![]() |
De Wandaden van Oom Zaad-o-Bert
Aanschouw! Een diepe kloof heeft zich gevormd
tussen realiteit en het besef ervan. Daar, waar piemels lustig traanden als een Perpetuum Mobile, sproten mosterd- zaden ont. Oom Klaar-kom-beft, Oom Zaad-o-Bert, hij zwemt onder een boog gekuiste pielen. Vindt hij zich geen randdebiel beklaagt hij wel hun zielen, wier restproducten hij er echter niet verwerpt, Maar bezwemt. Hij maakt aanstalten te vertrekken. Eenmaal het bassin uit waant hij zich een heer in badjas, droogt het kleefsel af en ziet de zaden in het gat. Hij zwom in toekomst, wat hij afdroogt is verleden. Hij waant zich rijk. |
ik heb niet veel verstand van dichtten maar aan dit gedicht te zien jij nog minder!!!!!
het is echt ... nou jah bahbahbah ja sorry hoor ik kan het niet waarderen. -x-x-x-x-x-x-x-x- esther |
ik vind het wel cool :)
|
mag ik "bah" zeggen?
ik vind er niks aan, sorry, mijn mening. DoP --> onzin? |
Citaat:
Naar onzin? Plak 'r een sticker op 'MEEKIJKEN GEWENST TOT 16 jaar' en houdt 't hier. Ga alsjeblieft zelf naar onzin met je Lord of the Rings A-VA-TARRR. Krijn, ik vind dit gedicht echt RUK. |
Citaat:
2. dus volgens jou is LotR onzin? DAT IS DAN JOUW ZAAK 3. goh wat ben je slim, ik geloof dat heel scholieren.com al door had dat mijn avatar van lord of the rings is. 4. ik ben je vriendin niet. |
:d
|
hehe als iedereen je gedichten goed vindt zijn ze niet goed...
kortom : good job :) |
Citaat:
|
Ik denk inderdaad ook dat we maar leeftijdstags moeten maken, de 14- en 13-jarigen reageren toch ietwat vreemd...
Snappen jullie het niet? Voor uitleg: mail maar ;) |
Citaat:
mag een 14-jarige geen mening hebben of zo? sjees... |
Citaat:
Als je 't slecht vindt zeg 't dan, maar doe 's normaal met je 'DoP ------> Onzin'. Dat mag pas als je 16 bent. |
Citaat:
:rolleyes: |
Oh-BOEMah D-lux: vond het leuk om te lezen, voor de eerste keer, maar vind het verder niet geweldig. dit zal ongetwijfeld zijn omdat ik er geen ruk van snap. uitleg plz? zou me n plezier doen iig...
ben ik nou de eerste of de tweede die een reactie op het gedicht geeft :) |
Citaat:
Doe es normaal. Geef kritiek op 't gedicht ofzo. Raar mens. Krijn, ik ben beter van je gewend. |
Misschien een idee om op het gedicht te reageren ipv op elkaar? Iedereen mag reageren en iedereen mag zeggen wat hij of zij er van vindt, ook de 13- en 14-jarigen, het is een scholierenforum (is het niveau van die bezoekers je te 'laag' gan dan op zoek naar een forum voor volwassenen).
|
Mijn mening over het gedicht: ik vind het ook niks eigenlijk... Ik kan me wel goed voorstellen dat er mensen zijn die het wel wat vinden. 'k vind het ook niet bepaald rijp voor onzin (integendeel).
|
Door een pre-gediplomeerde enkelvoudige Forumgerechtskamer: Gelezen, stilistisch en vormelijk correct doch LULLIG bevonden en veroordeeld tot:
1. het dragen van een provisorische leeftijdssticker; 2. ontslagen van alle verdere forumbaasvervolging. Waarvan akte, geregistreerd sub: Maalicieuze Jurisprudentie 2002/1, 21 december 2002, te Eindhoven. |
Citaat:
|
is het gek als ik zeg dat deze me wel bekend voor komt ?
|
Citaat:
|
Apart, je kunt zien dat je best een goede dichter bent, terwijl ik dit gedicht niet goed vind. Maar ja, dat heb je soms....
|
frappant..
|
Citaat:
|
t zou opzich een hele leuke cabaret tekst zijn, iets voor dorrestein of drs.P. (y)
|
Citaat:
|
Erg geil
|
Citaat:
Tis vast niet gek, dus kom maar op ;) |
Citaat:
kheb geen naslagwerk :p |
Citaat:
ow, maar laat me maar weten als je meer weet he ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor iedereen: even normaal doen tegen elkaar, anders gaat deze topic om die reden gewoon dicht. Er zijn forumgeboden en daar dient iedereen zich aan te houden, hoe oud of hoe jong je ook wezen mag.
Verder misschien een idee om de up-regel even in gedachten te houden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |