![]() |
Witchy :)
Om hier ook maar een keer weer wat te laten zien:
http://phrenesis.endoria.net/witchymorgan.jpg Joepie. Probeer beetje beter te leren kleuren. Rechter arm klopt niet, nee. Negeer dat maar :p |
heel mooi! (y) onwijs mooi gekleurd! (y)
|
lief :)
|
geil (y)
|
OF het hoofd is te groot OF het lijf(vooral de benen) is te klein O.o hoe dan ook, er klopt iets niet :D maar verder issie wel gaaf hoor, leuk ce cg'ed, zoals gewoonlijk (y)
|
Te groot hoofd. Sst :o
|
erg gaaf ingekleurd
maare, wat zijn die 2/3 donkere streepjes in het haar (dicht tegen het oor) die horen daar niet helemaal heb ik et id |
Haarlijntjes. Horen daar wel, vallen niet genoeg meer op als ze gekleurd zijn... als het niet gekleurd zou zijn dan lijkt het wel :p
|
zeer moi gedaan, ziet er proffesjoneel uit, inkleuren vooral dan.:)
|
gave kleuren! (y)
|
Kende hem lekker al :P Vinnum koel! Viel me trouwens niet op, dat het hoofd te groot was hoor.
(y) |
Inderdaad mooi gekleurd...het haar vooral en de lichtranden over het lichaam.
Het oog lijkt alleen een beetje te hoog te zitten :o |
Ik zou persoonlijk de ogen wat lager gezet hebben... De oren matchen dan wat beter met de rest, als je het mij vraagt. Ik laat de oren meestal op een lijn met de ogen beginnen, en dan verder naar beneden uitlopen natuurlijk.
Anyway hij is wel ontzettend mooi. Maar ik verwachtte niet minder. |
ik vind de hoed niet zo mooi, maar ze is wel sexy :p
heel mooi gekleurd en getekend idd :) alleen je hebt de jurk en de schoenen door elkaar gekleurd (als je begrijpt wat ik bedoel :)) |
ik ben het eens met Nate, maar verder: mooi getekend, mooi gekleurd :cool: (y)
|
Ja, zo te zien hééft ze wel schoen aan maar waar zijn die :eek:
Verder vind ik em echt super :) (y) |
(Roos)
Best mooi, ik vind de achtergrond alleen een beetje zonde |
Mooi! (y)
Er is maar 1 ding: Ik vind dat ze een beetje een jongens gezigt heeft. Kan aan mij liggen hoor. |
je inkleur skills zijn zeker een stuk verbeterd (y)
|
Oog zit niet te hoog (absoluut niet, het is geen anime >_<), oor zit te laag.
En ze heeft geen jongens gezicht! Again, tis geen anime, ze hoeven niet allemaal minineusjes en enorme ogen en wimpers te hebben... |
Vin er niks aan... veel van 't zelfde... weinig creatief...
|
lijkt een b-tje of de hoed niet helemaal óp het hoofd zit...(ligt waarschijnlijk weer aan mij) :p
voor de rest echt (y) |
Citaat:
|
Die "spinnenweb"sluier hangt ook wat stijf in de lucht, in plaats van hangend tegen het lichaam.
Alhoewel natuurkundige wetten in een tekening niet echt belangrijk zijn... |
Is dit je eigen tekenstijl misschien.
Ik vind het erg mooi ingekleurd. Is het met photoshop gedaan. |
Citaat:
|
Ik vroeg het alleen :(
sorrie van de vraagtekens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |