![]() |
vigor 2200e router
wij hebben thuis het goedkoopste abonement van adsl planet internet van 99,- per maand, kan ik dan met zo'n abonnement met deze vigor router met 3 mensen TEGELIJK dan internetten ?want nu moeten we steeds op elkaar wachten met inbellen en dat wil ik niet dus kan dat?
|
Ja dat kan.
ADSL modem en de 3 PC's op de router aansluiten en surfen maar http://forum.scholieren.com/smile.gif Die Draytek is een router / hub / 'firewall' in 1, best wel zinnig ding dus voor die 400 piek. En met een uplink port erop, kun je altijd nog een ander hub eraan hangen zou je meer aansluitingen willen. |
Yup, werkt prima. We hebben thuis ook zo'n ding, hangen 5 PCs aan. Configuratie is een eitje bovendien. Je kunt in princiepe zo veel PCs als je wil aan die Vigor hangen.
Wij hebben een 8-poorts switch aan de vigor hangen, en de vigor is weer met 't modem verbonden. Six4Eight: Een uplink poort is gewoon een crossed-poort. Je kunt een hub/switch ook via een crosscable op een gewone poort aansluiten. Of via een uplink poort van de hub/switch via een gewone kabel met een gewone poort op de Vigor verbinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht dat zo'n router alleen maar werkte als je dat dure abbo had van 175,-, maar t werkt dus ook met dat van 99,-?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |