![]() |
[win xp] Logo.sys veranderen
Is er een mogelijkheid om logo.sys te veranderenin xp.
Als ik de file logos.sys, logow.sys of logo.sys in c:/windows verander met paint of paint shop pro dan zie ik daar niks van bij het opstarten. thx |
Heb ik ook al eens gedaan, maar ik zie er ook nix van bij t opstarten, maja schijt :p
Dus ik weet t niet :S |
in Windows XP zit de startup screen niet meer in logo.sys. Hij is ingebakken in een ander bestand (k weet zo ff niet meer welke).
Er zijn verschillende manieren om het startup screen te wijzigen. De makkelijkste is het programma BootXP. Daar kan dat heel erg makkelijk mee. Wel past het programma e.e.a aan. Daar was ik niet zo blij mee.... Succes!! Greetz |
Citaat:
|
bootlogo zit bij windowsXP geloof ik in NTOSKRNL.exe
|
Citaat:
en dan?? :confused: |
Citaat:
Hij veranderd het bestand NTOSKRNL.exe om t logo aan te passen. Opzich geen probleem... Anders doet ie niet wat je wilt. Maar hij veranderd ook iets in je boot.ini. Daar was ik dus nie blij mee. Ik kreeg een keuzemenu als ik mn computer opnieuw opstarte. Oke, dat kun je wel weer uitzetten maartoch.... Verder kon ik Windows XP SP1 niet zomaar installeren omdat de bovengenoemde bestanden zijn aangepast, en dat mag nie van MS..... |
LET OP!!!!!!!
Doe het aanpassen alleen in veilige modus anders kun je xp laten herinstalleren! :o ja eigenervaring.... :o :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |