![]() |
Mrs. Robinson
Hey, ik heb al heel lang het nummer Mrs. Robinson in m'n mp3-lijst staan door Kurt Cobain. Maar Pennywise, The Beatles, Jon Bon Jovi, Simon and Garfunkel, Weezer en Oasis hebben dat nummer ook gecoverd (of dus gemaakt).
Mijn vraag is wie dat nummer nou gemaakt heeft? Of is het een algemeen lied ofzo? Ik vroeg het net aan m'n moeder en die zei (toen ik vroeg of ze dat nummer kenden): "Ja van Simon en Garfunkel." Nou ja, dankjewel alvast hè :) |
simon and garfunkel idd (y)
|
Citaat:
Het origineel is idd wel van S&G. Is wel fijn nummer, niet? |
1 van de bekendere versies vind ik toch die van The Lemonheads, met die clip in die rondvaartboot.
|
Simon & Garfunkel zijn stoer!
|
'k wist niet eens dat ie gekofferd was
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja. |
Citaat:
maar er vielen dan zowiezo namen af, pennywise, Oasis....... |
Citaat:
|
Citaat:
Als het origineel van Nirvana zou zijn, hoe kunnen The Beatles en Simon & Garfunkel het in hemelsnaam coveren????? |
Citaat:
Nee dat kan niet nee. Heb ik dat gezegd dan? |
Citaat:
''Maar Pennywise, The Beatles, Jon Bon Jovi, Simon and Garfunkel, Weezer en Oasis hebben dat nummer ook gecoverd (of dus gemaakt). '' hier zeg je dus, dat zowel beatles als pennywise het gemaakt zou kunnen hebben. Het zal wel met de pubertijd te maken hebben. |
Hey mrs robinson, lalalalalala
geweldig nummer |
Citaat:
Goh, kom ik hier weer eens, word ik meteen afgezeken en bedankt |
Citaat:
gossie toch, moet ik je moeder even bellen en vragen of ze je op komt halen? |
wat heeft iedereen tegen k-cobain vraag ik me weer af :confused:
maar jah tis idd SenG |
komt door vroeger..
toen irriteerde men zich aan al die nirvana is goed! en kurt cobains is lief en blabla... mensen. .. toch? |
Citaat:
Domme opmerking. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie was dan die zanger in die rolstoel - waarvan ik dus dacht dat het Kurt Cobain was die gek genoeg Nederlands had geleerd? Ik dacht dat hij door z'n zelfmoordpoging in een rolstoel was gekomen. Toen hij op tour was, althans dat dacht ik dus, ben ik'm hier gaan zien. Was heel gezellig, alleen een beetje vreemd publiek, niet echt 't nirvana publiek.. ouwe mensen enzo.. hmm.. ja nee, misschien was het echt iemand anders dan kurt cobain.. Vreemd joh. |
idd s en g! kvind t echt een vet gaaf nr
|
er is ook een versie van Frank Sinatra..
Is die niet ouder dan de Beatles...? |
ken t alleen van pennywise
vet |
S&G rulen. Ik wist niet dat nirvana deze had gecoverd. Die moet ik maar es snel gaan downloaden dan.
|
Zoals al eerder is gezegd t is idd van Simon&Garfunkel....
Goed nummer! (y) |
MTV Unplugged versie is ook mooi (van Paul Simon).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |