Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   je eigen lichaam... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=313972)

het dappere meisje 19-12-2002 21:05

je eigen lichaam...

laatst kreeg mijn broertje van de sint zo'n scheerapparaat met spiegeltje dat niet kan beslaan (jaja mensen het werkt echt)

dus nu pronkt dat ding bij ons in de douche, dus ik wordt ook elke dag geconfronteerd met mn eigen (naakte) lichaam... in het begin nogal schrikken, maar ja alles went ;) maar ja anywayzz

bekijken jullie jezelf wel eens naakt ?

Leonoor 19-12-2002 21:09

Mijn lichaam past niet in een piepklein spiegeltje van een scheerapparaat...

3rd Rock 19-12-2002 22:11

heb wel een keer gehad dat ik bij de opa en oma van mijn ex douchte en dat daar geen douchegordijn hing en ik dus recht in de spiegel keek. nu draag ik gelukkig geen bril tijdens het douchen dus zag ik alleen maar vage contouren.

slimmieslak 19-12-2002 23:41

ja. ik bekijk mezelf weleens naakt
voordat ik ga douchen, gaat automatisch dan loop je langs de spiegel en kijk je er ff in,
maar ik ga niet voord e spiegel staan zonder kleren om te zien hoe ik eruit zie!

N*A*Shezbaernon.temp 20-12-2002 08:24

Ja

blacky 20-12-2002 08:48

Citaat:

slimmieslak schreef:
ja. ik bekijk mezelf weleens naakt
voordat ik ga douchen, gaat automatisch dan loop je langs de spiegel en kijk je er ff in,
maar ik ga niet voord e spiegel staan zonder kleren om te zien hoe ik eruit zie!

heldin 20-12-2002 09:19

ja

nl2suzy 20-12-2002 09:47

Ik bekijk mezelf uiteraard ook wel is. Maar dat is vaak op momenten vlak voor het douche. Maar niet overdags, van goh laat ik is kijken... want inmiddels ben ik wel aan me eigen spiegelbeeld gewend :)

StefanLovertje 20-12-2002 11:36

ja

Ik 20-12-2002 12:01

Bij ons hangen 2 grote spiegels in de badkamer. Als ik ga douchen dat zie ik mezelf inderdaad dus zonder kleren. Nou en? Best goed lichaam nog ;)

Andijvie 20-12-2002 12:03

Ik heb hier maar 1 grote spiegel, die hangt in de hal en dus niet in de badkamer.. aangezien ik eigenlijk nooit naakt door de hal loop, zie ik mezelf ook niet helemaal naakt.. Maar wel eens gedeeltelijk, op de badkamer hangt nog een spiegel waarop je alleen de bovenste helft van je lichaam ziet, die zie ik dus elke dag... Kan er niet echt over klagen... Maar ik ga er niet voorstaan om mezelf te bekijken ofzo...

kastdeur 20-12-2002 12:09

liever niet

Quiana 20-12-2002 13:17

Nee, ik ga niet voor de spiegel staan
en kijken hoe ik eruit zie..
Als ik uit de douche kom zie ik mn lichaam wel,
maar ik let er niet echt op..
Let meer op hoe mn kleding staat eigenlijk. :o

DarkCat 20-12-2002 13:36

Ik vind mn lichaam niet echt mooi.. dus ik zie mezelf liever niet naakt.. soms weleens, maar dan ga ik me alleen maar slechter voelen over mn lijf.. zeker als ik net gegeten heb :(

ekki 20-12-2002 14:16

Ja, hoor, als ik toevallig een spiegel in de buurt heb en ik loop er naakt langs. Ik ga dan ook wel 'ns ff staan kijken. Soms vind ik echt dat ik super rare verhoudingen heb, soms vind ik mezelf wel mooi. Wel grappig.

Ohja, ben niet ontevreden met mezelf, hoor. Maar soms vind ik dat vrouwen zo'n rare vorm hebben.

MoonWolf 20-12-2002 14:30

Nee,... maar bij ons in de badkamer is dat ook wel erg onmogelijk. Er hangt wel een spiegel, maar dan kan je alleen je hoofd zijn, ja en je schouders misschien ook wel. Of je zou allemaal moeten gaan springen :D
Maar toen ik een tijdje in een revalidatiecentrum was zag ik me wel elke dag. Want als je ging douchen keek je eigenlijk recht in een grote spiegel die een beetje gekanteld was waardoor je jezelf helemaal zag.
Vond ik wel interessant om te zien :p :D

qghp 20-12-2002 15:33

soms wel voor het douchen ja

RoSaLiNi 20-12-2002 15:54

(roos)

Niet kritisch, alleen maar of mn oksels glad geschoren zijn of om te kijken of ik nog een beetje bruin ben etc etc

Alicia Silverstone 20-12-2002 16:25

doe ik weleens en dan walg ik echt van mezelf :o

stout! 20-12-2002 17:15

Ehm ja elke dag:D. Als ik 's ochtends onder de douche uitkom, loop ik naakt door de kamer en dan zie ik mezelf in de spiegel. Ik kijk ook wel echt, en heel soms bevalt het, meestal niet zo.

Dusjcrib 20-12-2002 17:35

alleen bij mn vader.. Mn kledingkast is aan 1 kant helemaal spiegel, dus ja.. dan zie je dat snel.. maar als ik kan, vermijd ik liever, het is toch nooit goed :D:P

ellaversa 22-12-2002 11:40

best vaak eigenlijk :D

2young2live 22-12-2002 14:05

ja, voor het douchen vooral, dan probeer ik mezelf in de mooiste positie te wurmen en dan probeer ik dat beeld in mijn hoofd te houden, daarom heb ik eigenlijk een nogal vertekend beeld van mezelf :p maar onthouden hoe ik écht uitzie wil ik liever niet...
Soms trouwens ook gewoon op mijn kamer, met het licht uit en de tv aan, dan zie je er ook best goed uit :D

Denise84 22-12-2002 15:12

ja, maar ik ga me er niet speciaal voor uitkleden. Dus gewoon voor of na het douchen etc.

Qimm 22-12-2002 16:26

ik heb geen keus.. oke niet waar... maar het is moeilijk te vermijden! We hebben een open doeche cabine en een levensgrote spiegel op de wand er tegenover.

:eek: help...

Qimm 22-12-2002 16:27

oke douche-cabine... typgeblek, sorry mensen

Justice 22-12-2002 17:05

Ik kijk altijd naar mijn eigen lichaam... Ik schaam me er niet voor!

*spiegels ruleren!* :D

Qimm 22-12-2002 18:08

Citaat:

Justice schreef:
Ik kijk altijd naar mijn eigen lichaam... Ik schaam me er niet voor!

*spiegels ruleren!* :D

:rolleyes: kom het maar bewijzen :D

Justice 22-12-2002 18:46

Wildo

Freyja 22-12-2002 19:15

Offtopic: *lol @ Qimm en Justice* Jah, we zullen de bewijzen zien :p

En jah, ik kijk ook... Mjah, soms denk ik 'joh, valt wel mee, wat zeur ik nou' en de rest van de tijd kijk ik heel chagrijnig en trek gauw wat aan :p

damaetas 22-12-2002 19:22

Citaat:

het dappere meisje schreef:
onze doesje staat recht tegenover een grote spiegel in de badkamer, dus ja in het weekend zeker.
maar anders ook wel, gewoon als ik me sta om te kleden

Qimm 22-12-2002 19:25

Citaat:

het dappere meisje schreef:

lijkt me ook vrij normaal... ja toch?

*Fallen_Tear* 22-12-2002 20:23

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
doe ik weleens en dan walg ik echt van mezelf :o
dat heb ik soms ook weleens, kan daar echt de hele dag chagerijnig van zijn en nix willen eten enzo :o

Maar over het algemeen ben ik best tevreden, natuurlijk zijn er genoeg dingen die er veranderd zouden 'moeten' worden, maar het is niet afschrikkend ofzo...vind het meestal niet erg om mezelf naakt te zien

de communiceerbeer 22-12-2002 20:36

neuh :p

nare man 23-12-2002 00:31

Ja, soms dans ik de hele dag naakt door het huis :D

Seriously though, als ik net onder de douche vandaan kom en op de weegschaal heb gestaan, bekijk ik mezelf altijd even helemaal naakt, gewoon om te checken of alles nog in orde is: lichaamsbeharing niet de spuigaten uit loopt, bierbuik nog nét niet té, enz.enz.

marlies 23-12-2002 10:28

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
liever niet

~Sjeherazade~ 23-12-2002 12:09

Jammer dat bijna iedereen hier zo onzeker over z'n/haar lichaam is... (n) Ik ontwijk iig geen spiegels...

Destrøyer 23-12-2002 13:31

Ja, ik ben altijd wel benieuwd naar de verhouding vet/spieren op m'n lichaam enzo

Ik 23-12-2002 13:34

Citaat:

Reptile schreef:
Ja, ik ben altijd wel benieuwd naar de verhouding vet/spieren op m'n lichaam enzo
Dat kan je meten.
De qoutelet index of iets dergelijks :)

Justice 23-12-2002 20:52

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
Jammer dat bijna iedereen hier zo onzeker over z'n/haar lichaam is... (n) Ik ontwijk iig geen spiegels...
Onzeker? Dat nooit, het intereseert mij geen donder wat een ander van mijn lichaam vind... En als het in een relatie stuk loopt op een of andere facette dat met je lichaam te maken heeft dan was die relatie geen stuiver (oh, hehehe, is nu [pl]eurocent)waard

freakjuh 23-12-2002 21:09

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
liever niet
ik heb ook alleen een grote spiegel in mn kamer, een kleine in badkamer, gelukkig :D :o

REIE 24-12-2002 22:26

Citaat:

Qimm schreef:
ik heb geen keus.. oke niet waar... maar het is moeilijk te vermijden! We hebben een open doeche cabine en een levensgrote spiegel op de wand er tegenover.

:eek: help...

Waar schaam je je voor? Gewoon je eigen lichaam accepteren, zonder je lichaam ben je immers niets (al heeft niet iedereen "perfekte" maten).
Als ik mezelf te lang in de spiegel zie, bv bij de kapper vind ik me wel steeds lelijker worden. Best vreemd, denk ik "hey, aardig gezicht" en 10 minuten later: "gadverdamme, wat een gedrocht!"

REIE

Qimm 24-12-2002 22:37

Citaat:

REIE schreef:
Waar schaam je je voor? Gewoon je eigen lichaam accepteren, zonder je lichaam ben je immers niets (al heeft niet iedereen "perfekte" maten).
Als ik mezelf te lang in de spiegel zie, bv bij de kapper vind ik me wel steeds lelijker worden. Best vreemd, denk ik "hey, aardig gezicht" en 10 minuten later: "gadverdamme, wat een gedrocht!"

REIE

Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar ik kijk liever tegen wat leukers aan, een naakte vent ofzo :P
Maar dat wil ik nou weer niet in de spiegel zien >_> hehe
ach ff een zwembandje eraf en ik ben zo dun als Brittney :P

jnieuwelaar 25-12-2002 09:19

Ik bekijk mezelf vaak genoeg naakt. Vind zelf dat ik geen lelijk lichaam heb.

nare man 25-12-2002 21:50

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
Jammer dat bijna iedereen hier zo onzeker over z'n/haar lichaam is... (n)
Zal wel bij de leeftijd horen :cool:

Gothic 26-12-2002 14:50

Citaat:

nare man schreef:
Zal wel bij de leeftijd horen :cool:
ach wij zijn jong, wij hoeven niet op een scholierenforum te blijven om ons jong te blijven voelen :p

Phileine 26-12-2002 14:58

Ja. :) Ik schaam me niet voor mijn lichaam. Tenzij ik door een kamer moet gaan lopen in mijn blote kont. :$ Maar stilstaan is geen probleem.

(god, dit klinkt raar).

Ik 26-12-2002 15:41

Citaat:

Scatterheart schreef:
Ja. :) Ik schaam me niet voor mijn lichaam. Tenzij ik door een kamer moet gaan lopen in mijn blote kont. :$ Maar stilstaan is geen probleem.

(god, dit klinkt raar).

Zal toch niet zo erg zijn?

Afijn, een lief buikje is het belangrijkste :)

Phileine 26-12-2002 15:45

Citaat:

Ik schreef:
Zal toch niet zo erg zijn?

Afijn, een lief buikje is het belangrijkste :)

De boel wiebelt. Maarja. Dat doet het bij iedereen. :)

Ik 26-12-2002 15:55

Citaat:

Scatterheart schreef:
De boel wiebelt. Maarja. Dat doet het bij iedereen. :)
behalve als je geen kont hebt... :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.