![]() |
Riva TNT II goed?
Hey,
Wat zijn jullie meningen over de Riva TNT II kaart??? (misschien uit ervaring enzo..) ThNx. GreeTz |
Ik heb een tijd lang zo'n nVidia TNT2 Ultra chip in m'n pc gehad.
Fijn kaartje opzich hoor, kan alleen niet meer meekomen met de tegenwoordige kaarten.. |
Ik heb zelf een 16MB TNT2 gehad.
Voor spellen als Half-life is een TNT2 goed genoeg, 1280x960 draait als een trein. Een spel als Max Payne draait wat minder, maar op een lage resolutie ook goed genoeg om te spelen |
Maar je kan beter 300 piek uitgeven aan eengefoce 2 gts meet ddr geheugen, want dat loopt zo veel beter.
|
Citaat:
Ligt helemaal aan zijn eisen.. Als hij Word gebruikt, en af-en-toe mijnenveger speelt is zo'n TNT2 efficienter dan een GF2gts. |
Citaat:
Half life :: Counter-strike ?? |
IMO wel. Ik heb zelf ook nog een oudere Pentium-IIIE 600 staan en daar zit een Viper 770 in (TNT2 Ultra met 32mb). Het is al een oude kaart maar zoals Unex al zegt, voor spellen zoals Halflife enz. issie perfect...op die PC draaien de meeste spellen gewoon goed in 1024x768x32, veel hoger hoef je ook niet te gaan op een 17".
|
Citaat:
|
de riva tnt2 trekt CS ook met gemak hoor, maar een gf2mx is toch wel een stuk lekkerder (even duur)
|
Heerlijke kaart. Als je geen die-hard gamer bent is deze het dubbel en dwars waard. Je kunt er best af en toe een potje mee gamen dat werkt prima. Alleen voor serieus in clan verband heb je toch echt beter nodig, want dat trek je simpelweg met een TNT2 niet.
|
Citaat:
GrTz |
Citaat:
|
Citaat:
The-Offspring-GeeK, als ik jou was zou ik gewoon voor die TNT2 gaan. Een simpele kaart die voldoet aan je wensen.. |
En als je die kaarten vergelijkt met de GeForce-3 64 MB DeLuxe van ASUS (V8200T2)?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tweedehands op www.tweakers.net
|
Ik heb een NVidia Riva TNT-2 32 Mb, gekocht voor F220 geloof ik, een paar maanden geleden...Toen ik hem eenmaal aan de praat had deed hij het prima...
|
koop de GF2-mx!
want misschien ga je Team fortress 2 ofzo wel heel leuk vinden en dan moet je weer een andere kaart kopen, kun je beter nu f 25,- meer uitgeven dacht ik zo. |
ik lees op www.gistron.com:
RIVA TNT2 M64 32 SDR Retail 109,- ABIT GeForce II MX-200 32 SDR Bulk 139,- |
Citaat:
dit is een tnt2 m64 beide zwakke modellen |
een zwakke geforce2 is altijd nog wel 2x zo goed als een sterke TNT2
|
Citaat:
|
Ik knal nog steeds iedereen dood in Tactical Ops met me voodoo 3 8 MB http://forum.scholieren.com/biggrin.gif http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Binnekort heb ik een nieuwe videokaart, een PCI kaart |
Citaat:
|
Maar waarschijnlijk gaat het over een M64?
Dat is een stuk zwakker dan een echte TNT2 of een Ultra. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |