![]() |
je eigen lichaam...
laatst kreeg mijn broertje van de sint zo'n scheerapparaat met spiegeltje dat niet kan beslaan (jaja mensen het werkt echt)
dus nu pronkt dat ding bij ons in de douche, dus ik wordt ook elke dag geconfronteerd met mn eigen (naakte) lichaam... in het begin nogal schrikken, maar ja alles went ;) maar ja anywayzz bekijken jullie jezelf wel eens naakt ? |
Mijn lichaam past niet in een piepklein spiegeltje van een scheerapparaat...
|
heb wel een keer gehad dat ik bij de opa en oma van mijn ex douchte en dat daar geen douchegordijn hing en ik dus recht in de spiegel keek. nu draag ik gelukkig geen bril tijdens het douchen dus zag ik alleen maar vage contouren.
|
ja. ik bekijk mezelf weleens naakt
voordat ik ga douchen, gaat automatisch dan loop je langs de spiegel en kijk je er ff in, maar ik ga niet voord e spiegel staan zonder kleren om te zien hoe ik eruit zie! |
Ja
|
Citaat:
|
ja
|
Ik bekijk mezelf uiteraard ook wel is. Maar dat is vaak op momenten vlak voor het douche. Maar niet overdags, van goh laat ik is kijken... want inmiddels ben ik wel aan me eigen spiegelbeeld gewend :)
|
ja
|
Bij ons hangen 2 grote spiegels in de badkamer. Als ik ga douchen dat zie ik mezelf inderdaad dus zonder kleren. Nou en? Best goed lichaam nog ;)
|
Ik heb hier maar 1 grote spiegel, die hangt in de hal en dus niet in de badkamer.. aangezien ik eigenlijk nooit naakt door de hal loop, zie ik mezelf ook niet helemaal naakt.. Maar wel eens gedeeltelijk, op de badkamer hangt nog een spiegel waarop je alleen de bovenste helft van je lichaam ziet, die zie ik dus elke dag... Kan er niet echt over klagen... Maar ik ga er niet voorstaan om mezelf te bekijken ofzo...
|
liever niet
|
Nee, ik ga niet voor de spiegel staan
en kijken hoe ik eruit zie.. Als ik uit de douche kom zie ik mn lichaam wel, maar ik let er niet echt op.. Let meer op hoe mn kleding staat eigenlijk. :o |
Ik vind mn lichaam niet echt mooi.. dus ik zie mezelf liever niet naakt.. soms weleens, maar dan ga ik me alleen maar slechter voelen over mn lijf.. zeker als ik net gegeten heb :(
|
Ja, hoor, als ik toevallig een spiegel in de buurt heb en ik loop er naakt langs. Ik ga dan ook wel 'ns ff staan kijken. Soms vind ik echt dat ik super rare verhoudingen heb, soms vind ik mezelf wel mooi. Wel grappig.
Ohja, ben niet ontevreden met mezelf, hoor. Maar soms vind ik dat vrouwen zo'n rare vorm hebben. |
Nee,... maar bij ons in de badkamer is dat ook wel erg onmogelijk. Er hangt wel een spiegel, maar dan kan je alleen je hoofd zijn, ja en je schouders misschien ook wel. Of je zou allemaal moeten gaan springen :D
Maar toen ik een tijdje in een revalidatiecentrum was zag ik me wel elke dag. Want als je ging douchen keek je eigenlijk recht in een grote spiegel die een beetje gekanteld was waardoor je jezelf helemaal zag. Vond ik wel interessant om te zien :p :D |
soms wel voor het douchen ja
|
(roos)
Niet kritisch, alleen maar of mn oksels glad geschoren zijn of om te kijken of ik nog een beetje bruin ben etc etc |
doe ik weleens en dan walg ik echt van mezelf :o
|
Ehm ja elke dag:D. Als ik 's ochtends onder de douche uitkom, loop ik naakt door de kamer en dan zie ik mezelf in de spiegel. Ik kijk ook wel echt, en heel soms bevalt het, meestal niet zo.
|
alleen bij mn vader.. Mn kledingkast is aan 1 kant helemaal spiegel, dus ja.. dan zie je dat snel.. maar als ik kan, vermijd ik liever, het is toch nooit goed :D:P
|
best vaak eigenlijk :D
|
ja, voor het douchen vooral, dan probeer ik mezelf in de mooiste positie te wurmen en dan probeer ik dat beeld in mijn hoofd te houden, daarom heb ik eigenlijk een nogal vertekend beeld van mezelf :p maar onthouden hoe ik écht uitzie wil ik liever niet...
Soms trouwens ook gewoon op mijn kamer, met het licht uit en de tv aan, dan zie je er ook best goed uit :D |
ja, maar ik ga me er niet speciaal voor uitkleden. Dus gewoon voor of na het douchen etc.
|
ik heb geen keus.. oke niet waar... maar het is moeilijk te vermijden! We hebben een open doeche cabine en een levensgrote spiegel op de wand er tegenover.
:eek: help... |
oke douche-cabine... typgeblek, sorry mensen
|
Ik kijk altijd naar mijn eigen lichaam... Ik schaam me er niet voor!
*spiegels ruleren!* :D |
Citaat:
|
Wildo
|
Offtopic: *lol @ Qimm en Justice* Jah, we zullen de bewijzen zien :p
En jah, ik kijk ook... Mjah, soms denk ik 'joh, valt wel mee, wat zeur ik nou' en de rest van de tijd kijk ik heel chagrijnig en trek gauw wat aan :p |
Citaat:
maar anders ook wel, gewoon als ik me sta om te kleden |
Citaat:
|
Citaat:
Maar over het algemeen ben ik best tevreden, natuurlijk zijn er genoeg dingen die er veranderd zouden 'moeten' worden, maar het is niet afschrikkend ofzo...vind het meestal niet erg om mezelf naakt te zien |
neuh :p
|
Ja, soms dans ik de hele dag naakt door het huis :D
Seriously though, als ik net onder de douche vandaan kom en op de weegschaal heb gestaan, bekijk ik mezelf altijd even helemaal naakt, gewoon om te checken of alles nog in orde is: lichaamsbeharing niet de spuigaten uit loopt, bierbuik nog nét niet té, enz.enz. |
Citaat:
|
Jammer dat bijna iedereen hier zo onzeker over z'n/haar lichaam is... (n) Ik ontwijk iig geen spiegels...
|
Ja, ik ben altijd wel benieuwd naar de verhouding vet/spieren op m'n lichaam enzo
|
Citaat:
De qoutelet index of iets dergelijks :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik mezelf te lang in de spiegel zie, bv bij de kapper vind ik me wel steeds lelijker worden. Best vreemd, denk ik "hey, aardig gezicht" en 10 minuten later: "gadverdamme, wat een gedrocht!" REIE |
Citaat:
Maar dat wil ik nou weer niet in de spiegel zien >_> hehe ach ff een zwembandje eraf en ik ben zo dun als Brittney :P |
Ik bekijk mezelf vaak genoeg naakt. Vind zelf dat ik geen lelijk lichaam heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. :) Ik schaam me niet voor mijn lichaam. Tenzij ik door een kamer moet gaan lopen in mijn blote kont. :$ Maar stilstaan is geen probleem.
(god, dit klinkt raar). |
Citaat:
Afijn, een lief buikje is het belangrijkste :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |