![]() |
wat is deze pc waard?
Hoi, ik wou weten wat deze computer waard izz:
Moederbord: A-open AX3L CPU: Intel Celeron 500 mhz Geheugen: 256 MB Videokaart: Point of View GeForce 4 MX440 Harde schijf: 8,4 GB Geluidskaart: Soundblaster 128 PCI Monitor: Philips 107S Extern ISDN modem ZyXel Omni.Net Plus Logitech toetsenbord/muis grtz Robert |
Ik denk ergens rond de 800 euro... vooral door het "lage" aantal herz en kleine Hdisk
|
Ehmmm is dat niet heeel erg veel??
|
Citaat:
|
Iets van €200 ofzo.
|
Citaat:
Kerel, voor € 399,- heb je een NIEUW budget systeem. Dan praat ik over een AMD XP 1500+, 256 MB intern, etc. Compleet! Dus je € 800,- is wel overdreven veel vind je niet? :eek: Brengt t humorpeil wel weer omhoog :D:o |
Citaat:
Het is geen laptop ofzo :D Moederbord: A-open AX3L -> gaat wel CPU: Intel Celeron 500 mhz -> niet veel Geheugen: 256 MB -> wel ok Videokaart: Point of View GeForce 4 MX440 -> ruckz0r Harde schijf: 8,4 GB -> niet echt veel Geluidskaart: Soundblaster 128 PCI Monitor: Philips 107S -> wel ok Extern ISDN modem ZyXel Omni.Net Plus Logitech toetsenbord/muis -> ah, power :p euh.. 200,- dit komt mede door moni, zonder moni istie maar 125,- ofzo waard |
Citaat:
|
Citaat:
je zou hier volgens mij toch wel €350 voor kunnen vragen... |
Citaat:
|
250 euro denk ik misschien iets meer mede door die monitor. Maar geen 800 euro, gekkerd :confused: :rolleyes:
|
Citaat:
Processor : AMD XP 1700+ socket a Koeler : Qtec 2Gighz koeler Moederbord : ECS K7SOM SD / DDR Ram Videokaart : On board 3d graphics card Geheugen : 256 mb pc-133 Brand/Brand Harddisk : Maxtor 30GB 5400 rpm ata 100 CD-Rom : Aopen 52 speed Floppy :standaard 1.44 Sound : On board Netwerk : 10/100 on board Behuizing : Exile Basic 300 Watt Toetsenbord : Sweex sw 10 Muis :sweex scroll mouse Luidsprekers : 140 watt pmpo Prijs: 399,00 EUR |
ik zou er ook 200/250 voorbieden ja
tenminste als hij 2de hands is?? |
Citaat:
jammer wist ik niet heb je hier een url van?? |
Citaat:
Het is niet alleen de processorsnelheid die telt... |
Citaat:
ok gelukkig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet je niet op t forum vragen, want dan krijg je altijd een lagere prijs dan dat je er echt voor kunt krijgen.
Voor 325 euro kun je wel mensen vinden die m willen kopen. |
rond de 300 euro zonder monitor, met rond de 350-400
|
Citaat:
en voor die pc van de topicstarter zou ik als het echt moest max 200 euro geven. |
Citaat:
Zelfde verhaal, maar dan met 30gb 7200 rpm en geforce 4mx 440 (dus geen onboard video) voor €382,90 kan ook :) ontopic: Ik denk ook dat dat systeem zo rond de 200 euro waard is. Misschien dat je er nog iets meer voor kunt krijgen. Het is heel makkelijk om zo'n pc nog te verkopen. Zorg dat ie netjes draaid (win98). Laat een spel zien dat grafisch erg mooi is én dat perfect loopt op dat systeem. Dan is ie heel snel verkocht hoor :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |