![]() |
Bereik van Ben-netwerk
Ik ben wel ben-ieuwd of ben al landelijke dekking heeft en zoniet, waar dan niet...?
bvd, Toeter |
het is een algemeen bekend feit dat Libertel en KPN het beste netwerk hebben..
hoe het met Ben zit weet ik niet precies, maar ik dacht dat het een beetje randstad gefocused was? met Dutchtone hebben we, wanneer we 20km hiervandaan zitten in Tolkamer, dus geen bereik.. dan *moet* je de dijk op.. |
KPN en Libertel hebben inderdaad het beste netwerk.
BEN en Dutchtone hebben op zich allebei landelijke dekking en daar moet je in de telecomwereld 95% onder verstaan. Er zullen altijd stukken blijven waar je minder bereik hebt, denk aan de Veluwe (veel bossen) en de waddeneilanden. Binnendekking (dekking in huis) wordt door geen enkel netwerk goed gegarandeerd... Ik heb zelf een DT abonnement en ik heb geen problemen ermee. Ik kan overal bellen. Ik moet wel zeggen dat ik eerst met DT binnen in huis bij mij geen of 1 streepje bereik had, en nu zijn dat er al minstens 3 geworden, dus elk netwerk sleutelt voortdurend aan zijn netwerk. Ik denk dat BEN een goede keuze is. |
Ik heb met Ben nooit problemen alleen in sommige hoeken v/d school. Er staat nl. een dikke KPNmast op de school.
|
Tnx!
Maar...nog 1 vraagje... Weet iemand de aansluitkosten voor een Ben-abonnement? Dat kan ik nl. nergens vinden.. bvd Toeter |
Citaat:
Ik heb telfort en die heeft ook redelijk goede dekking. Nooit echt problemen mee http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
Ik geloof 88,50 . Ben is nu wel supervoordelig door de 40 € kassakorting, de korting op de rekening (kan ook 40 € worden geloof ik) en daar bovenop komt nog een korting voor studenten (mbo-hbo-universiteit) van 25€ voor 1 jaar en 50 € voor 2 jaar. Maar volgens mij is in de meeste gevallen een DT abo goedkoper... meer info over het bereik van diverse netwerken kan je vinden op http://www.gsmworld.com/gsminfo/cou_nl.htm |
Hee, tnx! gave site!
Ik, wonend in Groningen en Varsseveld, ga toch voor Ben. Enige twijfel was het bereik, maar dat zit wel goed! |
Citaat:
|
Citaat:
Alex |
Citaat:
dutchtone geeft ze goedkoper, enne bij dutchtone zit buitenland, 24uur, wap, sms, en je mag alles onbeperkt meenemen, dutchtone is toch echt t goedkoopst.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |