Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Studeren Econometrie / Bedrijfswiskunde en -Informatica (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=314536)

^Dragon^ 20-12-2002 14:03

Studeren Econometrie / Bedrijfswiskunde en -Informatica

Ik zit nu dus in VWO 5 en ben al naar een paar open dagen geweest op universiteiten. De leukste opleidingen leken mij Econometrie en Bedrijfswiskunde en -Informatica. Heeft iemand ervaring met deze studies of ze leuk zijn ofzo?

autodropje 20-12-2002 15:48

School en Studie --> Dating

stefano 20-12-2002 16:12

Citaat:

autodropje schreef:
School en Studie --> Dating
FF je eigen stickies beter lezen Autodroppie:
Citaat:

Dus alleen mensen zoeken mag niet, ervaringen zoeken daarentegen, mag natuurlijk wel.
:p

Vlooienband 20-12-2002 16:19

Thy will be done.

Thomas 20-12-2002 23:10

Citaat:

Bosdwerg schreef:
Heeft iemand ervaring met deze studies of ze leuk zijn ofzo?
Nee, sorry. Weet eigenlijk ook niet waarom ik dit hier post, maarja. Komt dit topic wel weer boven aan de lijst te staan! Meer kans op reacties. :p

^Dragon^ 21-12-2002 10:03

Waarom wordt dit nu weer bij Dating gezet :confused:

Ik vraag wat mensen wat ze van deze opleiding vinden, en wat er nou precies gedaan moet worden en dan zetten die 'aardige forummasters' hem bij dating. Dan denk ik een beetje bij mezelf... :mad:

Ik zal nog eens info verzamelen zeg over een studie

^Dragon^ 21-12-2002 10:05

srry, hij staat ook nog bij school en studie

thx

autodropje 21-12-2002 15:02

Citaat:

Bosdwerg schreef:
Waarom wordt dit nu weer bij Dating gezet :confused:

Ik vraag wat mensen wat ze van deze opleiding vinden, en wat er nou precies gedaan moet worden en dan zetten die 'aardige forummasters' hem bij dating. Dan denk ik een beetje bij mezelf... :mad:

Ik zal nog eens info verzamelen zeg over een studie

Je zoekt specifiek naar mensen die die opleiding doen/gedaan hebben dat hoort op Dating. Als je algemene dingen vraagt die andere ook kunnen weten/opzoeken dan kan het wel op S&S.

autodropje 21-12-2002 15:04

Citaat:

stefano schreef:
FF je eigen stickies beter lezen Autodroppie: :p
a het is mijn topic niet ;)

b daar heb ik het met Sikamikanico over gehad en we hebben besloten het te veranderen, zie alleen dat ie dat stukje nog vergeten is weg te halen.

Ik zal het er wel ff met Scimmia over hebben

frankyboy707 07-02-2007 18:31

owk ik weet wel dat ik een beetje oude koeien uit de sloot haal en enorm loop te topicbumpen

maarre is er inmiddels na die ruim 4 jaar al iemand die meer ervaring met deze opleidingen heeft? ik zit namelijk met hetzelfde probleem als dragon destijds, mij lijken beide studies enorm leuk

Evatjuhhhh 07-02-2007 18:41

Citaat:

frankyboy707 schreef op 07-02-2007 @ 19:31 :
owk ik weet wel dat ik een beetje oude koeien uit de sloot haal en enorm loop te topicbumpen

maarre is er inmiddels na die ruim 4 jaar al iemand die meer ervaring met deze opleidingen heeft? ik zit namelijk met hetzelfde probleem als dragon destijds, mij lijken beide studies enorm leuk

Het is even verstandiger als je een eigen topic maakt, gezien de chaos bovenin dit topic :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.