![]() |
Help! help!
Wie kan mij helpen?!?! Ik heb al duizend en een websites afgezocht maar ik kan het aantal pagina's van de volgende boeken gewoon niet vinden! Ik dacht dat het er altijd verplicht bij moest maar dus niet en aangezien mijn leraar wel streng is heb ik dus dringend jullie hulp nodig! Dus alsjeblieft help mij :confused: !!! Het zijn de volgende boeken!
'Karel en Elegast' (63 bladzijden) 'Van den vos Reynaerde' (127 blz.???) 'Spaanschen Brabander' door G.A.Brodero 'Max Havelaar' door Multatuli (289 blz.???) 'Het Huis Lauernesse' door Anna Louise Bosboom-Toussaint 'De kroongetuige' door Maarten 't Hart (212 blz.???) 'Een nagelaten bekentenis' Marcellus Emants 'De donkere kamer van Damokles' door Willem Frederik Hermans De vier boeken waar wel het aantal bladzijdes achterstaat, het ik dus wel kunnen vinden maar ik weet natuurlijk niet zeker of dit klopt dus als jij het beter weet hoor ik het graag! Hé, echt heel erg bedankt alvast! En een gezellige Kerst! |
---> Letteren
|
de bieb... :rolleyes:
|
Citaat:
Daaaaag, als ik naar de bibliotheek zou kunnen gaan zou ik het niet hier plaatsen natuurlijk! Ik ben namelijk de aankomende tijd aan mijn rolstoel gekluisterd en aangezien het niet zo makkelijk is om iemand te vinden die met mij de halve stad door wil sjeesen heb ik het hier gezet!!! |
Ehm...je hebt geen uitroeptekens nodig om dat aan ons duidelijk te maken, hoor.
Voor sommige boeken kun je ook kijken op een verkoopsite als bol.com, daar staan meestal wel het aantal bladzijdes vermeld. En jij natuurlijk ook een gezellige kerst :) |
Citaat:
|
[QUOTE]pascha_nl schreef:
[B]Maar ja, het lijkt me logisch dat ik wel naar de bibliotheek zou gaan wanneer dat zou kunnen! Ik bedoel hoe dom kun je zijn? ik denk dat oeskie je gewoon wou helpen..... be thank full!!!(this bijna kerst! vreeeede op aarde :D ) |
'Van den vos Reynaerde'
112 'Spaanschen Brabander' door G.A.Brodero 327 'Max Havelaar' door Multatuli 322 'Het Huis Lauernesse' door Anna Louise Bosboom-Toussaint 576 'De kroongetuige' door Maarten 't Hart 212 'De donkere kamer van Damokles' door Willem Frederik Hermans 334 Vrolijk kerstmis en een gelukkig nieuwjaar. :) |
'Karel en Elegast'
63 |
Verschilt dat niet per uitgave?
LUH-3417 - Ik ben mentaal teruggekeerd van vier dagen bezig zijn voor school. Ik hoop morgen weer wat actief bezig te kunnen zijn op deze site. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij 'Max Havelaar' echt gelezen? Ik heb echt nog nooit iemand gehoord die dat boek helemaal uitgelezen heeft....Schijnt toch onwijs saai te zijn? |
Citaat:
|
De meeste 'grote werken' uit het verleden worden nu snel saai gevonden. Toen zij uitkwamen waren zij vernieuwend, fris, uitdagend en spannend. Zij hadden zo'n grote impact dat de literatuur deels naar hen gevormt is. Als wij ze dan, een paar honderd jaar later, weer oppakken met het idee om verbaasd te worden, lukt dat niet vaak meer.
LUH-3417 |
Ik heb Max havelaar ook gelezen, k vond het best te doen, mooie verhalen zijn erin verwerkt. Er zijn ook boeken waar ik echt nooit door heen ben gekomen, dus dit valt mee :) (een vlucht regenwulpen bijvoorbeeld bleeeh)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |