![]() |
Voor welk kledingstuk zou jij een moord doen?
Dan bedoel ik niet kleding die onbereikbaar is vanwege een te krap budget, maar iets dat je al tijden wil, maar gewoon niet kunt vinden.
Ik ben al tijden en tijden op zoek naar fatsoenlijke camelkleurige halfhoge schoenen/laarzen van glad leer . Maar kan gewoon geen leuk paar vinden :( :mad: |
Een zilverkleurig overall met fluorescerende banden op de armen en benen. En op de rug een light-emitting beat indicator....(dat laatste heb ik al los (y) , nu de rest nog)
|
Volledig uitgerust titanium superhelden pak met alle snufjes inc zwarte lere cape.
|
hmmm nou eerlijk gezegd ben ik echt op zoek naar een replica van het supermankostuum. ben echt in een heleboel feestwinkels geweest maar kan hem nergens vinden. Een gozer op vakantie had zo'n pak aan in een afterpartyclub in Marmaris. Zag er echt zo enorm cool uit superman met een sikje een duffe blik in zijn ogen van de drank met een biertje in zijn hand leunend tegen een pilaar.Beetje chillend op de muziek stond ie daar echt prachtig.
Zo'n pak zoek ik dus nog,mijn engelenvleugels heb ik al van echte ganzenveren ook erg leuk :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is quasi-nichterig arrogant. (y)
Het gaat ook vaak gepaard met het zogenaamde whatever-handje. |
Plateau laarzen met gespen en een corset. :/
|
geen kledingstuk, maar zwarte laarzen met een normale hak die er fatsoenlijk uit blijven zien en waarvan de zool niet versleten raakt...
|
Een zwart scheer wolle jas tot aan de knieen met een lange kraag van Armani.
|
Citaat:
|
(Li)
Zwart/wit a-symmetrisch jurkje. |
(S)
Moorden is een groot woord ;). Ik ben opzoek naar een béétje wijd uitlopende broek, lichtblauwe spijkerstof van Gucci. Lijkt me wel über om die te hebben. Misschien dat ze hem in Brussel hebben, hier in ieder geval niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wilde graag dat vestachtige ding van dries van noten... Maar dat is echt te duur...
|
zo'n monniksgewaad met een te grote kap.
|
Citaat:
|
Zo'n geweeeldige jas die ik had gezien bij "ART" in Eindhoven..
Een lange, paarse jas, met grote zilverkleurige knopen en een lange punt-capuchon.. |
klinkt (y) sam
*denkt* *vindt niet echt iets* |
Citaat:
Maar die zijn duur! :eek: |
Citaat:
Ik zou wel graag een endoskelet willen hebben zoals de Cyberdyne T800 :) :cool: http://www.thearnoldfans.com/movies/...ictures/81.jpg |
een mooie hele lange, aansluitende, warme jas
Zonder bont met borduursels/print ofzo in geen lichte kleur |
Citaat:
Ja,streepjespanties :o (sorry,maar hier hebben ze ze echt niet(in 2 kleuren dan :|)) |
Citaat:
Jij wilt dus een moord doen voor een paar streeptjespanties :rolleyes: :rolleyes: |
(roos)
De perfecte trenchcoat (ja komt roos weer :rolleyes:). Netjes, maar toch hip. |
leuke polootjes of rooie adidasjes
beide niet meer bestaand ofzow en die alstars met vlammetjes.. de zwarte.. ook onvindbaar |
Ik zou er geen moord voor doen, maar ik zou het wel graag willen hebben..
Een horizontaal zwart-rood gestreepte trui, met of zonder capuchon.. |
tja misschien doe ik wel een moord voor die daar voor me neus liggende laken in de koude winterkou als me rivaal me net ff verkeerd aankijkt en ik in een niet al te goede bui ben / maar meestal heb ik me me wel onder controle en draag ik gewoon wat ik in me kast heb tot mijn dood
|
Citaat:
ik wil dus olga's polootjes :)) zwart rood gestreept.. horizontaal met heel korte mouwetje en zwart randje bij mouwtje en zwarte kraag |
en voor ROOIE mascara :D
|
hele hoge docs + hakjes = :cool: maar nergens te vinden :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarbij, loop niet zo te mierenneuken, in de titel van het topic staat ook 'doen' en bovendien is 'doen' gewoon abn volgens mij. |
Citaat:
ahhaha.. ik zou nooit iemand vermoorden bij wleke winkel? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bij nader inzien: toch niet. 't was zo'n winkel waar ze van dat negerspul verkochten, foeboe enzo. Iig naast de funkie house daaro. Of ze ze nog hebben weet ik niet.
|
Citaat:
*zet een schijnheilige glimlach op* Kheb ze trouwens bij de V&D gekocht afgelopen winter.. Het zijn superstars, dus er zitten wél witte strepen op :) |
zo belangrijk vind ik kleren ook weer niet.
Kan niets bedenken eigenlijk :| |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(en niet te vergeten het accent) |
Citaat:
|
Citaat:
(Er was trouwens ook een site, maar die weet ik niet meer). |
Citaat:
|
http://www.phusion.nl/project/protot...phumanilla.jpg
NINH... MUST... HAVE...!!!!!!!! morgen even Amsterdam afstruinen voor deze vest :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |