![]() |
Fat32=>fat16
Ik heb ME die FAT32 gebruikt. Is het mogelijk om een FAT16 partition met DOS op(ofzowww????) op de schijf te zetten terwijl ik nog ME kan blijven gebruiken?
DOS games doen nogal dikwijls vreemd met FAT32 van horen zeggen... Ik weet niet waarover ik spreek, dus als je raad weet hoef je maar te posten :-D |
Onzin. Dos games werken net zo goed met FAT32. Geen enkele reden dus het zaakie om te zetten.
|
Geen idee...Er is een race spel dat flawless werkt op mijn oudere comp met win95...
In ME lukt et niet... Tenzij ik het opstart met DOS prompt bij bureau-accesoires. Dan nog lukt het slechts 1 op 2 keer. Soms blokkeert hij op een zwart scherm, soms schuift er shit op mijn scherm in roze lettertjes...(dat ding knoeit met het 256 palet, nix bijzonders dus) waarna ik weer beland bij dos prompt. Hééél soms start het zonder de DOS prompt, met alle textures door elkaar gewipt...(er staan bijvoorbeeld nix dan verkeerslichten op de weg...in de plaats van de grijze wegtexture...Bizar, dat wel... |
Als je in DOS bent heb je net zo goed een FAT32 bestandssysteem, hoor. Het kan het onmogelijk daaraan liggen...er zit gewoon iets anders in je configuratie waardoor het niet wil draaien.
Wat...well, that's yet to be determined. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |