![]() |
Fight Club, zondag opnieuw op TV!
Fight Club, zondag 21:00, BBC2
http://imagecache2.allposters.com/im...FIGHTCLROS.jpg David Fincher, 1999 A young man (Ed Norton) finds escape from his mundane existence when he meets Tyler (Brad Pitt) who introduces him to an anarchic underworld. Beter dan de SBS6 uitzending, namelijk widescreen en (voor zover ik weet) geen reclame :) Wie gaat m nu wél kijken? |
Had hem laatst eindelijk op DVD gekocht dus ik ga hem nu niet kijken.
|
ik had hem vorige keer ook al gekeken. Maar ja, het is nu vakantie, dus als ik niks te doen heb, ga ik em misschien nog wel ene keer kijken :D
|
mm heb m de laatste keer opgenomen, maar denk dat ik nu de bbc versie er maar over heen gaan spoelen...
>geen ondertiteling :) |
Ik vind dat Fight Club nu een beetje te veel gehypt wordt, een paar maanden geleden hadden slechts enkelen hem gezien, en nu begint het echt een beetje te veel te worden. Het is een geweldige film hoor, echt een van de beste die ik ooit heb gezien, maar toch
|
Jaaaa, tuurlijk kijken, ook goed voor me engels :) en ik weet het plot nu toch
|
|
ik had hem de vorige keer gezien, het is echt een meesterlijke film, maar dat zijn alle films van David Fincher
Bijv: Se7en, The Game en Panic Room (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien verdient een goede televisieuitzending van deze film een eigen topic. |
ikke gaat weer kijkuh! :o
|
Citaat:
|
zeker een goeie film dus ik ga hem kijken ;)
|
Overigens staat er in de VARA-gids 22:00, maar op de website ( http://www.bbc.co.uk/bbctwo/listings...224&day=sunday )staat 9 pm, 21:00 dus...Ga dus maar uit van dat laatste ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
(correct me if i'm wrong...) |
Citaat:
ik kan geen bcc2 ontvangen helaas :( maar ik ken m al dusjah. |
Citaat:
maar dat wordt niet meer uitgezonden:( btw kijken jullie ook altijd met engelse ondertiteling?? |
Citaat:
|
Citaat:
en sommige zinnen zijn ook niet helemaal te verstaan |
Ruige film. aanrader, al is het maar om je Engels te oefenen. :)
|
Citaat:
22:00 it will be, then... En ik ga m kijken zonder ondertiteling. Alhoewel ondertiteling in sommige gevallen wel handig is ja... |
De omroepbladen enzo werken allemaal met Nederlandse tijden dus als erin staat dat iets om 22:00 begint op BBC dan is dat gewoon Nederlandse tijd.
Oh, en de engelse ondertiteling is aan te zetten met teletekst pagina 888 op de BBC. Is ook leuk voor Top of the Pops want dat ondertitelen ze ook helemaal :-) |
Citaat:
En nee, ik kan hem niet kijken >> ben naar concert, helaas. Vorige x had ik hem wel opgenomen dus als ik wil kan ik hem toch nog wel zien. En het is een fantastische film :) |
Citaat:
|
Citaat:
weet iemand ook of t bij tv5 ook 888 is (frans) > moet voor frans tv kijken nml... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heej idee! :D (vergeef me mijn onsnuggerheid > het is vakantie, mn hersens staan enigzins uit....) |
Geen widescreen :(
|
Citaat:
Toch was het weer genieten ;) |
het is en blijft een fantastische film....
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe ...."vergeten" :D ;p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |