![]() |
Audio
Hoi,
ik ben op zoek naar een soort rack die ik op mijn pc kan aansluiten, en ik dan veel audio aansluit mogelijkheden heb. kan ik dat ook kopen op de geluidskaart die ik nu heb aansluiten of moet ik dan ook een aansluitende geluidskaart hebben ? mijn geluidskaart: Sound Blaster Live 1024 ! |
FF een HEEL belangerijk ding Wat is je Budget ???
Ik kan je wel hier vertellen dat je een Hamerfall kaart met rack moet kopen maar dat zal niet in je budget vallen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif. Dusse Budget ?? |
je geluidskaartje heeft een output en een input dus dat lijkt me voldoende.
wat wil je ermee doen eigenlijk? |
Als je tot aan de 1000 gulden uit wilt geven, zou ik eens kijken naar de Terratec EWS 88MT.
Ik werk er nu een tijdje mee, en dat is echt een super kaart. Externe box met daarop 10 analoge inputs, 10 analoge outputs, midi in en uitgang, en tevens heeft hij op de kaart een coaxiale digitale in en uitgang. De bijgeleverde routing software is ook zeer goed. Alle signalen kun je overal heen gooien, en opgenomen signalen worden nooit standaard naarbuiten gegooid waardoor je dus audio lussen ontloopt. Het ligt er dus een beetje aan wat je eisen zijn en hoe professioneel je wilt gaan werken. Onder de 1000 gulden vind je (bijna) geen kaarten met een extern rack en meerdere inputs. Je zou ook eens naar de SB Audigy kunnen kijken trouwens, voor ommenabij de 700 gulden heb je dan bijna iedere aansluiting die je je kan wensen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |