![]() |
Rapport gehad..
Hallo, heb dus vandaag me rapport gehad en heb 5 onvoldoendes.. ik durf hier echt niet mee naar me ouders tegaan... :(
|
Wel doen..
Als je ouders t dan van je mentor oid horen, worden ze nog veel bozer dan wanneer ze t van jou horen.. Laat ze rustig uitpraten als ze beginnen te preken, praat een beetje mee, zeg dat je nu heel erg je best gaat doen om het op te halen etc. Werkt misn in je voordeel.. Succes.. :) ga gewoon slijmen dus.. :p |
Je moet het wel zeggen, zij kunnen je immers helpen je cijfers weer op te krikken door je te dwingen goed je huiswerk te doen e.d. Reken er maar op dat jij voortaan je huiswerk af hebt :D
|
Citaat:
|
Eigen verantwoordelijkheid. Je had eigenlijk al eerder naar je ouders toe moeten gaan, vijf onvoldoendes komen niet uit de lucht vallen...
|
ik ben het eens met de mensen voor mij.
en je kan wel denken dat je geen bemoeienis van je ouders wilt (mocht je dat denken na het bericht van perseus) maar blijkbaar lukt het je niet in je eentje dus denk maar eens na: wat wil je? Blijven zitten en je ouders voor de gek houden of overgaan mss met behulp van je ouders. Gewoon vertellen dus! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus gewoon aan je ouders laten zien, preek van 2 uur aanhoren en in de kerstvakantie veel huiswerk gaan bijwerken |
Citaat:
|
Mag jij je rappot zelf gaan halen dan?? zou ik ook wel willen...... mag hier niet, 1vd ouders MOETmee, dus straks (om 6u) komt het uur der waarheid, en weet ik of ik meer dan 3 onvoldoendes heb (3 al zeker en vast :()......................
ik heb zooooo'n schrik :( |
pfff ik hou het nu al bijna nimeer uit!! bahbah, ik haat zenuwen.......... mja, we moete erdoor........
iedereen die ook nog rapport moet krijge, veeeeeeel suc6!! grtks, els |
Citaat:
|
kijk,ik denk dat het er aan ligt wát voor onvoldoendes het zijn.Bijv.,als je 5 5'en hebt kun je rustig naar je ouders gaan.Maar als je bijv.2'en of 3'en bedoelt,zou ik toch echt iets er aan doen.
|
och troost je bij mij in de klas was er iemand met 12 onvoldoendes en nog iemand anders met 9! Ze worden geadviseerd om te gaan werken :D
|
Citaat:
|
ik heb zo'n geweldige opa, daar kunnen me ouders een voorbeeld aan nemen (y)
als ik een goed rapport heb, dan krijg ik geld, als beloning en als ik een slecht rapport heb, dan krijg ik geld, maar dan als troost |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn gemiddelde varieert ongeveer per rapport een punt ofzow. Ben deze toetsweek een punt omhoog gegaan :eek: :D |
net gekregen:
nederlands 5 engels 6 frans1 5 duits1 6 bio1,2 7 anw 7 sk1,2 6 na1,2 6 wb1,2 5 ckv onv Comm: ''Mentaliteit laat veel te wensen over'' nou ja, volgend trimester beter:) |
Citaat:
Tja, ik heb hypopanische ouders, op alle gebieden. Soms handig, soms niet, zoals hier helaas :D |
m'n rapport is opgestuurd per post :mad:
1 5 3 6'en 3 7'ens 3 8, ten 1 9 |
Citaat:
waarom :mad: ? |
Citaat:
|
Mijn rapport was ook niet al te best hoor.
Met dit rapport ga ik net over. Maar ach 40 % van vwo 4 blijft zitten met dit rapport :P, dus m'n ouders zaten niet echt te klagen over mijn rapport. (*kdoe overigens niets aan school, moet ik maar eens gaan doen*) |
begi met t slechte nieuws en leg uit wat er mis is gegaan en wat je van plan bent eraan te gaan doen.. doe vlak voordat je t verteld extreem veel aan je hw zodat ze daar niet obver kunnen klagen en hou dat een paar dagen vol.. worden ze minder boos, verder praat langzaam en rustig..
drna vertel je t goede nbieuws en ga je daar ook verder op in. evrtel over je geweldige werkhouding en dat alle leraren je aardig vinden.. verder hou je ouders weg van elke tafeltjesavond, elk gesprek met mentor en haal net hoog genoege cjijfersd dat dat niet nodig is.. (dit geld alleen als je zulke extreem bemoeialioge moeders heb als ik dus heb die perse met alles mee willen doen. als mijn moeder de kans zou krijgen zou ze in de mediatheek gaan werken om elke pauze gezellig met mij door te brengen) als je ouers gaan schreeuwen blijf rustig.. ga even naar je kamer en laat ze kalmeren voordat je verder gaat.. verder weet ik t ook niet.. nouwja, k heb al 3 jaar ervaring (elk rapport wel een paar onvoldoendes, moest naar de havo dankzij 5 5en, vorig jaar een 4 en een 5.. en nu een 2.9 op rapport, heb t dr tot nu toe goed vanaf gebracht, maarja.. as je gewoon die tips doet komt t wel goed hoop ik voor je) |
Citaat:
Wees er liever trots op, als ik ooit zo'n rapport had, zou ik zeker weten trots zijn.. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |