![]() |
Middernacht
herfst is mooi zoals ze de stad omarmt
lucht is koud maar de kleuren zijn warm de eerste sneeuw valt vroeg dit jaar een nieuwe stap laat geen spoor meer na ik denk zoveel (met Kerst de stad uit misschien naar een ander land of weer de kroeg in misschien ) maar ik denk niet aan jou nee ik denk niet aan jou herfst is mooi, zolang de zon maar schijnt maar als het licht uit de kleuren verdwijnt valt op hoe koud het hier al wordt en ik sta nu voor het uithangbord van dit café de muziek staat hard iemand neemt me mee we drinken te hard maar ik denk niet aan jou nee ik denk niet aan jou neem me mee naar middernacht waar ik de weg vind naar een nieuwe dag ik mijn verlies neem voor een nieuw begin neem me mee herfst is mooi zolang de zon maar schijnt maar Hollands wolken zijn koppig en grijs ik schud de laatste bui van me af zoveel mensen en ik vraag me af waar gaan ze heen (met Kerst de stad uit misschien net als ik alleen maar wat de kroeg in misschien) en ik denk niet aan jou nee ik denk meer aan jou neem me mee naar middernacht waar ik de weg vind naar een nieuwe dag ik mijn verlies neem voor een nieuw begin neem me mee naar middernacht. Remco |
he hoi
ik vind het gedicht niet super als gedicht klopt het dat het een liedje is? dat lijkt het wel en als je het op die manier leest vind ik het wel leuk verder storen de zinnen: herfst is mooi zoals ze de stad omarmt lucht is koud maar de kleuren zijn warm me een btje mischien door het omarmt, warm? klinkt niet echt verder is het idee erg goed truffels & toedels |
Ik vind het meer een liedje dan een gedicht, vind het een beetje wazig, sommige woorden passen er niet zo bij..
|
t neigt inderdaad heel erg naar een liedje, maar wie weet is het dat ook wel. (*tikt maker van gedicht eens op schouder* ;))
voor de rest ben ik het eens met bovenstaande commentatoren ;) Liefz Bite |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |