![]() |
Kaakkevers
Wie heeft van deze mystieke beesten gehoord? Het is een legende die in best veel oude culturen en civilisaties door werd verteld.
Kaakkevers zijn enorme kevers die vreemde op-en-neer bewegingen met hun hoofd maken, met enorme kaken die ze de hele tijd knarsen. Ze kunnen vlieggen. |
wat is er zo mystiek aan die beesten?:P
|
Citaat:
Citaat:
|
lieveheersbeestjes zijn ook kevers en die kunnen ook vliegen. ohmy wat een mystieke beesten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Spot niet met kaakkevers... je bent gewaarschuwd
|
boehahahaha,
tril en beef ongelovigen, want de wraak der kaakkevers zal u ten deel vallen. met hun op en neer wiebelende hoofden zullen ze u ondersteboven vlieggen. en met hun reusachtige kaken (vast de reden dat ze hun hoofd niet stil kunnen houden) knagen zij op zeer mythische wijze het vlees van uw botten. Gij ongelovigen, hoedt u voor de toorn van deze legendarische geleedpotigen. (voeg in gedachten kwaadaardig gelach toe) maar serieus, hoe kom je hier aan? |
Ja, ik heb dr 1tje onder mn bed, nu durf ik niet meer te slapen help.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
weet ik veel zijn dat van die egyptische kevers ofzow???
|
Citaat:
scarabs http://home.europa.com/~bugranch/scarabs.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is de beschrijving meer van een vliegend hert dan van een mestkever !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
komen die kaakkevers ook in nederland voor? |
scarabeen bewegen niet met hun hoofd, tenminste niet dat ik weet. En bovendien komen die niet meer voor en waren ze alleen bij de Egyptenaren heilig...
voor zover ik me kan herinneren van alles wat ik over dat soort dingen gelezen/gehoord heb |
Citaat:
volgens mij komen we der niet uit hoor... :p |
Mja, de omschrijving van de topicstarter is gewoon een krekel. Leuk hoor. Trouwens, een scarabee, een belangrijk symbool voor de oude Egyptenaren, staat hier beter bekend als mestkever.
|
Citaat:
|
Volgens mij kan dit topic onderhand beter naar Flora & Fauna... (kweet niet of ze er daar blij mee zullen zijn, maar toch :P)
|
lol :) discussie om een niet bestaand iets
|
Citaat:
|
hahahahaha
ja volgens mij moet ie idd onderhand naar f&f misschien weten de biologen daar wel wat meer?? :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |