![]() |
stelling: pijpen is walgelijk!
ok,dat is dus wat ik ervan denk,maar... ik doe het wel om hem een plezier te doen.
Wat vinden de andere meisjes van mijn stellingkje??? Knuffie, BadAngel xxx |
bij mijn ex dacht ik er ook zo over, maar bij mijn vriend vind ik t juist lekker
|
Citaat:
Toch wil ik jou neuken. Doe je het dan toch om mij een plezier te doen? :rolleyes: |
Niet vergeten, ik hou ook nog van hem
Dat wil toch ook niet zeggen dat ik van alle jongens hou :rolleyes: |
'k vin pijpe lekker... en volgens mij de meesten hier op forum, want dit komt nogal eens voorbij.. zo'n topic
|
Als ik een meisje was, zou ik t gewoon niet doen als ik t walgelijk zou vinden.
Ik vind ook dat als ik een vriendin heb die t walgelijk ofzo vind, dat ze t dan gewoon niet hoeft te doen, best wel sociaal :p |
Ik zou het nooooooit doen als ik het walgelijk vond, pech voor hem, er zijn andere dingen die je kunt doen.. Wat vind je er trouwens precies zo walgelijk aan? Ms vind je het minder walgelijk als je er een condoom om doet (ms met een smaakje) of het onder de douche doet of iets dergelijks.. ik zou het wel tegen je vriend zeggen, zou jij het een prettig idee vinden dat hij het eigenlijk walgelijk vind maar jou toch beft? Nou sorry, ik absoluut niet!!!!
Zelf vind ik het neit walgelijk.. Ik vind het niet lekker als ie in mn mond komt en onder de douche vind ik prettiger.. het verschilt ook per vriendje en eigenlijk ook met mijn hele stemming enzow.. Als ik echt geil ben vind ik het heerlijk, maar als eerste voorspel niet zo.. |
echt vreselijk zeg pijpen :(
|
Citaat:
gepijpt worde vink wel okee :) |
Nou ik vind het niet walchelijk, maar sperma doorslikken wel, en dat doe ik dus ook gewoon niet!
:) |
Citaat:
|
Nee, pijpen is spannend.
|
ik vind pijpen geil.. maar idd niet als ik nog niet opgewarmt ben..
|
Njah.. Als diegene een beetje om zn lichamelijke hygiëne denkt, dan kan t wel leuk zijn om te doen..
|
Citaat:
Mwah.. doorslikken is vies, maar het licht ook aan waar je bent of uitspugen een optie is.. |
niet mee eens
|
Citaat:
en ik geloof trouwens best dat de smaak niet echt lekker is |
mn vriendin vind van wel en dan hoeft ze het dus ook nie te doen, maar om eerlijk te zijn ben ik weleens nieuwschierig ;)
|
Wat is dat toch met die pijp-topics? :p
|
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de reden waarom topicstarter pijpen walgelijk vind. Is het de smaak? Is het het idee? wat?
Ook zei iemand dat ze het bij haar ex niet graag deed, maar bij d'r huidige vriend wél. Mijn vriendin heeft hetzelfde. Haar ex moest haar er er om smeken, bij mij doet ze het uit zichzelf, en redelijk vaak. Wat is het verschil? Smaakt je huidige vriend anders? Gedraagt hij zich anders? Wat? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee beffen is feest?
|
Citaat:
en ik vind het nog best logisch als een meisje haar vriend pijpt terwijl ze er niet zo van houdt.. ze kan toch zelf blij zijn als hij tevreden is? maar ok goed, als ze het walgelijk vind dan is het wel een beeetje extreem. |
Beffen is zeker feest:P Maar dan gebeft worden he;)
Ennuh pijpen vind ik nie erg, slik ook altijd t grootste gedeelte door... Wel beetje zout -> dorst!! |
Wel als de jongen in kwestie hem er veels te ver in douwt ja. Het spijt me maar dan klap ik gewoon mijn tanden op elkaar (y) :D
|
ik vind gepijpt worden een van de lekkerste sexuele handeling die er is.
Beffen vind ik ook helemaal niet erg. |
Citaat:
|
haha...
tja, ik weet niet wat ik er van moet vinden... Maar dit is wel leuk om te vertellen. Ik had dat ding een beetje te ver in mijn mond gestopt. En toen moest ik kotsen:o Gelukkig kon ik het nog in mijn mond houden en kon ik nog snel naar het toilet rennen:D echt een bart-actie :cool: Mwah. Eigenlijk is pijpen walgelijk. Ik zelf schiet er niet veel mee op. Je hebt zelfs de volgende dag pijn in je keel en kaken. (n) Maar aan de andere kant is het wel leuk als je merkt dat de ander er van geniet:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, dat ding smaakt natuurlijk niet naar aardbeien. Voor jezelf doe je het niet.
Al die mensen die claimen dat ze het 'heerlijk' vinden, pijpen die ook een dildo? Nee, want hetgene dat iemand pijpen interessant maakt, is de reactie van diegene. Je doet het altijd grotendeels om de ander een plezier te doen Dus vaak ligt het voor een groot deel aan degene die gepijpt word of het lekker is voor degene die het doet. |
Pijpen is echt lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja soms vind ik het wel minder.. vooral als het een beetje lang duurt.. dan ga ik wel door omdat het lullig is te zeggen 'hee ik heb het weer gehad, maak het zelf maar af' :D |
nee
klaarkomen wel: dat is onhygienisch maar van een opgezwollen mannelijk lid word ik erg opgewonden |
nee niet walgelijk, sperma is ook niet vies...
ik vind het wel leuk eigenlijk, je krijgt er alleen wel dorst van. toen ik nog thuis woonde was het soms ook de enige oplossing, waar laat je zo snel zijn sperma? maar wat vind je er vies aan dan? vind je het smerig smaken of vind je het idee naar ofzo |
Als jij als gozer niet bereid bent om te beffen, dan kan je moeilijk verwachten dat de wederhelft je pijpt...
Simpel dacht ik zo... :rolleyes: |
ik vind lekker weer wat anders, maar ik vind het wel leuk..
het is leuk om te zien dat hij ervan geniet...en vies vind ik t ook niet... |
Dit is een kwestie van smaak, ik zou niet iets doen wat je niet wilt...
Als hij van je houdt (mag ik toch hopen) dan begrijpt hij dat wel. |
Citaat:
Citaat:
maar het dan ook nog doorslikken vinnik trouwens dan vies omdat die smaak dan veel langer in mn mond blijft hangen dan wanneer ik niet slik.. en verschil bij hoe lekker het is om te doen ligt wel aan het smaakje van he kwakje, en dus ook aan de eetgewoontes van de jongen.. Veel knoflook/ui/asperges.. die dingen proef je, bitter, terug.. Fruit daarentegen maakt het zoeter.. |
Citaat:
|
ja daar ben ik het ook wel mee eens. Ik vind het eigenlijk best leuk om te doen.
|
Citaat:
't is niet echt m'n hobby, maar 'walgelijk' vind ik het niet, kan erg leuk zijn voor af en toe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het geslachtsdeel van de persoon in kwestie schoon is vind ik pijpen zo erg nog niet. Sperma daarentegen is niet mijn lievelingshapje.. :D
|
Citaat:
goeie ouwe tijde :p |
nou, ik vind t niet walgelijk. zelfs wel lekker om te doen. mn vriend houdt t daar allemaal goed schoon en drinkt haast nooit alcohol, rookt niet enzo en ja, dan is t alleen wat zout. maar vies, nee. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |