![]() |
gegevens van ene hardde schijf naar andere
Hallo , heb net een neiuwe hardde schijf gezet , nu wil ik alles van mijn ene naar mijn andere zetten om dat alleen de nieuwe nog te gebruiken , heb nu de hardde schijf op secondary gestoken , ze wordt herkend , maar nu ...
wat moet ik doen , ik werk met win xp groetjes |
Je moet van de oude opstarten en dan moet je naar de c gaan alles selecteren kopieren naar de d ofzo. En dan staan alle files daarop.
je moet hemniet gelijk wissen, als hij het daarna niet doet ofzo dan kan je hem nog terug zetten. |
Je kunt trouwens beter eerst Windows installeren en daarna pas alles kopiëren...dus eerst ff die nieuwe(lege) schijf primary master maken, booten met een flop, en dan in Fdisk de PRI-DOS partitie activeren. Anders kun je niet booten.
Vervolgens Windows ff installeren, dan dat ding weer slave maken, en alles overzetten... |
Citaat:
zmaar is het dan niet makkelijker hem gewoon op master te laten staan en de oude op slave te zetten , dan start ik op met de nieuwe en kopier gewoon over . |
men neme
2 floppies 1. bootdisk win98 2. ghost 7 - douw bootdisk in drive start ermee op - doe dan andere ghost schijfie erin - tik ghost - doe locale --> disk to disk clone - doe starten - reboot (zet pc uit) - doe ouwe HD eruit halen en herstart met nieuwe... there ya go.. ------------------ Linux is like a wigwam, no windows, no gates apache inside [Dit bericht is aangepast door enterz (15-12-2001).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |