![]() |
[anime/p-shop] meesterwerk 2002
ik denk niet dat ik dit jaar nog ga overtreffen... vooral het inkleuren was een klotenwerk.. :S
Maar goed, het resultaat is er naar mijn mening dan ook naar. http://www2.hku.nl/~lennart4/spawny.jpg |
Nifty. Alleen z'n duim heeft teveel gewrichten... ik weet dat hij expres lang is, maar moest hij ook meerdere gewrichten hebben?
|
Sprakeloos.
Nou ja, niet helemaal waar, misschien had je beter zijn linkerhand wat meer kunnen buigen... Maar werkelijk ontzettend mooi gedaan |
(S)
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeumig.. ontzettend vet! :)
complimenten :) |
nog 2 anderen, die wat simpeler zijn.
http://www2.hku.nl/~lennart4/crawler.jpg http://www2.hku.nl/~lennart4/beest.jpg |
'dit jaar nog overtreffen' zegt ie op 20 december. Bastard! :p
Nee, heel , heel , heel erg puik (y) |
vinnem eigelijk beetje tegenvallen, door de titel had ik er meer van verwacht, hij's is zeker niet verkeerd hoor, maar je lijnen zijn niet overal even strak, als je dat goed zou kunnen doen ziet ie er al n stuk beter uit denk ik, en hij houdt die knots of hoe je t ook noemt helemaal niet vast, zn hand is gewoon uitgestrekt, ziet er beetje raar uit
|
Citaat:
|
en ja, m'n lijnen zijn soms wat rommelig ja. Maar ik ben vooral trots op het eindresultaat in het algemeen. De manier van inkleuren, de algehele sfeer etc.
ff ter illustratie: de tekening stond binnen een half uur tot een uur in potlood op papier. Vervolgens een kwartiertje of zo om hem met vulpen over te trekken, een minuutje om het potlood uit te gummen (:p), en als klap op de vuurpijl 5 uur om hem in te kleuren... Bitch-ass klotewerk. |
goh wat zijn we toch weer lekker bescheiden... maar hijs leuk hoor. mooi gedaan wel, en goed ge cg'ed
|
Citaat:
|
nee, maar om nou meteen je eigen werk 'meesterwerk' te noemen.. :D
|
Citaat:
|
Ik heb het niet zo erg met van dat soort figuren, maar ze zijn wel heel wreed (y)
|
Mooi! (y) Ik sluit me aan bij het commentaar op de duim.
|
Citaat:
|
Ik vind em zwaar :cool:. De andere 2 figuren zien er ook wel goed uit, maar spreken me qua vorm minder aan als de eerste. Ik vind wel dat je je tekeningen altijd mooi inkleurt.
|
(y)
need I say more? |
:eek: Hoe heb je dat zo ingekleurd? :o
|
Citaat:
|
Cool!
Maar om eerlijk te zijn: ik vind eigenlijk het inkleuren het slechtste van allemaal, de kleuren zijn wel mooi, maar het is zo simpel allemaal. Cellshading is opzich wel mooi, maar bij een "meesterwerk" verwacht ik toch wel wat meer. (En dat je vijf uur besteden aan het inkleuren zo veel noemt... ) |
uhm, misschien een domme vraag, waar hoe doe je eigenlijk dat soort dingen in photoshop (met de muis gaaat het niet zo fijn), met zo'n speciaal pennetje voor je pc ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kruisje
|
Citaat:
|
hmmm... mn schoolserver ligt plat, duurt wel weer ff voordat gefixt is helaas. Vanaf 6 januari weer, fuk zooi.
|
Citaat:
maarum, mijn mening ken je al, hij supermooi :o Ik vond alleen je "dow jones and the temple of Doom" mooier qua sfeer dan deze. Dus wat betreft "jouw stuk van het jaar"..nee :p |
Citaat:
|
Hijs cool, maar die punt op die knots (recht boven de plaats waar die ketting aan de knots vast zit) staat volgens mij te ver omhoog... ach, laten we het erop houden dattie er al eens een klap mee uitgedeelt heeft...
verder, heel mooie tekening en mooi ingekleurt. |
nice dude ;) :)
|
heel heel heel heel heel heerschend !
|
Mooi en knap.. respect!
Het enige dat ik niet mooi vind is de rechterhand (de linker vanuit fotobekijker gezien). Kwestie van smaak misschien.. |
ik vind em vet :cool:
die duim van recherhand en de linkerhand heb ik ook niks op aan te merken (y) |
cool cool maar die grijze friebels aan de rechter kant, maar met name die linker, had wat vloeinder gemogen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |