![]() |
rare man in Amsterdam
heel vroeger (echt al lang geleden) ik was een jaar of 8 denk ik. Toen was ik een keer in amsterdam om mijn paspoort te verlengen (ik heb een amerikaans paspoort vandaar...) maar toen liepen we zo ergens over zo'n bruggetje (die er heel veel zijn in Amsterdam) en toen kwam er een hele rare man naar mij toe. Ik was heel bang voor die man, maar mijn moeder niet. Hij vroeg naar mijn naam en hij moest mijn hoofd aanraken enzo. Ik had echt GEEN idee waar hij mee bezig was, maar hij vertelde allerlei dingen over mij (die ik nu ook niet meer weet trouwens) maar mijn moeder vond het allemaal heel bijzonder enzo.
Ik vroeg mijn moeder er laatst naar maar ze weet het niet meer. ZE kan zich helemaal niets meer herinneren van die man. Nou wil ik niet weten of ik het gedroomd heb (van die man dus) maar wat die man was en wat die deed. (misschien voor de amsterdammers hier... loopt er zo'n man standaard daar rond toevallig???) kan iemand me helpen? |
lol die mensen heb je overal.
2 weken terug toen ik uitging op mn vaste plek kwam er ook een man naar me toe, en die dacht ook ff van alles over me te vertellen. hij keek me heel diep in de ogen en zei dat ik niet teveel op anderen moest letten etc. (ik was heel gaar en keek naar wat mensen die druk aan t praten waren en meisje die jongen aan t versieren was die k kende. is gewoon leuk om op te letten als je moe bent) en een week ervoor dat ik zelfbewust was (? beetje krom maargoed) En tegen mn vriendin zei hij dat ze onzeker en heel sterk was, en daarna dat ze heel mooi is en dat ze veel ging bereiken ofzo.. waarschijnlijk wassie aan de LSD of iets dergelijks.. t kan ook best zijn dat je het hebt meegemaakt toch? Je kunt ook niet alles onthouden. dus het hoeft geen droom geweest te zijn.. nou ja.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je fantaseerde teveel :)
|
Ik zie overal om me heen rare mannen in amsterdam (de wallen) :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik sluit em, oke peeps? |