![]() |
Jimi Hendrix
Jimi Hendrix liefhebbers hier?
|
mijn papa
ik kan er zo af en toe ook wel naar luisteren trouwens |
Jawel'oor.
|
af en toe al dingen van mn pa gehoord van jimmi en die vind ik niet zo gaaf
|
Citaat:
|
Jazeker :)
Echt heerlijke muziek.. jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt |
het heeft wel wat, de muziek van Hendrix, maar dat ik het nou zo briljant vind, nee, dat ook weer niet.
|
Citaat:
|
Jimi Hendrix is cool. Heb Hendrix in the West op plaat. En The Experience op cd. Erg cool die nummers. Foxy lady... Hey Joe! Ze zijn zo vet. Heb ze min of meer van m'n pa gejat.
Nevermind. |
Citaat:
|
Skullkid is nog veeel te jong om een emma watson pedo te zijn :D maar eh... jimi hendrix is gaaf. The Wind Cries Mary en Have You Ever Been Experienced? zijn mijn favorieten van hem. Vooral de laatste.... wauw :)
|
Citaat:
|
Jup
vooral nummers zoals voodoo chile, puprle haze, good times en crosstown traffic very :cool: |
YuckFou
Jazeker Echt heerlijke muziek.. jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt Same Here................................... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaaaa!!
Jimi rules! Mn pa was er vroeger al fan van (van die verhalen dat hij het nooit hard mocht draaien etc). Moet eens oude LP's gaan luisteren van die ouwe van me :D |
Citaat:
|
present
|
jep hiero :D
|
I have only one-ah burning desire....
Let me stand next to your fire! Briljant was die man. Elke keer als ik z'n BBC session beluister merk ik weer hoe geweldig Jimi was op alle gebieden: zang, teksten en natuurlijk gitaarspel. Echt briljant. |
ja.. :)
|
Jimi Hendrix!!!
|
hendrix is gewoon fantastisch
|
Jimi is tof,
Voodoo Chile (y) probeer steve ray vaughns versie |
je moet eens goed naar die solo's in voodoo child(slight return) luisteren, dan hoor je diverse delays enzz, klinkt echt briljant!!
en dan te bedenken dat dit was opgenomen in 1968 ofzo.... ik denk wel dat jimi hendrix toch een van de meest revolutionaire gitaristen was al die muziek die hij heeft gemaakt is zo verschillend, luister maar eens eerst het album are you experienced en daarna first rays of the new rising sun, echt een andere wereld |
Citaat:
|
Ik vond zijn versie van het amerikaanse volkslied (heel hard jengelend op een elektrische gitaar natuurlijk :) ) ook heel geslaagd moet ik zeggen...
|
Niks voor mij.
en hij was ook nog eens een junk. |
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Geweldige muziek
|
Citaat:
d-Lysergic acid diethylamide friend |
jaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jimi is geweldig!!:D:D:D:D there must be some kind way out of here, said the joke to the thief. lala!! all along the watchtower!lala :o :D :D |
Ben geen grootse fan maar hij heeft zeker weten ongeevenaard goede muziek gemaakt met zijn gitaar.
En erg mooie nummers gemaakt. o.a. cross town traffic, manic depression, castles made of sand. en de super cover All along the watchtower. |
Citaat:
Purple Haze rocked!!!! |
Citaat:
|
Jimi Hendrix is heilig :)
Zus van een vriendin van mij heeft een hele mooie tattoo van hem op haar been. Apart.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |