![]() |
Tour of duty!!
jaja, de beste serie ooit is dr weer op!! Ditmaal op Veronica. De 2e aflevering wordt a.s zaterdag om 20.00 uuur uitgezonden. Verschrikkelijk dat ik het niet kan ontvangen!!!!
|
Alleen voor de intro wil ik al kijken :) (y)
|
Citaat:
Ik keek deze serie toen ik nog heel klein was, nooit meer gezien. Zaterdag wordt veronica! |
Ik keek alleen de intro, omdat ik het nummer Paint it Black zo gaaf vond...................daarna ging ik direct slapen
|
wat kewl!! das echt al heel lang geleden dat ik dat gezien heb...
|
Citaat:
volg alsjeblieft de hele serie! `tis zo`n mooi verhaal. wel een heeel droevig einde maar `t is absoluut de moeite waard! Kga nu ff een canal plus abonnement nemen (speciaal voor TOD uiteraard :D want kheb gehoord dat je `t daarmee ook kan ontvangen! |
Citaat:
>krijg nu helemaal last van nostalgie :)< |
Ja indd wreede serie mensen!(y) wordt weer kijken en paint it black downe en luisteren :D
|
Ik vind alleen zaterdag nou niet echt goed uitkomen! De beste dag voor mij om het uit te zenden is woensdag... Veronica herhaalt toch alles! Beter dit ook
|
Ben bang dat als ik het nu terug zie dat het me tegen zal vallen.
Vroeger was het echt geweldig, maar we zijn nu nogal verwent met BOB, Saving Private Ryan e.d. Maar ach, for sake of the good ol´days gaan we kijken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |