![]() |
Nokia 8310!!!!!!
Wie heeft m en hoe bevalt ie?
Ik ga m kopen denk. Keb er al wat mee gespeelt. Wat vind je er van? |
wat denk je er voor te betalen?
|
nou eerlijk gezegt vet lelijk,,,,
|
Hallo,
de nokia 8310 rules! zorg alleen wel dat je software versie 4.04 krijgt anders mis je het snowboardspel verder is het een goede telefoon. klein, nieuwste software, veel geheugen en het is nokia! greetz |
Citaat:
Ja en ? Het is inderdaad een echte Nokia, schermpjes die het heel snel begeven, toestellen die spontaan uitschakelen, software fouten waardoor hele menu's verdwijnen enz. enz. Kortom een echte Nokia en een waardige opvolger van de o zo brakke 8210. |
Citaat:
|
6210 is imo nog steeds één van beste Nokia's op de markt...beter dan dat patserspeelgoed in de 8xxx serie
|
waarom patserspeelgoed?
het is gewoon een kleine telefoon met toch veel functies en ik heb tot nu toe geen software problemen gehad en ook het scherm op de 8310 is beter als die van de 8210 die toegegeven wel sneller kapot ging. |
Citaat:
6210 is idd een beter toestel, maar hier zijn ook wel problemen met de schermen (niet compleet uitvallende schermen, maar wegvallende lijnen). Bovendien begint er bij de 6210 na enkele maanden speling in de bevestiging van de batterij te komen. 6210 is veruit het beste Nokia toestel, maar zeker niet perfect. |
Bij ons in de winkel hoor ik er eigenlijk nooit klachten over.
We hebben er al een aantal verkocht maar nog geen een terug gezien. Maar ja voor die software versia kan ik wel zorgen aangezien ik zelf in een gsm winkel werk. Maar ok, bedankt voor de meningen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |