Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Relatie met collega's (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=313935)

Talon 19-12-2002 20:38

Relatie met collega's

Is het verstandig om met een collega een relatie te beginnen?

En wat is een goede manier om een collega duidelijk te maken dat je hem/haar wel ziet zitten?

Talon 20-12-2002 17:00

niemand? :D

Dusjcrib 20-12-2002 17:13

gezien ik alleen op plekken heb gewerkt met minstens 20 jaar oudere mensen...

neej, sorry, geen idee

Onlyme 20-12-2002 17:46

Ik heb het al eens 11 maanden volgehouden met een collega. Maar ik zag haar niet 40 uur per week daar ofzo, hoogstens 10.

Wat is een goede manier om het duidelijk te maken? Denk dat er niet veel anders is als bij iemand die niet je collega is.

Studentje 20-12-2002 20:07

Volgens mij is het niet verstandig, en ik weet het wel, liefde maakt blind blabla en echte liefde hou je niet tegen, maar het verstoort de verhouding op de werkvloer in de meeste gevallen te veel.

Talon 20-12-2002 20:46

hm
wij hebben een soort van afdelingen zeg maar..
als het iemand van een andere afdeling is, waar je niet direct mee samenwerkt.. is dat ook een storing op de werkvloer?

Thomas 20-12-2002 23:21

Waarom niet?! Omdat het misschien de verhoudingen op de werkvloer verstoord. Nouja, als je het daar voor wil laten. Wel is het iets minder als het uit mocht gaan. Dan zou het wel eens behoorlijk onaangenaam zijn op je werkplaats, maar ik zou zeggen wat houd je tegen?!

En hoe moet je dat aanpakken?! Klinkt afgezaagd, maar gewoon doen! Vraag die persoon mee uit, wees direct!

G.T.C. 21-12-2002 11:12

ik zou zoiets echt nooit doen. ten eerste zou ik dan heel de dag zo dicht nogelijk bij haar willen zijn. En ten tweede, in elke relatie komen nou eenmaal ruzies voor, en dan zouden die op het werk voortgezet moeten worden.
Naja, voor mij zou het iig veel te ingewikkeld worden.

En hoe je een collega duidelijk maakt dat je er wat voor voelt....net als bij een normaal iemand toch :confused:
Zijn ook mensen die collega :p

Studentje 21-12-2002 14:16

Citaat:

Talon schreef:
hm
wij hebben een soort van afdelingen zeg maar..
als het iemand van een andere afdeling is, waar je niet direct mee samenwerkt.. is dat ook een storing op de werkvloer?

Neuh, dan niet (of in ieder geval stukken minder) denk ik. Het wordt pas echt een probleem als je rechtstreeks met elkaar te maken hebt.

vrijgezel16d 23-12-2002 13:55

ik zou het niet doen. nare ervaring mee

Alicia Silverstone 23-12-2002 14:38

Ik zou het niet weten.. :o
Het hangt volgens mij echt af van de situatie, van het soort werk, hoe de persoon in kwestie ermee omgaat.
De ene keer zal het hartstikke goed gaan, de andere keer loopt het compleet mis.

Doe wat je hart je ingeeft ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.