![]() |
Blow-attributen :o
Hmmm wie geeft hier allemaal geld uit aan aprte vloei/pijpjes/gekleurde tipjes/ draaitafeltjes/enz.???
En hoeveel geld? |
ikke heeft 1 pijpjuh á €9,00
af en toe pakje vloei +/- € 1,50 |
Ik heb een chillum en waterpijp gekocht verder koop ik wel eens gaasjes en blunts en om de paar dagen de standaard lange vloei en tip natuurlijk ...
|
Ik altijd veel eigenteelt. ----> purple
Vindt ik niet echt super om te roken, slechte smaak. Maar je wordt er toch zekersteweten wel lijp van. En het effect van dat spul wordt heel anders als je het door een pijp rookt. Wel smeriger maar daar ben ik nu immuun voor. Door een pijp wordt ik echt superhigh van dat spul en voel ik me niet zo gaar als door een joint. Ik heb 4 verschillende hashpijpjes (waarvan je samen een gave Gandalfpijp van kan knutselen.) En ik hou erg veel van Blunts. Zo eentje met een honing smaakje eraan. Moet nog erg nodig een waterpijp kopen, die dingen zijn gruwelijk = (y) |
ik heb een bamboe waterpijp... was 15 euro ofzow, geen id... (van de large)
kep een plastice grote waterpijp... ook geen id hoe duur... kep een simpele vaporizer, die was 50 euro :| kep een glazen waterpijp :D die is sinds vrijdag :D was 34 euro kep een hash-pijpje... was 5 euro ofzow... veel meer komt me nu niet te binnen... |
Hmmm...
'k Heb van een doodnormaal klotepijpje iets interessants gemaakt door er een stuk buis van 30 cm tussen te zetten... Op die manier kun je hem gebruiken als pijp, en als je hem net ff anders in elkaar zet en hem door een frisdrankfles (liefst van 1 liter) heen jast heb je een geniale waterpijp... Dat ding hangt standaard aan m'n broek... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |