![]() |
Nieuwe ronde: Wat heb jij vandaag aan?
Komt u maarrrrrr....
ik heb aan..(Roos) rood-blauwe longsleeve polo blauwe spijkerbroek rood-wit-blauwe iets bredere riem gebroken wit lingeriesetje gebroken witte Allstars |
Ik ben moe en gaar dus ik zit hier in een skatebroek en mijn fuzzy zwarte trui.. en het lekkerst zittende ondergoed dat ik kon vinden.. en natuurlijk mn adidasjes.. ik heb een zondag gevoel :o
|
[firefly]
*grijze ruitjes pyjama *dc's *rood/wit verticaal gestreepte badjas *south park sokken [Paranoide] *paarse fleece pyjama van Manon *roze-lichtpaars-donkerpaars-lichtgroen-donkergroen-gestreepte-shawl *paarse kniekousen met roze/zilveren sterretjes *zwarte beenwarmers *kisten (De perfecte outfit voor buiten-ochtend-gymnastiek (y)) [Black Rainbow+Adrenaline] Zitten samen boven, dus waarschijnlijk niet veel |
Pff... Van onder naar boven;
*kuithoge, zwarte rijglaarzen *grijze sokken *zwarte legging/pantyachtig ding zonder voeten *paarse netpanty's *blauwe rok *blauwe onderbroek *blauwe bh *blauw spaghettibandtruitje *rood polo-achtig truitje met 3/4 mouwen *wit blousje met bloemetjes Verder zilveren ringen, zilveren kettinkje en een blauw gestreepte haarband.. En blauw horloge.. En blauwe bindhi.. Ik loop voor lul vandaag :| |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed ik heb deze een jaar geleden bij de Brantano gekocht, maar ik denk niet dat ze ze daar nog hebben :| |
Ninh:
- Zwarte wollen Boss turtleneck - Zwarte EA underwear t-shirt eronder - Zwarte EA boxers - Zwarte Armani Jeans pantalon met ijzeren adelaar op de zitvlak - Zwarte wollen EA sokken - Bruine wollen D&G shawl, die ondertussen groen begint te worden door alle snot die uit m'n neus loopt :P - Geurtje: Armani Mania - Kapsel: Scheiding, gelloos dus (n) |
een donkerblauwe strakke spijkerbroek, een donkergrijs shirtje met een 'lachende' maan erop... en een zwart vestje...
|
Slippers gallaz, grijs met geel..
Donkerblauwe broek van ? Donkergroen shirtje van protest grijs vest van de h&m.. maar die ga ik zometeen ff verwisselen voor een zwarte capuchontrui met zo een buidelzak ( zo een trui heeft een naam of neit?) maar okeej.. Dat was het :) Verder ook nog geen makeip of sieraden of iets.. |
Lila ribbroek
JoJ-topje Zwart vestje Kisten Roze beenwarmers Kettinkje met sterretje 2 Staarten in mn haar Goggles Horloge Zwarte bh Zwarte onderbroek |
donkerblauwe rib skatebroek
bordeaux rood shirtje met 2 witte strepen op mouwen reef schoentjes |
Donkerblauwe wijde spijkerbroek
Zwart/wit gestreept shirtje en erover heen een zwart topje met kant. Zwarte kniekousen zwart ondergoed 2 staartjes |
blauwe schoenen + sokken
spijkerbroek wit t-shirt met lange mouwen grijs/zwarte spencer zwart horloge |
Citaat:
|
Oh ben echt heel relaxed gekleed vandaag
Haar compleet door de war as usual Vrij wijde lange spijkerbroek Strak T-shirt van Clubcharts Witte longsleeve van Quicksilver eroverheen Oh en verder zwarte sokken, aftershave van Nivea (sensitive) en eau de toilette van Jean Paul Gaultier |
-kuitlange zwarte velours jurk met kant aan de onderkant en bij de hals borduursel-iets
-daaronder een lange zwarte velours rok eveneens met kant aan de onderkant -zwarte bh+roodbruine bh (ja twee bh's ik heb het koud :D ) -enórme zwarte oma onderbroek (ongesteld :( ) -zwarte kabeltrui, wat meer gat dan trui is, maargoed ik hoef nergens heen dus...who cares :) -haar in knot -geen make-up -geen sieraden heerlijk..zo'n duf dagje, zeker na zo'n proefwerkweek :o |
wit longsleeve shirtje Benetton
zwarte strakke coltrui Diesel lime-groene vrij brede riem vrij laaghangende wijd uitlopende vale spijkerbroek Hilfiger zwarte soort gympen met witte strepen op zijkant Sacha haar in hoog staartje horloge Guess? - groene hangdiamantjes - slavenarmband - zo'n 'diamantjes'armband met allemaal bloemetjes, rood/roze |
Ik heb aan:
-lila lingeriesetje -bruin simpel hennes shirtje met v-hals -grijs/blauwe 'spijker'broek van Indian Rose -bruine trui van Indian Rose -bruine laarsjes -bruine sokken Haar in staartje, horloge met lichtblauw wijzerplaatje en zilveren arband. Mascara en labello. |
- lichtblauwe spijkerbroek Diesel
- wit shirtje Sutherland - donkerblauwe polo 3/4 mouw Hilfiger - lichtblauw/witte Burlingtons - witte clipriem - donkerbruine shawl - bruine suede laarsjes Hilfiger Bril op, hoornen montuur van Emporio Armani, beetje mascara, beetje lipgloss en glitters in mijn haar :o (orders van de baas ;)). |
- jip en janneke sokken
- zwart ondergoed - donkerblauwe wijde spijkerbroek - regenboogkleurtjes riem - zwart fleece vest - wit hello kitty shirtje - ringen, bril en wat armbandjes dat was t |
-bruine schoenen bkr
-ruitjessokken hema -broek twisted legs replay -een grijze trui met rits aan de rechterzijde van FOOLresearch -een armband van spijkerstof met spikes |
(Li)
Blauwe lage spijkerbroek Levi's Blauw/wit gestreept polootje Pringle Rood vestje Replay Blauw/lichtblauwe/roze Burlingtons Roze doorzichtig ondergoed Lovable Zwarte puntlaarsjes met stilletohakken Dr. Adams Accesoires: Rood riempje Gucci Horloge DKNY Witte parelknopjes Gouden kettinkje Geurtje: Armani-White Make up: Foundation (weet de naam neit maar die nieuwe van maybeline) Lichtbruine oogschaduw Bourjois Zwarte mascare Lancôme- Flextencils Blistex Wat een volledigheid weer;) |
Bordeax broques, donkerbruine bandplooi ribbroek, donkerblauw/rood gestreepte rugby
|
Bordeauxrode badjas, Zwarte Suede Pantoffels
Zit een beetje duf/uitgeput thuis te zitten op zaterdagavond :( |
donkerblauwe broek van benetton
blauw/grijzig krijtstreepbloesje van sisley blauw vestje van benetton roze burlingtons zwart ondergoed zwarte schoentjes van camper haar in een knotje en een duf hoofd |
Een wijde spijkerbroek, een grijs truitje en een zwart vestje
|
catootje en jeroentje pjama
een roze :s pjamabroek zwarte sokken is en blijft moe |
Een grijze pyama en een donkerblauwe badjas (y)
|
a perfect circle tshirt
ck boxer ben nog niet zoo lang wakker.. :D |
-blauwe met goude glitterdingetjes ofzo wijduitlopende broek (van Gang geloof ik)
-zwart hempje -rode longsleeve -donkerblauw t-shirtje met 'n alien dr op -vestje met allemaal gekleurde strepen -zwart ondergoed -blauwe sokken tot mn knieen (nog) geen sieraden |
oude wijde witte broek [adidas]
zwart truitje zwarte sokken horloge [baby-g] haar in staart mascara lipgloss |
Een nieuw :) Fred Perry(girlzzzz) vest
Onder ut vest een shirtje van Fornarina Jeans van Replay Riem van Paul Frank ( met Julius die aap erop) Horloge D&G Geurtje Anna Sui Wit/oranje achtige schoenen van prada sport Gouden sieraadjus |
*turquoise (ofzo) trui, met armwarmers er-aan-vast
*knalgele ribbroek *wit/blauw gestreepte sokken *hondenpantoffels *ondergoed en blauwe make-up enzo Ik vloek! Maar het is niet erg want niemand ziet mij en ik vind het leuk om te vloeken (Ja!? Ja.) |
zwarte spijkerbroek
boxershort sokken trui apc tshirt :rolleyes: |
een lichtblauwe wijde oude ribbroek
zwarte sokken een zwart hemdje en een grijs gebreid achtig vest met een oranje rits en zwart ondergoed (nog) geen sieraden ben moe :s |
(roos)
Errrrrrrrrrr is er 1 jarig, hoera, hoera! :) Ik heb aan: donkerblauwe iets strakkere broek Dockers zwart (niet zichtbaar) hemdje H&M rood coltruitje met korte mouwen Proloog warme rode sokken bruine riem (en als ik naar buiten ga bruine leren puntlaarsjes) Luchtje: Ralph Accesoires: zilveren armband met grove schakels glad horloge DKNY gediamanteerde zilveren oorbellen Haar: beetje naar buiten gefohnd, veel volume. |
- lichtbruine ribbroek
- blauw truitje - bruin mouwloos ding - sloffen - sieraden, make-up enzo.. - haar los |
- Zwart ondergoed
- Zwart truitje met spaghettiebandjes - Lichtblauwe JYNX - Zwart truitje met lange mouwen van Pucca - Blauw vest met witte opdruksels op de mouwen - Zwarte Globes - Sieraden - Eyeliner, mascara, oogschaduw, oogpodlood, glitters Haar nat & in vage knot ofzo gepropt |
grijze sokken
grijze skatebroek spiderman shirt (Y) blauwepaarse boxershort (btje verkleurt gelof ik :S) een groene veter om mn pols een bril |
lichtblauwe spijkerbroek
wit truitje met spagettibandjes donkerblauw polo'tje zilverkleurig horloge zilver met witte kraaltjes ketting haar los ik zie er verregend uit :D |
Citaat:
|
-lange zwarte velours rok, met voorbindtouwtjes ofzo :confused: (is oud en te klein, draag ik alleen als ik nergens heen hoef)
-zwart velours truitje met een bordeauxrood middenstuk en aanrijgtouwtjes en hele wijde mouwen -soort van netpanty -zwarte onderbroek en wederom twee bh's -zwart fluwelen bandje om de nek+zwarte oorbellen -haar los -zwarte oog make-up |
- zwart truitje met lange mouwen
- zwart truitje zonder mouwen eroverheen - zwart kanten bandje om m'n nek - blokjes ribbroek met oranje, paars, roze, rood, bruin ed. - oranje wollen rokje eroverheen |
Citaat:
2 bhs ?? :confused: |
roos,gefeliciteerd wijffie :)
Zwarte strakke maar wijduitlopende driekwart ribrok. Witte kniekousen Allstars zwarte grof gebreide trui met boothals Haar in 2 staartjes,zwarte strikken. Ankhketting,2 ringen. Zwart ondergoed. |
Citaat:
|
Voorlopig nog een boxer en een tshirt.. :)
|
-donkerblauwe Stuka broek (skate)
-grijze hooded sweater van World Industries -zwart shirtje eronder -zwarte sokken -zwarte Vans -zilveren ketting (balletjes) met Korn hangertje eraan, 2 zilveren ringen en zwarte band om arm |
+ zwarte sokken
+ beige ribbroek + zwarte blous + zwart t-shirt + ondergoed + zwarte fleece sjaal (y) + horloge en ring |
zwart rood chinees truitje
uitgebleekte spijkerbroek felroze sokken ondergoed dreads los donkerblauwe oorbellen bruine/donkerrode make-up |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |