Citaat:
Leonoor schreef:
Schijnt helemaal niet zo gezond te zijn...'k weet niet wat er van waar is, maar goed. ;)
|
Tsja, misschien heb je dat ergens gelezen oid, maar je hebt wel gelijk als je bedenkt wat voor een meuk er op die appels zit. Er wordt zo ontzettend veel gespoten. En in de schil zitten nou juist de meeste vitaminen. Maar die moet je dus nou juist eigenlijk niet eten, omdat die appel zo bespoten is.
Nouja, ik trek me er niks van aan en eet gewoon appel met schil, maar wat dat betreft zijn er erg veel dingen ongezond 'geworden' zeg maar.
Bij verantwoord kan je je afvragen hoe je verantwoord bedoelt. Er zit namelijk best wel veel zout in die soepjes en helemaal niet zulke goeie stofjes. Je zal er heus niet ziek oid van worden (op de korte termijn), maar als je per dag 3 van die dingen eet, is het denk ik niet zo heel gezond. Je moet maar 'ns kijken wat er allemaal in zit. Dus verantwoord voor je nieren oid is het iig niet zo heel erg. En verder zal je er niet dik van worden.
Ohja: dat je niet ziek van iets bent geworden, dus dat iets daarom niet ongezond is, is ook niet helemaal waar. Vaak merk je daar pas wat van op de langere termijn. Dus misschien gaan mensen die heel veel appels eten sneller dood ofzo (tsja, ik noem ook maar wat, in ieder geval zou je er nu geen last van hoeven hebben als je veel appels zou eten, dat zou later ook kunnen komen).
|