![]() |
Zwanen in het zwanenmeer
dansen op mijn vingertoppen,
sluipend door de nacht, zwanen in het zwanenmeer, zoals 't word verwacht. Huilen op mijn tenen, stiekem overdag, zwanen in het zwanenmeer, zoals men dat had bedacht. bloed stroomt uit mijn aderen, zo, dat niemand het ziet, zwanen in het zwanenmeer, zoals het altijd heeft geschied. |
het gedicht moet trouwens aantonen dat de wereld klopt, logisch in elkaar zit (de schuingedrukte stukken) maar dat het voor mij allemaal niet klopt (de niet schuingedrukte stukken) dat mijn wereld heel anders is dan die van normale mensen, dat ik niet leef in een logische wereld.
|
Vind je schuingedrukte enkelt, en je gewone letters enkelt beidden mooier dan aan elkaar geplakt als ik eerlijk moet zijn...
|
Citaat:
mooi hoor sarah :) ik heb er geen verstand van maar ik vin et (y) |
Citaat:
laatste regel loopt niet echt lekker van deze strofe, kunt hem misschien inkorten door "dat" weg te halen? Bite. |
dansen op mijn vingertoppen,
sluipend door de nacht, zwanen in het zwanenmeer, zoals 't word verwacht. Huilen op mijn tenen, stiekem overdag, Zwanen in het zwanenmeer, zoals men had bedacht bloed stroomt uit mijn aderen, zo, dat niemand het ziet, zwanen in het zwanenmeer, zoals het altijd heeft geschied. (Origineel) huilen op mijn tenen, stiekem overdag, zwanen in het zwanenmeer, zoals men dat had bedacht. kon niet meer wijzigen in het oorspronkelijk bericht, dus dan maar zo :) |
Citaat:
okeej :) *huggiej* Bite. |
"Zoals het altijd heeft geschied" naait de boel een beetje dood, eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |