Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   In het wit trouwen??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=313280)

Iotje 19-12-2002 10:35

In het wit trouwen???

Zou jij i.h. wit trouwen??? Ik dus echt niet. ik vind dat echt afschuwelijk. Iedereen doet dat al. I.h. zwart trouen ofzow is wel leuk.... :o

Triloxigen 19-12-2002 10:42

Ik trouw gewoon niet :p

]{ing 19-12-2002 10:47

nee, in het zwart :p

RoSaLiNi 19-12-2002 10:49

(roos)

Ja, ik wil wel in het wit, of gebroken wit trouwen.
http://picserv.beyond-reality.nl/getpicture.php?id=3702
Zoiets, iig strak lijfje, wijde rok.

http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php?id=3703
Deze is ook mooi, iets simpeler maar wel leuk :)

~Sjeherazade~ 19-12-2002 10:55

ik trouw gewoon NIET...

]{ing 19-12-2002 10:59

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
ik trouw gewoon NIET...
ook goed. :p

substantial 19-12-2002 11:39

ik wil geheel in het middeleeuws trouwen
middeleeuwse kleertjes (het liefst iedereen)
middeleeuws kasteeltje
middeleeuws feest

geweldig (duur)

Iotje 19-12-2002 12:13

Citaat:

substantial schreef:
ik wil geheel in het middeleeuws trouwen
middeleeuwse kleertjes (het liefst iedereen)
middeleeuws kasteeltje
middeleeuws feest

geweldig (duur)

:cool:

Esmée 19-12-2002 13:19

ja... maar dan wel creme, niet echt wit, dat vind ik echt niet mooi

a new noise 19-12-2002 13:30

kakkers kiezen voor wit
goths kiezen voor zwart
alto's kiezen voor roze met groene lijntjes

klaar

WishfulDreaming 19-12-2002 13:33

Citaat:

Esmée schreef:
ja... maar dan wel creme, niet echt wit, dat vind wat minder voor mij
:)

eztah 19-12-2002 13:40

Ik vind zo'n witte of cremekleurige jurk wel heel mooi, maar ik weet niet of ik ooit zo ga trouwen...Ik denk errder wat simpelers.
Maar ik vind trouwjurken verder geweldig.

Hukkie 19-12-2002 13:42

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
ik trouw gewoon NIET...

WishfulDreaming 19-12-2002 13:43

Citaat:

eztah schreef:

Maar ik vind trouwjurken verder geweldig.

Ik ook :)

Esmée 19-12-2002 13:44

Citaat:

a new noise schreef:
kakkers kiezen voor wit
goths kiezen voor zwart
alto's kiezen voor roze met groene lijntjes

klaar

kun je niet lezen of zo ik zei toch CREME :rolleyes: ;)

a new noise 19-12-2002 13:49

Citaat:

Esmée schreef:
kun je niet lezen of zo ik zei toch CREME :rolleyes: ;)
Kakkers hebben graag een bijdehant kleurtje :p

Esmée 19-12-2002 13:51

Inderdaad dus ik zou maar even snel je lijstje aanpassen :p

Pebbles 19-12-2002 13:51

Als ik ooit zou trouwen kies ik denk ik ook voor wit of gebroken wit.. en ook met een strak lijfje en wijde rok :) Die jurken hierboven zijn mooi :)

Kleine A* 19-12-2002 13:58

ik zou wel in t wit willen trouwen:)
en dan n beetje n leuk model enzo

Scarlett 19-12-2002 14:13

Gebroken wit. :) Ik vind zwart trouwens echt niet mooi voor trouwjurken, maar dat kan aan mij liggen..

Roxy 19-12-2002 14:27

Ik weet het echt nie, kan nou wel iets zeggen maar ik denk er dan waarschijnlijk toch anders over... wit/creme bruidsjurk en alle poespas er om heen kan aan de ene kant wel heel romantisch zijn maar aan de andere kant ist ook wel erg cliche... in een vorig topic stonden een aantal hele mooie plaatjes van hele stijlvolle jurken die een beetje middeleeuwsachtige aandoen

strafcorner 19-12-2002 14:31

neeeh witte pakken staan zo pimpy

Gwen. 19-12-2002 14:35

Wat leuk! Ik ben net nu bezig met een heel proces van trouwjurken ontwerpen voor school :). Aanvankelijk wilde ik altijd een witte traditionele jurk met tule, satijn, sleep, sluier, maar dat was vrij afgezaagd dus ben nu ,met andere dingetjes bezig, heb er een met een knalroze tule rokje en een tule sluier die bijna rechtop staat en roze witte bodypaint, en een van wit crepepapier, en een geïnspireerd op de wedding cake, erg charming :). Echt leuk. Maar ik blijf toch bij sleep sluier strak lijfje wijde rok en tule. Maar wel knalroze of zo.

strafcorner 19-12-2002 14:36

waarom moet het per se anders???
het per se anders moeten wordt een beetje cliche

Gwen. 19-12-2002 14:39

Wat viel er voor mij nog te ontwerpen aan een traditionele jurk? Vrij weinig. Bovendien kan ik dan ook een smak geld nemen en hem gewoon even gaan kopen. Tuurlijk heb je gelijk, provoceren is hip, maar mijn hele opdracht is niet provocerend bedoeld, maar het uitgangspunt was voor mij om van mijn idee over trouwen af te stappen en de andere kant op te gaan. Ben voorzichtig begonnen met ontwerpen en het werd steeds iets extravaganter.

Roxy 19-12-2002 14:44

mjah van mij hoeft het echt nie fluocerend groen met paarse stippen te zijn ofzow... maar een bordeauxrood, donkerpaars of donkergroen vink wel erg mooi.... en verder vind ik de gewone stijl van strak bovenlijfje met wijde rok enzow erg mooi... vooral als het erg simpel is, geen kant of rotzooi dr aan...

]{ing 19-12-2002 14:54

ik zou nog niet trouwen met een vrouw die wit draagt, laat staan met een vrouw met een witte jurk aan :|

Gwen. 19-12-2002 14:56

Mijn exvriendje wilde alleen met me trouwen als ik een gothicjurk aan zou doen. Maar ik wilde maagdelijk wit. En toen was het uit. Oh, snik snik.

kaleidoscope 19-12-2002 16:19

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Mijn exvriendje wilde alleen met me trouwen als ik een gothicjurk aan zou doen. Maar ik wilde maagdelijk wit. En toen was het uit. Oh, snik snik.
Je mag altijd met mij trouwen,voor jou schuif ik mijn principes van niet trouwen wel even opzij :)

Hoe ik er nu over denk,wil ik niet trouwen.
Maar ik ben pas 16,er kan nog zoveel gebeuren.

Waarom niet in het wit trouwen,als je dat mooi vind.
Strak lijfje hele wijde uitlopende rok.

Horror Kitty 19-12-2002 17:19

Hmmm.. wit staat mij niet :|
Ik zou waarschijnlijk in zwart met roze trouwen.. als ik zou gaan trouwen.. maar ik zie dat niet zo zitten..

2young2live 19-12-2002 18:24

Ik zeg altijd tegen iedereen dat ik niet ga trouwen,dat ik het onzin vind...maar stiekem wil ik het wel :o (maar ik vind het nog steeds onzin trouwens), in een zwarte mega jurk, in een prachtige kerk, woehoe!! :D (nu nog een soon-to-be-husband :p )

RoSaLiNi 19-12-2002 18:26

Citaat:

]{ing schreef:
ik zou nog niet trouwen met een vrouw die wit draagt, laat staan met een vrouw met een witte jurk aan :|
Als ik ditsoort bekrompen reacties lees, hoop ik voor de schrijver dat hij nog bijdraait.

Denise84 19-12-2002 18:28

ivoor/champgne kleur is ook mooi (y) , wit vind ik ook mooi. Ik zou nooit in het rood of zwart trouwen o.i.d.

]{ing 19-12-2002 18:29

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
Als ik ditsoort bekrompen reacties lees, hoop ik voor de schrijver dat hij nog bijdraait.
hoe kan je dit topic uberhaupt serieus nemen?

RoSaLiNi 19-12-2002 18:32

Citaat:

]{ing schreef:
hoe kan je dit topic uberhaupt serieus nemen?
Goede vraag :kop-tegen-muur-van-GoT-smiley:.

]{ing 19-12-2002 18:33

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
:kop-tegen-muur-van-GoT-smiley:.
http://images.tweakers.net/forum/smileys/frusty.gif

Ninnoc 19-12-2002 18:48

ik trouw niet en dat is omdat ik het de grootste ongein vind die er bestaat. Er zijn maar 1 echte reden waarom ik zou willen trouwen: omdat mijn vriend anders het land uit zou worden gegooid

Mijn tante is trouwens in het zwart getrouwd, ze waren al keilang bij elkaar en ze hadden geen zin om veel geld uit te geven aan iets wat je toch maar 1 keer draagt dus toen heeft ze gewoon een hele mooie avondjurk gekocht die ze nog eens ergens anders bij aan kon.

Iedereen moet doen wat hij wil maar ik vind de hele`het moet anders´ idee belachelijk. Het huwelijk draait om tradities ed en dan snap ik dat het ivoor of wit gehouden wordt, roze is niet bepaald traditioneel.

Breg 19-12-2002 19:00

als ik ooit ga trouwen dan wil ik het in het wit, of wit-achtige kleur (beetje cremekleurig of gebroken wit bijvoorbeeld) doen. Dat vind ik gewoon het mooiste.

Chelsea 19-12-2002 19:03

zwart is mooier maar geen lelijke heksenjurk gewoon iets simpels ofzo of donkerblauw weet ikveel

death-rose 19-12-2002 19:04

zwart met bordeau rood.. en nix anders!!

WishfulDreaming 19-12-2002 19:10

Citaat:

a new noise schreef:

goths kiezen voor zwart

Citaat:

zwart met bordeau rood.. en nix anders!!
:D

RoSaLiNi 19-12-2002 19:19

(y):D

Gwen. 19-12-2002 19:47

Citaat:

Ninnoc schreef:
ik trouw niet en dat is omdat ik het de grootste ongein vind die er bestaat. Er zijn maar 1 echte reden waarom ik zou willen trouwen: omdat mijn vriend anders het land uit zou worden gegooid

Mijn tante is trouwens in het zwart getrouwd, ze waren al keilang bij elkaar en ze hadden geen zin om veel geld uit te geven aan iets wat je toch maar 1 keer draagt dus toen heeft ze gewoon een hele mooie avondjurk gekocht die ze nog eens ergens anders bij aan kon.

Iedereen moet doen wat hij wil maar ik vind de hele`het moet anders´ idee belachelijk. Het huwelijk draait om tradities ed en dan snap ik dat het ivoor of wit gehouden wordt, roze is niet bepaald traditioneel.

Ik vind dat het helemaal niet allemaal om tradities draait. Sommige mensen trouwen met elkaar omdat ze echt van elkaar houden en geloven dat ze hun leven samen door willen brengen. Wat is er mis met een knalroze bruidsjurk? Wat is een bruidsjurk nou? Iets wat de bruid draagt, het moet mooi zijn, dat is de primaire eis, als de bruid nou helemaal gek is van knalroze waarom zou ze dan geen knalroze jurk aantrekken.

Aurelia AutumnRain 19-12-2002 21:00

Ik wil niet trouwen.
Wat ik wel zou doen is een groot feest geven ter gelegenheid van je zoveeljarige relatie bv. (Ik bedoel, ik denk dat bijna ieder meisje wel eens een dag in een mooie jurk zou willen lopen en alle aandacht krijgen enzo :))

*Ik vond de jurk van Gwen Stefani wel leuk trouwens. (y)
Wit met roze.*

rodina 19-12-2002 21:26

iets klassieks maar wel met een hip-verantwoord aspect.

liesje 19 19-12-2002 22:02

ALS ik zou gaan trouwen dan zou ik trouwen in een gewoon jurkje, niet zo'n onwijs grote jurk die heel erg ongemakkelijk zit, maar gewoon simpel en mooi.

Ninnoc 19-12-2002 22:53

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Ik vind dat het helemaal niet allemaal om tradities draait. Sommige mensen trouwen met elkaar omdat ze echt van elkaar houden en geloven dat ze hun leven samen door willen brengen. Wat is er mis met een knalroze bruidsjurk? Wat is een bruidsjurk nou? Iets wat de bruid draagt, het moet mooi zijn, dat is de primaire eis, als de bruid nou helemaal gek is van knalroze waarom zou ze dan geen knalroze jurk aantrekken.
om van elkaar te houden en de rest van je leven bij elkaar te blijven is toch geen huwelijk nodig??? Mijn ouders zijn al vanaf hun 19/28ste bij elkaar en houden nog steeds van elkaar, maar zijn niet getrouwd. Je hebt een huwelijk helemaal niet nodig (tenzij je gelovig bent, dan heeft het een grotere betekenis), het is een traditie om het zo te laten blijken.

En er is nix mis met een roze jurk, van mij mag je. Maar ik vind het idee dat het perse anders moet omdat wit zo gewoon is belachelijk, laat iedereen het zelf bepalen en als zij in het roze wil, ga je gang. Ik persoonlijk vind het hele huwelijk (ook als andere mensen trouwen) al verschrikkelijk genoeg

lareno 20-12-2002 06:14

wit of creme, ja...

shanli 20-12-2002 07:45

Citaat:

McLaren schreef:
Ik trouw gewoon niet :p

T.e.s.s 20-12-2002 09:59

Citaat:

lareno schreef:
wit of creme, ja...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.