![]() |
traplopen
hey,
'k vind dit niet ech een verschrikkelijk probleem ofzo, maar k wil wel graag weten wat het is.. elke keer als ik op school trap heb gelopen en ik ben boven heb ik knallende koppijn bij mijn slaap.. heb ik nu al twee dagen erg.. eerst had ik het ook wel eens maar niet zo erg.. en zo heel veel treden zijn het niet.. hoe kan dat? door slechte conditie zal het niet komen want ik rij elke dag intensief paard en thuis ren ik trap op.. maar ik heb het alleen op school. kan het komen doordat ik zwarte tas mee moet slepe? of licht het aan mijn bloeddruk? wat ik niet hoop, want het zit in de familie om een te hoog cholesterol te hebbe en veeel te hoge bloeddruk.. mijn opa had het, en mijn vader heeft het nu ook.. en nog wat mensen van die kant van de familie.. |
heb ik ook we eens
|
oh dus 't kan ook nie kome omdat 'k ongesteld moe worde en al veel te laat ben daarmee.. en omdat ik dan niet per ongeluk zwanger ben ofzo...
nouja dan ist goed... iemand nog ideeen hoe dit kan komen? |
Ik heb het ook weleens, maar dan vooral als ik een beetje oververmoeid ben. Zodra ik me dan behoorlijk inspan heb ik er dan last van, maar idd vooral bij het traplopen op school, omdat je dan ook nog eens een tas met boeken mee moet sjouwen.
|
Rook je ook? Ik heb het ook wel eens namelijk, als ik net een sigaretje heb gerookt en ik moet naar de derde verdieping... Dan voel ik me ook heel moe en kloppend gevoel bij je slapen inderdaad...
|
nee 'k haat roken
|
loop wat rustiger?
genoeg vocht binnen? |
oh dat zal hetzijn.. 'k drink op school amper
|
ik denk dat t komt doordat je je rugzak mee moet nemen, misschien spanningshoofdpijn :confused: dat lijkt me eerlijk gezegt t meest logische
|
Heb je het ook wel eens als je smorgens wakker wordt en snel opstaat?
Dan heb ik het namelijk, en dan ziet het zwart voor me ogen, en dan wil ik wel eens bijna van me stokkie afgaan.... Overigens is er niks mis met mijn conditie (3 a 4 keer per week training ;P) |
Citaat:
Dat komt gewoon omdat het bloed dan opeens omhoog moet stromen. Jij staat sneller op, dan het bloed bovenin je hoofd is, dus zie je even niets. Dat is heel normaal. |
yup, kweetniet hoe snel die gast trap loopt? ;)
(roos?) |
Citaat:
Het zou kunnen liggen aan de 'lucht' op school, de verwarming of juist de airco. Ik heb ook het zelfde, op school heb ik met traplopen ook vaak koppijn en thuis eigenlijk nooit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
moeheid vooral denk ik...
ik zit nu wanhopig moe te computeren en heb knallende koppijn :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |