![]() |
HomeWork
Heej Poppetjes...
Ik Heb Een Probleempje... Telkens Als Ik Wil Gaan Leren Word Ik Afgeleid Of Ik Krijg ut Er Gewoon Niet In Weet Iemand Nog Een Handige Tip..?? Dikke Sjoen Moi (y) |
Hey peepz :rolleyes: :p
Je moet gewoon ff doorzetten (je zit in de 1e?), desnoods je door 1 van je ouders laten dwingen je huiswerk te maken, dat ze de hele tijd gaan zeiken, enzo :p |
Jah Ik Heb Het Ook Al Gevraagt Maar Me Ouders Zeggen Dat Ik Het Voor Mezelf Doe..... :confused: :confused: (n) Dusjah....
En Neej Ik Zit In De 2de |
Mja, jezelf dwingen he :)
Gewoon proberen, na een tijdje lukt dat steeds beter :) |
Idd, jezelf dwingen..
Of jezelf belonen als je een halfuurtje geleerd hebt, jezelf stimuleren ed. En anders de gevolgen dragen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Enneh, probeer zoveel mogelijk dingen die je kunnen af leiden uit te zetten, je tv is nou ook niet echt bevorderend voor je concentratie. |
Citaat:
*moet eigenlijk ook leren* niet telkens denken: en zo begin ik... nog heel eventjes ..bladiebla. Gewoon doen!! doe die pc uit, pak je boek en leer en dat ga ik nu ook maar eens proberen.. :/ doei :p |
Denk ff heel bijdehand te zijn: Niet elk woord met een Hoofdletter BEginnen, Dat Leest Zo Irritant. Snap Je?
ummmm, met muziek/zonder muziek werken, samenvatting maken en dat leren ipv met dat boek voor je neus te gaan zitten? en euh... Vooral Niet Zo Blijven Schrijven |
Citaat:
Enneh, die van die samenvatting is ook goed. Maak samenvattingen en hou je stof bij, leer tussendoor al want dan hoef je niet alles in een keer te kennen voor een tentamen! |
leraren zeggen altijd:
je moet het langzaam aan leren...dus al een week vantevoren beginnen...stukje voor stukje leren...dus als je 100 woordjes moet leren begin je gewoon 11 daagjes vantevoren en leer je iedere dag 10 woordjes en de laatste dag kijk je ze nog alle 100 even na :o ja ik had er ook last van dat ik in de 1e snel was afgeleid...resultaat..doubleren :D daarom ben ik nu zo slim ja ik ben een jaartje ouder dan de rest en dus slimmer... ok?! :p yeah right! :rolleyes: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |