![]() |
Vastlopen tijdens 't gamen.. Waardoor?
Als mijn pc tijdens het gamen (NFS Porsche) vastloopt doordat het aantal beeldjes per sec. teveel wordt om weer te geven,(denk ik tenminste dat t is) waar ligt dat dat aan?
- m'n processor; PIII 700 - m'n RAM; 256 SD - m'n videokaart; Asus V3800 32MB AGP M64 - iets anders misschien? Bvd. Toeter |
Nee daar ligt het absoluut niet aan (dat is namelijk niet mogelijk) probeer eens nieuwe drivers op www.nvidia.com en zeg liever wat meer over je Software config.
|
Software config.... explain? wat precies... zo'n computer-held ben ik niet.... Draai XP en voer het spel uit als Win98 extentie, omdat ie t anders niet doet.. Zou t daarmee te maken kunnen hebben?
|
Citaat:
Had je dezelfde problemen met voorgaande Windows-versies? Heb je al op de site gekeken van de fabrikant voor het spel bij de 'known issues'? |
Hoe loop tie vast een blauw scherm komt door de ram! meestal dan reboot opeens of gaat het een beetje beren in je kast of je 3d kaart of je processor kijk is in de bios hoe warm die kaart van je is en je proc? een gemillde processors zit op de 50 a 60 graden http://forum.scholieren.com/smile.gif als ie nouw iets on der 50 zit of iets boven de 60 is het ook niet erg maar mischien ligt dat bij zon evil redmon pc anders!
|
doet ie dat bij alle games?????
Probeer de harwareversnelling lager te zetten. Hoe zit het met andere besturingssystemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |