijk. Waar komt dit eigenlijk door? Heb ik een bepaalde upload limiet? Zoja, waarom is dat bij downloaden dan niet zo?
Xs4all is trouwens mijn provider en ik heb ADSL. Ik weet niet of het een ontzettende domme vraag is, maar goed :) BVD. |
Euh, waar ik niet uitkom is dat je het over ADSL hebt, maar ook over inbellen...
Die PC waar je Kazaa op hebt staan, krijgt die internet via een andere PC bij je thuis? |
Citaat:
Wat betreft de tweede vraag: Nee. Wel is er een netwerkje tussen twee computers, maar ik meen dat ik dit probleem voor het netwerk ook al had. Het is overigens niet alleen bij Kazaa zo, maar bij alle shareprogramma's. |
Citaat:
Maar ik heb hetzelfde probleem, het komt er iig bij mij op neer dat programma's bij mij de bandbreedte niet kunnen verdelen en 1 programma alles opvreet.. Verder heb ik het probleem ook dat ik ff niet kan internetten, maar als ik de routerpc opnieuw opstart werkt eht wel weer.. (misschien ook wel als ik m'n eigen PC opnieuw opstart, niet getest) maar een oplossing heb ik dus ook nog niet :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |