![]() |
'Nieuwe' Cassius
Heet 'The Sound of Violence'.
Hoorde hem gister toevallig op de radio (de Narcotic Thrust edit) en zag het origineel op TV. Eindelijk weer is lekkere funky house muziek op de TV / radio (y). Klinkt al weer een stuk beter dan die standaard kut deuntjes die je de hele dag op MTV ziet :) |
Clip is hip btw
|
'the sound of violence' is (y)
lekker cheesy en fout maar wel koel, heb 'm echt grijsgedraaid die hele cd is trouwens een aanrader, al zijn de meningen daarover verdeeld. niet naar luisteren natuurlijk, mijn mening is altijd de juiste. |
Hun vorige nummer was toch met die tekst "I wanna be inside of you when the sun goes down"?
Even denken. Volgens mij begon het heel leuk en begon het daarna heel onprettig te beuken. |
Ja, lekker nummer is dat (y)
|
ja kewl nummer en clip is heel leuk gemaakt :)
|
Clip doet me trouwens ook sterk ergens anders aan denken maar weet niet zo 1 2 3 waaraan. Ze hebben dat effect in ieder geval al is eerder grootschalig gebruikt :)
|
THNX wilde hem net downloaden maar k wist de titel niet :)
|
Citaat:
koel nr clip is gaaf.. als die gekleurde dingen zeg maar uit de grond komen, vrolijk :) |
de clip roeleert! in geen tijden zo'n goede houseclip gezien. Ik heb volgens mij meer op de clip dan het nummer gelet. Leek wel een b-tje op een dali schilderij met die zwevende bollen, en dat veranderende landschap
en de muziek was ook wel ok ( cassius' 200? was nog de beste plaat vind ik) |
Clip is machtig (y).
Muziek vind ik minder dan dat vorige album van 'em (hoewel het niet echt mijn muziek is). |
Heerlijk nummer (y).
Ultieme Cassius nummer blijft btw altijd nog: "Feelings For You" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |