![]() |
WANTED: Nieuwe naam voor dit forum
We zijn hard op zoek naar een nieuwe naam voor dit forum, een naam die beter uitlegt dat dit een uitgaansforum is, en minder de nadruk legt op muziek, want daar hebben we een ander forum voor.
Wie weet er iets leuks, gaafs, wilds? |
Nightlife of Het Nachtleven (om het even)
Chill out & Relax The Darkroom :D :p (n) |
Minder de nadruk op muziek? Dus voortaan moeten Trance/Hardstyle/... topics op muziek? Argh... tussen de metal in :( (n).
|
Citaat:
En ook liefhebbers van rock gaan uit, dus waarom zouden die hier niet kunnen posten? |
Citaat:
|
nachtbraken (ofzow...) :confused:
|
"Waar ga jij kotsen komende zaterdagavond?"
|
Citaat:
Dan kan je net zo goed het hele forum sluiten, dan zijn voor elk deelonderwerp wel andere fora. Het gaat mij er gewoon om, dat als je hier de topics over trance/etc. verbiedt, ze gewoon in het niets verdwijnen op Muziek. En dan kun je zeggen, ga naar forum.clubcharts.nl, maar dat is niet de bedoeling lijkt mij, mensen vanwege een reorganisatie naar andere fora sturen. |
Citaat:
|
bij het deelforum Muziek wordt er nou eenmaal erg kinderachtig gereageerd wanneer je over dance begint ,,,en dan heb ik t nie over Jan Wayne ofzo....
|
kan ook gewoon iets nederlands natuurlijk....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een mooie naam
ESCO'S WILDE LEVEN |
De langste nacht
|
Creatures of the Night
|
Party & NiteLife Forum :confused:
|
Citaat:
|
Dansen op Muziek
Feesten Stappen en biertjes klappen Weekend-forum |
Citaat:
|
de naam "afterparty" legt nadruk op muziek :confused:
thefreakzcomeoutatnight |
Sociëteit "Scholieren.com"
Al is de beste natuurlijk toch "Het uitgaansforum" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Nachtleven is idd wel ok..
|
Hij heet nu:
"The Afterparty ..oftewel een uitgaansforum. " een uitgaansforum => Het uitgaansforum |
of gewoon 's nachts...
of als alle brave zielen slapen of WEEKEND!! laat maar |
van wat er tot nu toe genoemd is vind ik 'Het Nachtleven' het best
|
gewoon
"Uitgaan" |
hmm ik vind dat hier de mensen zitten die meestal naar dance muziek luisteren en bij het mzuiek forum alleen maar skaters of gothics en wannabes alelmaal zitte ,hier wordt ook vaker over techno ,trance ,hardstyle etc gepraat bij muziek hoor je er nix van
en ook de dance feetsen hoor je alleen maar hier,daarom moet deze topic een naam bevatten voor dance -liefhebbers vind ik want bij muziek hoor je er nix over |
Citaat:
Probeer ook eens iets minder in 'zwart-wit' te denken... |
Het Nachtleven En Uitgaan :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
Het is juist een goed alternatief om dit soort onderwerpen op The Afterparty (of welke naam het ook krijgt) te plaatsen. Die muziekstijlen hebben nou eenmaal veel met uitgaan te maken. Een topic als 'Wie is jouw favoriete DJ?' zou bijvoorbeeld thuis horen op Muziek, maar neem je als topic weer 'Wat is jouw favoriete line-up voor een feest?' en hij hoort weer thuis op The Afterparty. En dat terwijl de topics niet echt veel verschillen. |
het nachtleven
|
Citaat:
|
wat dacht je van BIERRR HIERRR ?? ;)
|
Nightlife :)
|
Citaat:
tangaslip jongentje......... MUAHUAHAHA :D:D:D |
nitelife vink wel oke!
|
The Nightlife
|
Citaat:
Wel ben ik van mening dat de huidige naam ‘The Afterparty’ de diversiteit niet ten goede komt En ik denk dat een naam als “Het Nachtleven” misschien iets beter op zijn plaats is. |
"Uitgaan" is toch het beste, want het Muziekforum heet ook gewoon "Muziek", het Seksualiteitsforum heet "Seksualiteit en het Onzinforum heet "Onzin, het Sportforum heet "Sport" enz. enz.
(y) |
Forum of fools
(ik houd mijn eigen opvattingen over uitgaan eropna) |
'Het Stapforum', 'Uitgaansforum', 'Uitgaan' of 'Op Stap' ofzo...
Engelstalig, dan vind ik Nightlife ook wel leuk. |
ik denk dat je het gewoon eens moet proberen. Ik ben zelf forumbaas op muziek en ik denk dat de vaste klanten bij ons wel klaar zijn voor topics oven andere muziekstijlen. En als jullie daar allemaal gaan posten zakken ze ook niet zo snel naar beneden.
De reacties die ik hier lees zijn soms ook kinderachtig. "Bij muziek zitten alleen van die alto's die commentaar leveren op onze muziek". Kijk dan ben je zelf ook kortzichtig bezig. Dus proberen! |
Citaat:
|
Citaat:
*Sorry, forumbazen maar dit soort opmerkingen vragen om reacties * :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |