![]() |
Waarom is * in godsnaam nog niet doorgebroken hier?
Soms vraag je je wel eens af waarom een band nog niet doorgebroken is in Nederland en/of hier nooit optreed.
Voorbeeld: Poison The Well |
bedoel je 'in altoland' of in de rest van Nederland?
|
Desaparecidos :(
|
Citaat:
|
Poison the Well is hier wel bekend
|
Citaat:
|
soms is het ook wel stiekem relaxt dat een band niet heel erg is doorgebroken
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zal er eens over nadenken. |
de USCB allstars, in Nijmegen in ieder geval geen cd's van te vinden. (maarja, Nijmegen he)
|
Mono No Aware
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Raising Blaze:P
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat je het zo wel begrijpt.. Waarom is MONO NO AWARE nog niet doorgebroken hier? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vervamon zou allang al in de top 40 moeten hebben staan :rolleyes:
|
headplate
|
Citaat:
denk ik |
veel van mijn vrienden kennen poison the well wel..
|
Citaat:
keiharde, beukende electro/industrial, meest energieke optreden dat ik ooit gezien heb naast atari teenage riot |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*kazaa opstart actie* oid.. |
omdat poison the well een kutband is maybe. hoor hun cover van today hoe verschrikkelijk.
en desperacidos is wel doorgebroken in nederland. hun cd heeft veel lovende kritieken gehad. Kijk dat ze niet veel touren is logisch is veel te duur voor saddle creek. VOlgend jaar met het nieuwe album maybe. |
ik snap echt niet waarom face's tommorow niet doorgebroken is echt een gave band en veel mensen kennen ze
|
A state of nothing left :D
|
Playroll :D
|
Citaat:
|
Poison the well niet doorgebrokeN??? Ze zitten bij een redelijk label, goede distributie, en verkopen daarnaast ook nog behoorlijk wat cd's.
Ik zeg: waarom is Frozen Sun nooit doorgebroken naar het grote publiek? De zanger was er, de muziek was er, de recensies, maar de grote verkopen bleven uit. Daarnaast: Ultraspank, ondergewaardeerd. En nu nog bestaande bands: Een jaar geleden had ik dredg en trapt genoemd, maar die zijn nu allebei wel doorgebroken, nu noem ik Project 86. |
Citaat:
Best al lang geleden. |
finger eleven
VAST |
|
Citaat:
|
Zoli Band
|
Citaat:
Heb je hem ook? |
Citaat:
|
Jack off Jill.
Eeuwig zonde dat die nooit echt doorgebroken zijn in Europa.. Oke, wel een redelijk aantal mensen kennen ze, maar die paar mensen met wat mp3's gaan er echt niet voor zorgen dat een band uit de usa naar Europa komt.. Maar er is hoop.. Jessicka zit in een nieuwe band met wat mensen van My Ruin... |
Citaat:
|
Citaat:
als ik bands ken MOETEN ze wel doorgebroken zijn *mijn muzieksmaak is alles behalve origineel* |
absent minded, e-m-p-t-y (heb ze nou nog steed sniet live gezien, sorry bas )
|
Finch.
Is ook jammer.. Mn broer luistert dat de hele dag door en nu ben ik het ook wel gaan waarderen :). |
The Postman Syndrome, maar daar ga ik persoonlijk proberen voor te zorgen aangezien het een wereldband is.
|
Citaat:
Maar hier in Europa absoluut niet. Volgens mij zijn de albums ook niet hier uitgebracht, of wel, maar ze zijn erg zeldzaam. ben ze in ieder geval nog nooit tegen gekomen. En optreden hier in NL zullen ze niet! Gewoon te weinig belangstelling en aan promoten in Europa doen ze niet. Hmm, zo bekend zijn ze niet. Ze zijn eigenlijk nooit echt doorgebroken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |