![]() |
Hey.. ik heb een probleem!!
http://www.clubs.nl/ClubsData/159759...gisterfout.jpg
Dit is mijn probleem... En dan start ik leuk mijn pc opnieuw op... En dan kan ik leuk al mijn internet instellingen weer opnieuw instellen, en dan al mijn programma's weer opnieuw instaleren... Maar sinds gister heb ik nog een nieuw probleem ook.. Mijn pc pingpongbalt met mijn muis.. heel grappig.. :o (NOT) En dan gaan al mijn schermpjes vaag doen die ik open heb staan, die gaan namelijk allemaal tegen elkaar aan staan.. En dan kan ik leuk mijn pc opnieuw opstarten.. een vriend van me heeft dit trouwens ook.. :confused: Help me!! |
Naar S&M -> dit lijkt mij een softwarematig probleem.
|
heb je een goede up-to-date virusscanner?
zo nee, kan je wel eens een virus hebben ik denk dat ik bang ben dat je windows er opnieuw moet opzetten na een kale installatie, want volgens mij is je windows versie fucked up |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb dit probleem ook gehad op alle Windows '98 bakken hier, heb er nooit een oplossing voor gevonden en het is eigenlijk vrijwel helemaal overgegaan... |
Probeer het volgende:
Opstarten in DOS via een opstartdiskette of cdrom en dan de Comando scanreg /fix Hij instaleerd een nieuwe register |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dit is een gekend probleem, volgens mij bestaat er een patch voor. Kijk op de site van MS.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |