![]() |
Splinter Cell demo is uit!! \o/
de demo is te downloaden op deze locatie:
lijstje met download locaties Iemand die hem al gespeeld heeft? Heb hem vanochtend even gedownload, maar kom helaas niet eerder dan vanavond aan spelen toe :( :p ben wel zwaar benieuwd hoe die game speelt (y) [edit] link bleek niet te werken... |
Nah link had wel gewerkt, heb 'm er mee binnengehaald...
maar goed, ziet er zeer slicky uit... en draai heerlijk hier... zelfs op 1600*1200, alleen 't is nog best lastig... iig dat eerste potje... |
|
Ja ik heb hem gespeelt maar dan op de xbox ;)
|
veels te kort level :D
heb je in n kwartier al uit maar tis wel een retevet spel :cool: |
Hij doet het niet bij mij :( Hij wil gewoon niet opstarten hij blijft in windows staan.
IK heb windows xp geforce 2 gts 32 mb met 30.82 driver versie pentium 3 866 Iemand oplossing? |
Krijg je ook geen fout melding :confused:
Anders moet je dit eens proberen: ga naar je splintercell map. Open in de splinter cell map de map system. Als het goed is vind je daar een file splintercell.ini open die. Als je een beetje verder scrolt kom je deze regel tegen: [WinDrv.WindowsClient] WindowedViewportX=640 WindowedViewportY=480 FullscreenViewportX=1024 FullscreenViewportY=768 Verander de eerste twee regels in dit : [WinDrv.WindowsClient] WindowedViewportX=800 WindowedViewportY=600 FullscreenViewportX=1024 FullscreenViewportY=768 FullsreenviewportY en x moet je laten staan zoals ze zijn alleen die twee bovenste veranderen. Ik hoop dat het werkt. |
screen shots??
|
Citaat:
|
Vraagje weet iemand hier hoe je de split jump moet maken krijg het niet voor elkaar hij jumpt de heletijd van muur naar muur.
|
hij ziet er idd wel superbruut uit maar ik vind de besturing niet echt lekker, zijn gewoon teveel combinatie's ofzo :D iig moeilijker als op de console :)
|
Cool, ga ik ook effe halen
|
Het ziet er idd erg bruut uit ja, ik heb ook al van talloze dingen gehoord wat je kan doen zoals die splitjump en het gijzelen van een vijand :D
Als ie volledig uit is dan wordt het sprinten richting winkel (y) |
heb 'm wel gedownload, ff checken als ik thuis ben :p
|
|
Citaat:
Maar zal ff proberen wat jij zei, alvast bedankt ;) [edit] de installatie map is 134 mb klopt dat? [/edit] |
|
Citaat:
:eek: HOE DOE JE DAT :eek: ?! :confused: |
Citaat:
|
Hij is idd zo vettt :D
Jammer dat het maar een korte demo is. Maar ik geniet er zeer zeker van! :D Vooral met die gordijnen, dat is echt masterlijk gedaan :cool: |
Citaat:
Als je dan nog 1 van de omstanders neerknalt dan begint een andere persoon uit paniek terug te schieten op de gijzelaar in :D |
Wie kan mij helpen, ik wil het net spelen en toen kreeg ik dit
Can't find file for package 'WinDrv' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine Heb gewoon alles geinstalleerd, mijn pc is trouwens net genoeg. |
Moet je eens in je map splinter cell op zoek gaan naar de map system en die openen. Moet je de file splintercell.ini eens weggooien. Dan het spel opstarten en maakt hij automatisch een nieuwe aan en dan moet hij het doen als het goed. Werkte bij ook. Oja en de map is 131 mb groot.
|
Zet je specs/drivers erbij etc.
Heb je DirectX 8.1 Geinstalleerd? |
hoe 'gijzel' je zo iemand???
please tell me, want is mijn nog neit gelukt |
http://members.lycos.nl/battlefield1942/naamloos.JPG
maar kan iemand plz ff vertellen hoe je zo iemand gijzelt????? |
je kan iemand gijzelen door achter hem te gaan staan en dan interact.
En wat je ook eens moet doen. Als je in het begin in de split jump staat wachten tot dat ventje onder je staat, dan op hem springen :) |
en weer n screen:p
http://www.webdeveloping.nl/upload/?3435583880 en nog 1 http://www.webdeveloping.nl/upload/?8538614081 |
wie weet er hoe je je gadgets meot gebruiken??? je kna ze zien als je op escape drukt maar ik wil dat ding om gesloten dueren open te krijgen gebruiken maar k snap niet hoe??? want er is wel een gesloten deur maar k krijg dat ding niet in de game???
WIE WEET HOE DIT MOET???? |
hij doet et hier nie :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Kep die dokter dood gegooit met een fles ... hehehehe .. :cool: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net ff geprobeerd en t lukt idd :D |
Citaat:
|
Citaat:
hoe kom da? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damned dit komt erbij mij op te staan :( :( :(
http://www.almererulez.nl/images/m/m...dec0560fe7.jpg Wat moet ik doen? :( Pleaze help iemand help een gamer in nood. Als je aan het eind van de installatie komt dan kan je ook iets van registreren pakken maar dat moet je toch ook niet pakken he? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je in de map system als eens splintercell.ini verwijderd ??? |
Citaat:
|
Citaat:
History: ResetDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec datte heb ik ook.. ik snap er niks van want met mn geforce 3 ti 500 64 mb & new drivers moet ie dit gewoon draaien. verder 512 ddr intern msi kt266a pro 2 &amd xp 1800 windows 98 atm want HD is beetje traag (nieuwe is gecrashed) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is echter supermooi, maar gaat wel supertraag hierzo. Denk er over om binnnenkort een betere GF kaart te kopen...
|
lees mn vorige post dan hellracer :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |