![]() |
Concert Nelly in Ahoy (nelly haters hou je dr dit x alsjeblieft buiten)
hij treedt 18 maart op in ahoy ik heb net al kaartjes besteld... zijn dr meer mensen die er hier naar toe gaan...??? (http://www.ahoy.nl/content/main-evenement.asp?Id=746)
wat vinden jullie verder van um goeie muziek of....?? en vinden jullie hem beter met of zonder de st. lunatics..? |
*houdt zich er buiten dit x*
|
ik vraag me af of ze bij nelly concerten de leuke pleistertjes als merchandise hebben. Zodat alle TRUE fans met een pleistertje mee kunnen chillen
|
*Houdt zich er ook buiten*
|
up
|
EINDELIJK!!
hier wacht ik dus al op sinds ik zn eerste single hoorde... jammer genoeg heb ik alleen maar Nelly-haters onder mn vrienden... dus dat wordt ff iemand zoeken om mee te gaan. cd van de St. Lunatics heb ik ook, Diz Iz Da Life is wel lekker, maar ik vind hem alleen beter, ook al lijkt het veel op elkaar. bedankt voor de info iig :D |
nou is dit geen vraag met de intentie om mensen af te kraken, maar wat vinden jullie dan eigenlijk ZO LEUK aan nelly dat je naar een concert van m in ahoy gaat?
ik kan me dr eerlijk gezegd weinig bij voorstellen, misschien dat iemand me dit uit kan leggen? |
Citaat:
Da's etzelfde als dat ik Nofx live ging zien omdat ik dat geweldig vind... Smaakverschil. |
OMFG
...sorry...kon me er niet buiten laten, maar echt (lacht...:D) |
Citaat:
10 euro voor een nelly pleistertje:D |
Citaat:
|
Citaat:
ja ik vindt grovin tonight en scandalous ook ckez cewl....!!! je kan met mij naar concert moet je alleenwel kaartjes van rij 16 hebben!!!! ;-) |
Citaat:
maar echt leuk toch de beats en de lekkere losse (zeker meestal oppervlakkig ook) teksten.... |
ik wil ook zo'n pleister omdat dat stoer is.
|
Zijn muziek is wel :cool: hij heeft echt een aparte stem (y)
|
Ik vond nelly eerst wel goed, maar zijn muziek is veel te pop achtig geworden, zijn eerste cd vind ik nog steeds goed,maar zn laatste is net zoals ja rule en p shitty, hip pop.
no hating :D |
word @ t!mpf ;)
|
Citaat:
|
*houdt zich er ook buiten*
|
de ehbo stand daar zal wel een tekort aan pleisters oplopen
|
*Beukt hoofd op podium*
|
Concert Nelly in Ahoy (nelly haters hou je dr dit x alsjeblieft buiten)
ok!!! :p |
Nelly!
EINDELIJK! GEWELDIG! AL MIJN HELE LEVEN OP GEWACHT! HIER MOET IK HEEN, OOK AL GA IK OVER LIJKEN. of eigenlijk zuigt nelly ook. |
Citaat:
|
Nelly haters moeten zich erbuiten houden...
Maar je vraagt wel wat mensen er van vinden ? :confused: |
Citaat:
Offtopic: je sig: (y) |
Citaat:
want dan mag ik oowk van die gave bewegingen maken en als ik loop n beetje door me knie gaan.. en "westside" roepen.. |
Citaat:
|
poeh hee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij vond de gouden ketting en *bling**bling* koel, hij vond de lekkere wijven wel koel, en die grote auto's vondtie ook wel wat... Dan vraag ik me af, ben je dan nog wel met muziek bezig? Hij vindt t ook niet boeiend als een nummer buiten zn normale stijl valt (zoals Ride With Me) omdat het lekker klonk, en lekker verdiende... Sorry, maar ik vind dat je diep gezonken bent als je zo bezig bent... Het is misschien mijn muzieksmaak niet, maar ik vind dit gewoon het verneuken van de muziek industrie... een ander woord heb ik er gewoonweg niet voor... Al zou ik de muziek leuk vinden, zou ik er waarsch. uit principe niet naartoe gaan. (hoewel ik dan misschien wel andere principes zou hebben.... :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
N*E*R*D ...die al lang niet meer zo true is al ie vroeger was.... |
Citaat:
Citaat:
wat ik jammer vind bij artiesten, is dat ze de muziek niet meer boeit, maar alleen het geld... het is leuk om geld te verdienen met muziek, maar ik vind het persoonlijk wat ver gaan als het alleen nog maar om het geld gaat en niet meer om de muziek... Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik zie muziek nog steeds als een kunstvorm. En als mensen er tijd/moeite/emotie in steken, is dat voor mij heel wat meer waard, dan iemand die roept dattie gwoon de *bling*bling* wel tof vindt... Maar goed... wie ben ik als zielige snob om dat te vinden.... |
Citaat:
En ik ben het ook niet eens met je veronderstelling dat muziek perse kunst moet zijn. Een functie die veel mensen op dit forum over het hoofd zien is die van simpel en dom vermaak. En dat is soms best wel een verademing. Als er vanaf morgen alleen nog maar kunstzinnig verantwoorde muziek zou verschijnen zou ik het jaar 2003 nog niet eens halen want dan spring ik volgende week van een willekeurig flatgebouw af (zolang het maar geen artistiek verantwoord architectonisch hoogstandje is :rolleyes: ) N*E*R*D ...die de muziek van Nelly nog eerder als kunst betitelt dan het geneuzel van bands als Nickelback en Creed... |
Citaat:
Citaat:
Ik kan best waardering hebben voor hiphop hoor, daar ligt het probleem niet... Het is niet mijn favoriete muzieksoort, dat geef ik meteen toe. Maar ik blijf nog steeds mn twijfels hebben bij muziek dat geboren is bij een producer... |
Ik ben trouwens geen anti-nelly hoor, iedereen zoekt zelf maar lekker uit waardie naar luistert :) dat maakt mij verder nix uit...
ik vroeg me alleen af waarom het waard zou zijn om daar naartoe te gaan... |
Citaat:
Citaat:
N*E*R*D ...die het nog altijd heel raar vind dat muziek die niet bedoeld is als kunst door sommige mensen toch als kunst beoordeeld wordt... |
Citaat:
|
Citaat:
hij kon ook proffesioneel honkballer worden hij was daar echt talent in maar hij kooos voor muziek omdat ie dat leuker vond en nam daarmee een groot risico omdat met honkbal zijn toekomst qua inkomen redelijk zeker zou zijn en het nog maar de vraag was of hij in de muziek door zou breken dus dat waren zeker niet de enige redenen. ook om dattie gewoon van muziek houdt. |
Citaat:
opzich heb je hier wel een punt.... Maar bijv eminem... die zegt alles puur voor de muziek te doen... maar als hij NIET zou scoren en gewoon 10.000 exemplaren van the eminem show verkoopt en niet meer... denk je niet dat hij dan ook niet commercieel gaat....zolang het veel muzikanten uitkomt houden ze hun eigen stijl, maar zo gauw dat niet meer scoort stappen veel mensen over op een andere stijl...(Bijv. nas die een poos zeer commercieel bezig is geweest...---> niet dat er wat mis mee is maar is wel zo). Wat aan Nelly dan lijkt mij te waarderen is, is dattie wel meteen met zijn eigen stijl is begonnen en daar neit van afwijkt... en ik heb t zelfde interview als jou ook gezien... en inderdaad vroeger droomde hij om rapper te worden om die dingen... maar in een 2e deel van dat interview wat later uitgezonden werd zegt hij ook, dat nu hij eenmaal een beroemd rapper is dat juist de dingen zijn die hem nix meer boeien. en dattie vooral zijn fans tevreden wil stellen door ZIJN ding te doen. |
conclusie... we hebben allemaal ergens wel een beetje gelijk, iedereen is even true, en nu moet iedereen zn bek houden en over nelly lullen ;)
*zegt dit topic weer ajuus* :) |
Citaat:
|
Citaat:
maargoed voor diegene die gaan: veel plezier (y) |
Citaat:
zou ik ook niet doen als ik jou was.. |
ik.weet.niet.wie.het.is.m44r.hij.is.v4st.een.neger.
en.negers.sijn.dope.dus.hou.'t.echt, vrede.neger |
Citaat:
|
Bluh wat veel kinderachtige reacties..
Soms zijn mensen echt hypocriet :| |
oke, ik hou me erbuiten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |