![]() |
(Beugel)bh
Wat is het verschil tussen een bh en een beugelbh?
|
(Li)
Beugelbh heeft beugels (jaja) die je borsten extra ondersteunen. Als je kleine borsten hebt maakt het volgens mij neit zoveel uit wat je draagt, maar met grotere borsten kun je beter een beugelbh voor de ondersteuning dragen:) |
Ninh:
Een beugel BH voorkomt dat je als 80 jarige vrouw niet de vloer schoonveegt met je tieten tijdens het lopen (y). |
Citaat:
|
een beugel is ervoor dat je borsten iets naar voren geduwt wordt en niet zo in de zijkanten kan zitten, meer doet het niet.
(is goed ingelicht door een lief mevrouwtje van een duur winkeltje) |
In een beugelbh zitten van die harde halve maantjes aan de onder- en zijkant. Dat houdt de boel een beetje bij elkaar.
|
ik heb kleine tieten maar vind een beugelbh veel beter zitten dan een bh zonder beugels, dan heb ik altijd net het gevoel alsof ik netzogoed nix aan kan doen
|
jah, ik heb ook beigel bh's, zit ook veel lekkerder en k wil geen hangtieten krijgen :p haha, ik heb gewoon liever die aan.
|
Citaat:
|
In de meeste winkels moet je lang zoeken wil je een bh vinden zonder beugels. Ik heb een b/c cup (ligt aan mn gewicht en de tijd van de maand) en dat zijn allemaal beugel bh's, meestal nog voorgevormd ook. Ik heb 1 vormgevormde bh, maar ik heb dan toch een beetje zo'n fake-gevoel.. en met vulling is al helemaal vreselijk..
Ik had pas een aantal van die voorgevormde bh's gepast trouwens, en ik kreeg van de meeste echt enorme punt-tieten :D |
Ik vind beugelbh's altijd verschrikkelijk; die dingen gaan jeuken en zijn na 1 dag rood.
helaas verkopen ze die dingen het meest. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik draag overigens altijd beugel, behalve met sporten had k altijd sportbeha's maar ik sport niet meer zoveel :o Maar vind beugel gewoon veel fijner, anders heb je nog niks qua ondersteuning en daar is het ding tenslotte voor... |
Citaat:
Erg vervelend, maar kben dus niet de enige? Maar goed, gelukkig heb ik niet zóveel dat die beugel altijd moet. Toch wel irri dat ze niet zoveel bh's zonder beugel verkopen! |
heb nooit iets anders gedragen, ga k niet doen ook.
|
Citaat:
--> moet je een stofje nemen die je fijn vindt zitten.. En ja in het begin vond ik ze ook best kut zitten, maar nu veel fijner (y), et voelt ook veel steviger |
ik heb ook altijd beugelbh's, int begin heb ik dr een paar zonder gehad maar daar zie ik nou echt het nut nie meer van.... dan kun je dr net zo goed geen aandoen...
|
Ik heb maar 1 beugelbh, verder allemaal sportbh's omdat ik die lekkerder vind zitten en daar eigenlijk meer ondersteuning van krijg. Ik heb cup c/d ongeveer, misschien dat dat er wel iets mee te maken heeft maar ik vind beugelbh's echt voor geen meter zitten.
|
Zelf draag ik liever een beugelbh dan een gewone bh
(behalve met sport dan) |
ik heb ook liever een beugelbh. het ondersteunt alles wat beter aangezien ik van die heerlijk lekkere billen heb.
|
(roos)
Ik draag altijd een beugelbeha. Zit helemaal niet vervelend eigenlijk :confused: |
Het maakt me niet zo veel uit als het maar de boel bij elkaar houd. Het is maar net of er toevallig wle of geen beugel in zit, ik draag ook af en toe wel push up bh's, maakt me niet echt veel uit, het zit meestal wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet als die bh precies aansluit op je borsten.. ik heb een mooie voorgevormde bh die precies past (en waar ik dus ook geen rare punttieten van krijg ofzo).. Vriendin van mij had een keer midden in de stad dat de beugel van haar bh op de een of andere manier losgeschoten was ofzo en in haar tiet prikte.. :o |
Citaat:
lullig |
Met sporten heb ik van die sportbh's. Daar zit geen beugel in, maar die zijn wel heel erg stevig.
Normaal draag ik wel bh's met beugels. Ik kom overigens nooit bh's tegen cupC zonder beugels (ja behalve die elastiekesportdingen) Soms is het wel irri..Heb je van die rode striemen, maar ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |