Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Mrs. Robinson (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=312980)

K-Cobain 18-12-2002 20:47

Mrs. Robinson

Hey, ik heb al heel lang het nummer Mrs. Robinson in m'n mp3-lijst staan door Kurt Cobain. Maar Pennywise, The Beatles, Jon Bon Jovi, Simon and Garfunkel, Weezer en Oasis hebben dat nummer ook gecoverd (of dus gemaakt).
Mijn vraag is wie dat nummer nou gemaakt heeft? Of is het een algemeen lied ofzo?
Ik vroeg het net aan m'n moeder en die zei (toen ik vroeg of ze dat nummer kenden): "Ja van Simon en Garfunkel."

Nou ja, dankjewel alvast hè :)

cyc 18-12-2002 20:51

simon and garfunkel idd (y)

clubje 18-12-2002 20:55

Citaat:

K-Cobain schreef:
Hey, ik heb al heel lang het nummer Mrs. Robinson in m'n mp3-lijst staan door Kurt Cobain. Maar Pennywise, The Beatles, Jon Bon Jovi, Simon and Garfunkel, Weezer en Oasis hebben dat nummer ook gecoverd (of dus gemaakt).
Mijn vraag is wie dat nummer nou gemaakt heeft? Of is het een algemeen lied ofzo?
Ik vroeg het net aan m'n moeder en die zei (toen ik vroeg of ze dat nummer kenden): "Ja van Simon en Garfunkel."

Nou ja, dankjewel alvast hè :)

Als je even nuchter nadenkt: als nirvana het nummer ooit gecoverd heeft zal pennywise, weezer of oasis het wel niet gemaakt hebben.

Het origineel is idd wel van S&G. Is wel fijn nummer, niet?

IEMOW-KOR 18-12-2002 21:03

1 van de bekendere versies vind ik toch die van The Lemonheads, met die clip in die rondvaartboot.

SisterOfMercy 18-12-2002 21:41

Simon & Garfunkel zijn stoer!

eXo 18-12-2002 21:56

'k wist niet eens dat ie gekofferd was

Queen Klazina Wok 18-12-2002 23:49

Citaat:

SisterOfMercy schreef:

K-Cobain 19-12-2002 00:24

Citaat:

clubje schreef:
Als je even nuchter nadenkt: als nirvana het nummer ooit gecoverd heeft zal pennywise, weezer of oasis het wel niet gemaakt hebben.

Het origineel is idd wel van S&G. Is wel fijn nummer, niet?

Ik wist tog niet dat Nirvana het gecoverd had, het origineel kon tog ook van hen zijn.

Ja.

86dagreed 19-12-2002 09:55

Citaat:

K-Cobain schreef:
Ik wist tog niet dat Nirvana het gecoverd had, het origineel kon tog ook van hen zijn.

Ja.

maar er vielen dan zowiezo namen af, pennywise, Oasis.......

WelcomeHome 19-12-2002 10:11

Citaat:

SisterOfMercy schreef:

WMAS 19-12-2002 12:19

Citaat:

K-Cobain schreef:

Ja.

Je maakt jezelf nu nog belachelijker...

Als het origineel van Nirvana zou zijn, hoe kunnen The Beatles en Simon & Garfunkel het in hemelsnaam coveren?????

K-Cobain 19-12-2002 14:50

Citaat:

WMAS schreef:
Je maakt jezelf nu nog belachelijker...

Als het origineel van Nirvana zou zijn, hoe kunnen The Beatles en Simon & Garfunkel het in hemelsnaam coveren?????

Maakte ik mezelf belachelijk dan?

Nee dat kan niet nee. Heb ik dat gezegd dan?

86dagreed 19-12-2002 15:00

Citaat:

K-Cobain schreef:
Maakte ik mezelf belachelijk dan?

Nee dat kan niet nee. Heb ik dat gezegd dan?

ja, lees je 1e post maar eens:

''Maar Pennywise, The Beatles, Jon Bon Jovi, Simon and Garfunkel, Weezer en Oasis hebben dat nummer ook gecoverd (of dus gemaakt). ''

hier zeg je dus, dat zowel beatles als pennywise het gemaakt zou kunnen hebben. Het zal wel met de pubertijd te maken hebben.

Il_Fantastico 19-12-2002 15:41

Hey mrs robinson, lalalalalala
geweldig
nummer

K-Cobain 19-12-2002 16:06

Citaat:

86dagreed schreef:
ja, lees je 1e post maar eens:

''Maar Pennywise, The Beatles, Jon Bon Jovi, Simon and Garfunkel, Weezer en Oasis hebben dat nummer ook gecoverd (of dus gemaakt). ''

hier zeg je dus, dat zowel beatles als pennywise het gemaakt zou kunnen hebben. Het zal wel met de pubertijd te maken hebben.

Fijn dat je zo met me meeleeft.
Goh, kom ik hier weer eens, word ik meteen afgezeken en bedankt

86dagreed 19-12-2002 16:13

Citaat:

K-Cobain schreef:
Fijn dat je zo met me meeleeft.
Goh, kom ik hier weer eens, word ik meteen afgezeken en bedankt

gossie toch, moet ik je moeder even bellen en vragen of ze je op komt halen?

qghp 19-12-2002 17:04

wat heeft iedereen tegen k-cobain vraag ik me weer af :confused:

maar jah tis idd SenG

fucking hero 19-12-2002 18:27

komt door vroeger..
toen irriteerde men zich aan al die nirvana is goed! en kurt cobains is lief en blabla... mensen.
..
toch?

Slither 19-12-2002 18:58

Citaat:

K-Cobain schreef:

Ja.

Nee, natuurlijk niet. Als de versie van Simon & Garfunkel ouder is dan de versie van Nirvana, lijkt 't me sterk dat zij 't van Nirvana gecovered hebben...

Domme opmerking.

86dagreed 19-12-2002 19:11

Citaat:

Slither schreef:
Nee, natuurlijk niet. Als de versie van Simon & Garfunkel ouder is dan de versie van Nirvana, lijkt 't me sterk dat zij 't van Nirvana gecovered hebben...

Domme opmerking.

laat haar toch, ze denkt vast dat Nirvana nog bestaat en volgend jaar hier in de buurt kom.

SisterOfMercy 20-12-2002 02:47

Citaat:

86dagreed schreef:
laat haar toch, ze denkt vast dat Nirvana nog bestaat en volgend jaar hier in de buurt kom.
Oh? Niet?
Wie was dan die zanger in die rolstoel - waarvan ik dus dacht dat het Kurt Cobain was die gek genoeg Nederlands had geleerd?
Ik dacht dat hij door z'n zelfmoordpoging in een rolstoel was gekomen. Toen hij op tour was, althans dat dacht ik dus, ben ik'm hier gaan zien. Was heel gezellig, alleen een beetje vreemd publiek, niet echt 't nirvana publiek.. ouwe mensen enzo..
hmm.. ja nee, misschien was het echt iemand anders dan kurt cobain.. Vreemd joh.

Saraï_h 20-12-2002 07:07

idd s en g! kvind t echt een vet gaaf nr

Not for Sale 06-01-2003 17:11

er is ook een versie van Frank Sinatra..
Is die niet ouder dan de Beatles...?

elsjuh 08-01-2003 12:48

ken t alleen van pennywise
vet

Ibanez320fa 09-01-2003 11:39

S&G rulen. Ik wist niet dat nirvana deze had gecoverd. Die moet ik maar es snel gaan downloaden dan.

jellerd 09-01-2003 13:12

Zoals al eerder is gezegd t is idd van Simon&Garfunkel....
Goed nummer! (y)

Redman 09-01-2003 17:45

MTV Unplugged versie is ook mooi (van Paul Simon).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.