![]() |
kotsen van paddows?
Heeey mense
wou dus ff weten isset nou echt sow daje van paddows echt heeeeel erg supermisselijk wordt vlak nadat je ze in hebt genomen? hoor ik wel es van mensen die da hebben gedaan. En op zich kan ik alles hebben (koppijn, "kater" achteraf, mmmkej) maar om nou een gezellig trip te beginnen met een partijtje kosten naaaah laat maar dan :P |
uhm ja ik heb ze droog genomen (met ketchup :D ) en hoefde niet te kotsen. is echt niet zo dat iedereen ervan gaat kotsen ofzo maar zo af en toe gebeurt het wel eens iemand he... (met alle drugs/drank heb je dat wel eens in bepaalde situaties)
had wel redelijke last van mijn maag en een zwaar/vermoeid hoofd wat ik niet eens zo heel prettig vond |
lol :D
|
Vond ze nog best goed weg te kauwen eigenlijk. Had viezer verwacht iig :)
|
Ik vind paddo's lekker :)
Luister, ga gewoon naar een goede smartshop waar ze een beetje kwaliteit verkopen, om zeker te zijn eet je de hele dag niks, misschien wat fruit ofzo en rook je een lekker joint vooraf of tijdens de trip. Have a nice trip :) |
Jeuh.
is true. Damn it. 6 keer paddo's gegeten 3 keer gekotst. :( Jahoe, bijna oud en nieuw. Kijken of ik weer n's een portie binnen kan houden. :p :D |
ik heb een keer mexicaanse gegeten, waren gedroogd.. was inderdaad erg vies maar niet zo vies dat ik ervan moest kotsen..
paddo's met chocolade is de ultieme oplossing, je proeft ze niet eens, en je hoeft geen paddo-speeksel in je mond te houden |
paddo's vind ik ook erg vies, de eerste 3 keer heb ik ze gewoon gegeten (gedroogde, 2x mexicaanse 1x hawaiaanse)
zwaar ranzig, maar niet zo ranzig dat ik ervan moest kotsen... wat je gewoon doet, je pakt een blik (of iets anders) soep, tomaten crême (of anders) dat verwarm je, en dan snij je de paddo's in kleine stukjes en gooi je ze in je soep... dat werkte bij mij :D |
heb wel eens paddo's gegeten met een maat die ze zo vies vond dat ie begon te kokhalsen.. maar verder nog nooit gehoord dat mensen er zomaar van moesten kotsen
|
Ik heb dus een paar x mexicaanse en hawaiiaanse gehad..kmoet wel zeggen dat die mexicaanse meer (per portie, niet qua uitwerking) zijn, ook droger en ranziger...hawaiiaanse waren zeker te pruimen, maar van die mexicaanse ging ik zowat over mn nek, en mn vrienden ook.
Maar t weegt sowieso op tegen t plezier dat je dr van krijgt :P |
fucking onzin dat paddos vies zijn. Als je denkt :
"GADVERDAMME IIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEL PADDOS" DUH dat je het dan niet lekker vind :) Als je bezig bent met kauwen moet je gewoon tegen jezelf zeggen: mmmm lekker paddestoeltje. |
Citaat:
|
Ik heb die dingen al zooo vaak gegeten maar heb er nog nooit van gekotst ik vind ze nu ook niet zo vies meer weet wel toen ik die dingen jaren geleden at vond ik zo ook super ranzig ...
|
eet ze gewoon met chips.... das de oplossing... helemaal niet moeilijk
|
thx mense, k ga de gok maar es wagen (als ik nog mensen kan porren om mee te doen) ;):P
|
Jah ik bedoelde dus of je moet kotsen van de uitwerking ervan, wat de smaak betreft: ach ik meng et wel ergens doorheen ofsow.
|
Citaat:
Trouwens, wat ook vreemd is in mijn ogen was de kettingreactie die door 't kotsen op gang werd gezet. Toen ik namelijk begon met kotsen werd een goede vriend van mij door het wanstaltige aanzicht hiervan ook zo 'ziek' dat 'ie een kwartier boven de pot heeft gehangen. Tja, shit happens... |
eet maar eens n hondebrokje, 1000 x viezer dan paddo's. na hondenbrokken lust je alles.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |