![]() |
hotmail password kwijt
Hoi, een vriendin van me is d'r password 'kwijt'. Ze zat in d'r msn..wil naar haar e-mailbox en vervolgens moest ze het password opnieuw invoeren, maar deze bleek niet meer te kloppen, vervolgens logde ze uit en kon er helemaal niet meer in. PAssword onjuist. Ze weet d'r secret question ook niet precies meer. En nu was er d8 ik nog een methode om je pass terug te krijgen, je moest ergens een mailtje heen sturen...iets van hotmail
|
wat zoeken helpt je denk ik al heel erg veel,
verder denkik dat iemand of haar pass heeft geraden of haar SQ goed heeft gegokt ik ben bang voor haar dat ze haar hotmail account kwijt is |
https://memberservices.passport.net/...PW.srf?lc=1043 hier iets aan misschien?
|
Mwah, komt denk ik ook omdat de "Secret Question", met de komst van dat drop-down menu met "Secret Questions", niet zo secret meer is. Dus is 't voor iemand met een beetje kennis van een bepaald persoon niet meer zo moeilijk om de "Secret Question" te raden, en 't password te veranderen ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe je bent gehackt man!
:rolleyes: :D ;) |
Ik heb hem al terug gehaald, ff een speciaal mailtje gestuurd en binnen 15 uur had ik het pass terug (gereset) door hotmail. En NEE dat bestandje krijgen jullie niet :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |